Dear god - 54

9.8K 716 480
                                    

בזמן שהארי שכב במיטתי הקראתי באיטיות את הפסוקים של התפילה בשביל שיקשיב ויזכור אותם. אבל לא נראה לי שהוא מקשיב.
״הארי״ קראתי והוא הביט בי ״תתפלל יחד איתי״
״אני מתפלל בלב״ הוא אמר בשקט. הוא נראה עייף... התיישבתי במיטה והסתכלתי עליו
״שנעשה הפסקה ?״ שאלתי , הוא עצם את עיניו באיטיות ושיחרר נשימה רכה
״כן בבקשה״ אמר. חייכתי וקמתי להניח את הספר בארון , שהלכתי למיטה הוא התיישב והסתכל עליי , חייכתי חיוך קטן והתיישבתי לידו , הוא באמת נראה מותש. הוא בטח לא רגיל להתעורר מוקדם כמו שהתעורר היום לכנסייה.
״בסדר״ לחשתי.
״עד איזה שעה נשארת בכנסייה ?״ הוא לפתע שאל
״אני חושב שחזרתי הביתה בחמש וחצי״ אמרתי , הוא הסתכל מסביב לחדר בלי לומר דבר. הוא נשם עמוק וחזר להסתכל עליי
״למה אתה נשאר בכנסייה אם התפילה נגמרת ?״ הוא שאל , חייכתי חיוך קטן ומשכתי בכתפיי
״בעבר הייתי נשאר בשביל לראות איך אבא שלי מתנהג ככומר , רציתי ללמוד ממנו״ אמרתי ״אבל עכשיו אני נשאר כי אני רגיל״
״כי אתה רגיל ?״ הוא שאל מבולבל
״אולי גם להיות איתו״ אמרתי בשקט והסתכלתי לעיניו ״הוא בכנסייה לבד עד מאוחר אז אני נשאר איתו״
״זה חמוד״ הוא אמר , חייכתי והורדתי את ראשי ״לא משעמם לך ?״
״ברור שמשעמם... אבל אם אני לא בכנסייה אני בבית עוזר בהכנות לקראת הארוחה , אין לי דבר לעשות״ אמרתי
״עכשיו יש לך אותי״ אמר , הורדתי גבה בבלבול
״ל-לעשות אותך ?״ שאלתי מבולבל והוא צחק
״לא , להיות איתי״ אמר. לחיי האדימו והסטתי את מבטי , איזה צליבה מוחית , פיזי גם אמרה פעם לעשות אותו , כרגע אני רואה את הדמיון בינינו.
״הו ! כן כמובן זה מה שהתכוונתי !״ קראתי בחיוך והרגשתי את הלחץ , אבל אפשר לראות שהוא לא מתייחס אל זה יותר מפליטת פה מטופשת. ״אז מה אתה מציע ?״
״שהתפילה מסתיימת יהיה לנו זמן אנדי״ הוא אמר וזה גרם לי לצחקק
״אני אוהב שאתה אומר זמן אנדי״ אמרתי ״זה מוזר אבל אני אוהב את זה״
״כן , התחלת לקרוא לי אנדי בגלל שגיאת הכתיב בצמיד אז... אנדי בכל מקום״ אמר , נשכתי חזק את שפתיי בשביל לעצור את החיוך , התקרבתי עד ששפתיי נפגשו בשלו ולבי הלם בחוזקה , שהתכוונתי להפריד את שפתי משלו הוא מיד משך אותי חזרה ונישק אותי , תחבתי את אצבעיתיי בשיערו האסוף והרגשתי שהוא נשען קדימה עד שהיה מעליי , חייכתי כנגד שפתיו והרגשתי את החיוך שלו גם לפני שחזר לנשק אותי. אנחנו מתנשקים ממול תמונתו של ישו הטהור , אני מקווה שישו לא יראה את מה שקורה פה בגלל המשקפיים שהארי צייר לו.
הוא החליק את ידו באגני , העביר את הלשון שלו בין שפתיי ונישק ברעב , במיומנות , בצורה מושלמת. רגליי מפושקות והרגשתי שהתנוחה שאנחנו נמצאים בה עכשיו לא הולמת ומינית מדי , אבל לא באמת לקחתי זמן לחשוב על זה. זה רק אני והוא פה. לפתע ירד עם שפתיו לנשק את הצוואר שלי , הרמתי את ראשי , עצמתי את עיניי ונשכתי חזק את שפתיי בשביל לא לפלוט קול מעונג , הובכתי מזה. הוא מצץ את הנקודה ליד האוזן ועבר בזרם קטן , יכולתי להרגיש את הלשון החמה שלו לרגע. סגרתי חזק את כפות ידיי הרועדות , הנשימות הקשות נשמעו מאפי , הרגשתי את המתיחה בין רגליי והובכתי , הסתרתי את פניי ושמעתי אותו צוחק בשקט. הוא הזיז את כפות הידיים שלי מפניי וחייך לפני שנישק ברכות את שפתיי , ולא כלכך היה פה משהו מיני חוץ מנשיקות , הוא לא ניסה לגעת בגופי ולהפשיט אותי , לשנייה תהיתי איך זה מרגיש לקיים יחסי מין... אבל אני לא מוכן לזה , אני לא מרגיש מוכן.
״אני אוהב שאתה חוטא איתי...״ הוא לחש נגד שפתיי , גיכחתי והסתכלתי לזוג עיניו הירוקות שמעליי , הוא חייך חזרה ואז נשכב במיטה לצידי ועקב זה סיבבתי קצת את הראש בשביל להביט בו.
