פרק 29- גשם חזק

694 61 249
                                    

היי אהובים שלי,

אני רוצה לשתף אותכם במשפט פתיחה המקורי של הפרק הזה לשם ההבדל.

משפט מקורי: "אז מצד אחד יש לי איפוק כמו של החתולה שלי כשהיא רוצה לצאת החוצה ואף אחד לא בא לפתוח עד שהיא שורטת את הספה. מצד שני קיבלתם פרק ביום שני 🤷‍♀️"

אז לא... היום לא יום שני ואני מאחרת בהרבה זמן מההבטחה שלי.

אז בקצרה מה שעבר עלי....

אניקאט חזרה ללימודים וכביכול התפנה לי זמן לעבוד. אבל... ההורים שלי טסו לאורוגוואי והיא עבר לגור איתי חודשיים אז מנצלים זמן איתה. פלוס פלוס פלוס הייתי בדיכאון מאוד כבד ועם חוסר חשק לעבוד.

למזלכם החלטתי לתת פוש כי ראיתי לאחרונה קוראים חדשים והיו כמה תגובות שביקשו אז החלטתי שהגיע הזמן 🙈

במקור היו בפרק הזה 4K צפיות, היום אנחנו עומדים על 35.9K. אני כל כך מעריכה כל קריאה הצבעה ותגובה שלכם, אז פשוט תודה רבה ואני מקווה שאתם באמת נהנים לקרוא. זה ממש לא ברור לי מאליו שאפילו אדם אחד יקרא את הדברים שאני כותבת וייתן את דעתו אז תודה 🧡

עוד עובדה משעשעת בשלב הזה של הכתיבה עוד לא הייתה את הכריכה המהמהממת של 

את הפרק מלווה השיר גשם חזק של מוניקה סקס

בכל אופן אם אהבתם הכוכב מאוד ישמח שתלחצו עליו ⭐, ואל תשכחו לעקוב אחרי לעידכונים

ניפגש בפרק הבא

Shiny 🧡
_______________________________________

כל הפרידות כמו סיכות נעוצות על הלב הסיבוב התארך כשהאוטו שלי התהפך

אז נשארתי מחוץ למירוץ אין לי כח לרוץ יש אנשים שעומדים בלחצים ואני מנסה.

___

לאחר השיחה שלי ושל רובין בשירותים בבר הוא לשמחתי חזר להתנהג כרגיל, אבל משהו בו עדיין נראה אחרת. החששות שלי שהוא מתרחק ממני וכך ימשיך להיות המשיכו לצוף להן ולמלא את ראשי, למרות שהקול שאמר לי שאני מגזים החל לגבור מעט.

בהמשך היו לנו עוד מספר וויכוחים על האודישן שלו: רובין המשיך להתעקש שהוא יכשל כהרגלו הוריד מהיכולת שלו וטען שהוא יעשה מעצמו צחוק והוא לא מוכן לכך. אני בטיפשותי התחלתי להתעצבן עליו בחזרה, העמדתי אותו מול המראה וצעקתי עליו שהגיע הזמן שיעריך את הגבר שמשתקף בה. בסופו של דבר הוא נכנע, הסכים לגשת אל האודישן והתחיל לחפש מונולוגים.

הגעתי לדירה של רובין כפי שקבעתי איתו ודפקתי על הדלת, לא נשמעה תשובה. המשכתי לדפוק תוך שאני מזכיר לעצמי שהכל בסדר ואסור לי לאבד את עצמי במהירות. לאחר יותר מידי זמן קולו של רובין נשמע מהצד השני; "אני בא." בתקופת הזוגיות שלי עם רובין גיליתי שיש שני דברים שאני שונא, אפילו אעז ואומר מתעב: שתיקה ולדפוק על דלתות.

חברים הכי טובים לנצח (?) | LGBTQ+ גמורWhere stories live. Discover now