פרק 35 - ניו יורק ניו יורק

680 59 342
                                    

היי אהובים שלי.

כן, כן לא עלה פרק הרבה זמן אבל... ימי אבל וכו'

ובלי יותר מידי חפירות, (הייתם מאמינים?) נעבור לפרק!

בכל אופן אם אהבתם הכוכב מאוד ישמח שתלחצו עליו ⭐, ואל תשכחו לעקוב אחרי לעדכונים שאני מעלה בפרופיל שלי באופן תדיר.

אוהבת המון
Shiny ❤
_______________________________________

Other cities always make me mad

Other places always make me sad

No other city ever made me glad except New York, New York

It's a wonderful town

I love New York

___
"אוף! זה כבר לא הגיוני. אני לא מבינה למה אנחנו עומדים כל כך הרבה זמן." ברוק החלה להתלונן בקול על רקע רעש המטוסים ונשענה על המזוודה שלה. יכולתי להבחין בעיניים הסקרניות שהופנו לעברנו למשמע התלונות שלה. הן הצליחו להפר את העייפות של האנשים הממתינים יחד איתנו בתור להעברת המזוודות שלהם.

"אני לא מבין למה יש לך בכלל מזוודה כל כך גדולה." מלמלתי באנחה עייפה, לא האמנתי בעצמי שלמרות שיצאנו מהבתים כל כך מוקדם נתקענו בתור ענק. "אנחנו נוסעים רק לסוף שבוע ארוך אחד." הוספתי בעודי מחזיק בידית הנשיאה של המזוודה הקטנטנה שלי שהגיע רק קצת מעל ברכיי.

"אין לי כלום בבית של ההורים שלי, זה דבר ראשון." החלה למנות והרימה את האצבע שלה. "דבר שני, גם הדברים של כריס פה." המשיכה לתרץ.

"שתופסים פחות מרבע מהמזוודה." כריס לחש לעברנו בגיחוך והפקיר את בת זוגתו היקרה, מה שכמובן זיכה אותו במרפק ישיר לצלעותיו מהמתולתלת האהובה עליו.

"תיזהר ממני." איימה. "עם הגישה הזאת אתה לא תזכה לקבל חוויה אמיתית של להיות בעננים במטוס." אמרה ברוגז.

"מה זאת אומ-" שון התחיל לשאול אך חסמתי את פיו במהירות לטובתו האישית. ידעתי בדיוק כמה ברוק תפרט בהסבר שלה, והוא לא היה זקוק לפירוט הזה בחייו.

אבל לצערו -ולצערי- ברוק הבינה את כיוון השאלה שלו. "חבל שלא תוכל להיות עכשיו עם פליקס ולהבין את הכוונה." היא קרצה לעברו בשובבות.

שון הוריד את ידי מפיו והפנה אלי את ראשו. "היא מתכוונת לסקס, נכון?" שון שאל אותי באדישות ועם הבעה לא מרוצה שהייתה מנוגדת לחלוטין ללחיים הבוערות. הנהנתי אליו בסימפטיה, בזמן שניסיתי לבלוע את הגיחוך שלי שרצה לברוח משפתיי בכל פעם כששון למד לדבר 'ברוקית'. הוא הסתכל על ברוק באותו מבט מרוגז. "תפסיקי." דרש. היא בתגובה חייכה ומשכה בכתפיה.

"אז אתם עוד לא..." היא החלה לשאול ברמיזה לאחר שלא יכלה להתאפק יותר.

בתגובה לחייו התכהו אף יותר, וכמעט הצליחו להגיע לגוון שיערו של בן זוגו החדש. "א-אנחנו החלטנו לקחת את זה לאט." שון השיב.

חברים הכי טובים לנצח (?) | LGBTQ+ גמורWhere stories live. Discover now