فصل دوم:قسمت صفر

3.3K 663 130
                                    

امروز برای تمام اعضای خانواده کیم یه روز خاصه!
البته برای همه بجز بابا جون که توو به یاد آوردن تاریخ های مهم،اصلا و ابدا خوب عمل نمیکنه!

امروز یه روز خاصه؛نه فقط چون تولد چهارده سالگی مکنه است،بلکه چون اتفاقات خاصی درحال وقوعه!

اتفاقی که درحالیکه اعضای خانواده برای جشن گرفتن آماده میشن، آروم و بیصدا توی راهروهای مدرسه حرکت میکنه و روبروی کمد کیم جونگکوک می ایسته!

پاکتی حاوی یک نامه طولانی به بلندای سرگذشت یک آدم ، تعدادی عکس قدیمی و مدارک هویتی رنگ و رو رفته رو از درز بین در و بدنه،داخل کمد میندازه و طوفان سهمگینی وسط زندگی اروم یک خونواده به پا میکنه.

اتفاق که درواقع یک فرد از گذشته س، روی پاشنه ی پا میچرخه و از مدرسه خارج میشه درحالیکه جونگکوک،به همراه برادر های دوقلوش جیمین و تهیونگ، در مسیر مدرسه بالا و پایین میپره و شیطنت میکنه به خیال اینکه همیشه در بهترین و در عین حال سخت ترین لحظات،برادراش رو کنارش داره.

بیخبر از اینکه حدودا ۲ساعت بعد درحالیکه دو قلوها مدرسه رو پیچوندن تا کادوی تولدش رو تهیه کنن،
درست زمانی که بابا جینی و هوسوک هیونگی مشغول تزئین خونه اند ، یونی هیونگ مشغول سفارش کیک و بابا جون درگیر قانع کردن همسرش که تولد کوچکترین فرزندشون رو از یاد نبرده؛ جونگکوک قراره تنهای تنها، با دور از انتظار ترین و بی رحمانه ترین واقعیت زندگیش رو به رو بشه.

اینکه اون آدم کیه و چه اتفاقی قراره برای زندگی آروم خانواده کیم بیفته رو توی این فصل دنبال کنید😊😁

........................................

های اوری وان😍

اینم تیزر طوریِ فصل دوم🥰

وینتر ایز کامینگ🥶😱

ژانر همچنان فلافه..به خلاصه بالا نگاه نکنین..هدف فقط ریزوندن پرهای شما عزیزانه وگرنه خونواده کیم همون چلوندنیای همیشگی اند😄

راستی یه چنلی توی تل راه انداختم برای فیکها که چیزایی مث عکس،موزیک یا گیف و کلیپ هایی که خیلیییی زیاد با داستانام مچ هستن رو اونجا شیر کنم باهاتون..یا هرچیز دیگه ای مرتبط با داستانا که علاقه داشته باشین بدونین..دوس داشتین یه سری بزنین🥰🤗

خوشحال میشم اونجا ببینمتون و اینم لینک چنل❤

wattpadsetared

ஜ 𝑻𝒉𝒆 𝒍𝒊𝒕𝒕𝒍𝒆 𝒔𝒂𝒗io𝒓𝒔 ʚϊɞ 𝑵𝒂𝒎𝒋𝒊𝒏 ஜ( Completed )Where stories live. Discover now