פרק 19- הגיע הזמן לסיים את המשחק 18+

1K 73 457
                                    

היי אהובים שלי!

החלטתי לפנק אותכם היום בפרק חדש (או להתעלל בכם... אתם תחליטו).

חייבת להתוודות. הפרק הזה הוא אחד הדברים שאני הכי גאה בו כרגע בתהליך השינוי שעברתי בתור כותבת והשינוי שעשיתי בספר. הפרק הזה (והנושאים הקשורים אליו) היה אחד הסיבות לכך שהספר ירד לשכתוב מאסיבי. חוץ מהעובדה שהסגנון כתיבה כבר לא שיקף אותי וזה. 

אני ממש רוצה להודות פה לקוראים הוותיקים שלי שנתנו לי תמיכה לאורך כל הספר, בזכותכם היה לי חשוב להשקיע ולתת לכם את הגרסה הטובה ביותר לספר. כמובן אני רוצה גם להודות באופן יותר פרטני לאישתי החברית (aiko2u). על ביקורת קשוחה ומקדמת ועל זה שהסכימה להיות קוראת בטא לחלק קטן מהפרק. 

אזהרות לפרק: יש בפרק הזה יותר מ18+ אחד. על הראשון אפשר לדלג למי שלא מעוניין ב18+ (אני לא אחזור ואגיד את דעתי על זה שוב) אבל הייתי כן ממליצה לנסות לקרוא את האחר. כרגיל החלק נגמר עם הקו המפריד. אני אשלים את החסר בפרק הבא למי שבוחר לדלג.

סרטונין- מרגיע את הגוף וגורם לנו להנות מהכאן ועכשיו ולהירגע. הסרטונין משתחרר בעת צחוק/חיוך גם כאשר הוא מזויף

התמונה היא פליקס, גם הוא צריך לעבור פוטושופ כי יש לו שיער כהה יותר, למעשה הצבע של שון מהפרק הקודם מתאים לו, ושלו מתאים לשון (למרות שבעצם של שון יותר בהיר). באופן כללי אני אישית מאוהבת בפליקס, המלצה זה מה שכדאי לקחת מהפרק, שפליקס מושלם!

אני גם רוצה לנצל את ההזדמנות להודות למגיבים, ומי שדיבר איתי בפרטי, אתם ממש מעלים את המורל לשכתב עוד פרקים וכמה שיותר מהר. בזכותכם חזרתי לאסוף תגובות למצעד התגובות. אם תקבלו במקרה פתאום התראות על פרקים ב2-3 בלילה זה לא כי עלה פרק זה כי הלכתי לעשות צילומי מסך לפני שהתגובות יעלמו מהמקום שלהם 🤣

לא חשבתי שההקדמה הזאת תהיה כל כך ארוכה 😬בכל אופן מקווה שתאהבו את הפרק ואם אהבתם הכוכב כרגיל מאוד ישמח שתלחצו עליו ⭐, ואל תשכחו לעקוב אחרי לעדכונים.

אוהבת המון

Shiny 🧡

___________________________________________

שתקתי, ניסיתי להבין לאן אני מכוון את עצמי באמת. השפלתי את מבטי, לא הייתי מסוגל להסתכל לשון בעיניים באותו הרגע. נשמתי עמוק לפני שהמשכתי לדבר; "אני לא רוצה להמשיך את תוכנית הנקמה." פלטתי לבסוף.

הרמתי את עיניי ונלכדתי בתוך המבט הכחול של שון. הוא הסתכל ישירות בעיניי כקורא לי את הנשמה לפרטי פרטים. בלעתי את הרוק שלי והשפלתי חזרה את מבטי מטה.

חברים הכי טובים לנצח (?) | LGBTQ+ גמורWhere stories live. Discover now