״אני אוהב לחטוא איתך״ לחשתי כמעט ללא קול אבל הוא שמע. הוא חייך וזה גרם לחיוך להתפשט על שפתיי. ״זה מעיר אותך ! עכשיו נוכל להמשיך להתאמן בתפילה !״ קראתי וקמתי מהמיטה בחיוך אל הארון
״לא... זו הפסקה קצרה מדי״ הוא פלט בקולו הצרוד , חייכתי ולקחתי את הספר מן הארון , הלכתי אליו בחיוך ועיניו עצומות , הוא העמיד פני ישן.
״תקום כופר ארור״ אמרתי והתיישבתי בקצה המיטה. הוא הסתובב כך שהפנה לי את גבו , צחקתי ונתתי מכה לגב שלו ״הארי אני אצלוב אותך !״
״אני לא שומע , אני ישן״ הוא פלט בשקט , גיחכתי והתקרבתי אליו , נישקתי את כתפו וליטפתי את השיער שלו , אבל כמובן שהוא התעלם.
״אני מרגיש פה מרד ?״ שאלתי וראיתי גומה אחת מבצבצת בלחי שלו , חייכתי ונשכתי חזק את שפתיי. ״הארי... או שאקרא לך אנדי , הארי האנדי״
״מה ?״ הוא שאל מבולבל והתיישב באיטיות , הנחתי את הספר על רגליו והצבעתי על הפסוק השני של התפילה
״תקרא״ דרשתי.
״בחייך לואי...״ הוא גלגל את עיניו ״למדנו כל היום״
״באת לפה רק לפני עשר דקות ועדיין לא סיימנו את פתיחת התפילה !״ התלוננתי ״אתה טהור הארי אני רואה את זה !״
״על מה אתה מדבר ?״ הוא גיחך ״אני רק חוטא כי אני אוהב את זה״
״אבל עמוק בתוכך אתה רוצה לחטוא ולהודות לישו״ אמרתי וטפחתי בעדינות על כתפו ״עכשיו תקרא.״
״אני נשבע שאם זה לא היית אתה אז לעולם לא הייתי מתפלל״ הוא מלמל לפני שהתחיל לקרוא. חיוך התפשט על שפתיי ולבי הלם בחוזקה , התבוננתי בו והודהמתי , לא מצאתי בו פגם , הוא מושלם בעיניי. ליקקתי את שפתיי והשפלתי את ראשי. הוא גורם לי לאושר , הוא כלכך טוב ונחמד , אף אחד אף פעם לא היה איתי כך. התאהבתי בו כלכך חזק... ואין לי חרטה בקשר לזה.
לפתע דלת החדר נפתחה ואבא נכנס במבט זועף , לבי נחת ודמי קפץ מחוץ גופי , קמתי במהירות חסר מילים , אלוהים אדירים !
״ידעתי ששמעתי אותך מדבר עם מישהו״ אבא אמר אבל לא בנימה כועסת , הוא שיחרר נשימה כבדה ושילב את זרועותיו ״אז זה הבחור שמדרדר אותך ?!״
״לא ! ממש לא , אבא הוא...״ לא יכולתי לומר דבר , אני לא טוב במצבי לחץ
״מי הוא ?!״ אבא צעק וזה גרם לי לקפוץ בבהלה.
״אני חושב שלא הספקתי להציג את עצמי״ הארי אמר ובא לאבא ״אני הארי סטיילס. אני מצטער שאני נמצא בביתך בשעה כזאת מאוחרת אבי , פשוט ביקשתי מבנך ללמד אותי מספר דברים על הדת , זה חשוב לי וחשבתי שהסיבה שהוא הבן שלך מאוד תעזור. כרגע הוא עוזר לי בתפילה״
״הו...״ אבא פלט והסתכל עליי , לפתע חייך ״זה מאוד חשוב״
״אני אוהב את הדת״ הארי אמר לו בחיוך שחשף גומות עמוקות , הוא לא אוהב את הדת.
״לא ידעתי שלואי התחיל ללמד... ממש כמו ישו ותלמידיו״ אבא התלוצץ וזה גרם לי לחייך ״למה לא סיפרת לי ?״ הוא שאל אותי והמילים נתקעו בגרוני.
״היית עסוק לאחרונה״ אמרתי כתירוץ , אבא תמיד עסוק מכיוון שהוא הכומר. ״מאוד חשוב לי להראות לאנשים כמה יפה הדת אבא. אני מקווה שזה בסדר מצידך שאמשיך ללמד את הארי״
״כן ! אין בזה בעיה״ אבא אמר והסתכל על שתינו , כמעט רעדתי מרוב לחץ , אני מרגיש נורא לגבי זה... לפחות זה אמין במיוחד שהספר עם הפסוקים פתוח. ״ראיתי אותך בכנסייה מספר פעמים , שמתי לב שהתקשית בתפילה״
״כן , אני מצטער אבי , לא התכוונתי לגרום לזה להיראות מזלזל... בגלל זה בנך הציע לי עזרה״ הארי אמר. הייתי אסיר תודה שאמר את זה , זה נראה כאילו ניסה לגרום לאבא להתגאות בי. הארי יצא מדהים בקטע הזה. ״השעה מאוחרת... למדתי כלכך הרבה מהשיעור היום ונהניתי מזה עד שלא שמתי לב שהשעה שמונה״ הארי אמר , אני חייב לציין הוא שחקן נהדר. הוא מדהים , אלוהים אדירים הוא גורם לזה להיראות טוב , שתינו יצאנו בסדר. מזל שאבא נכנס ברגע שחזרנו ללמוד.
״בוא אכיר אותך לאשתי , אני בטוח שהיא תרצה להכיר את התלמיד הראשון של לואי״ אבא אמר ויצא מהחדר , הארי הסתכל עליי ללא הבעה וסימן לי לבוא איתו אז יצאנו והלכנו אחרי אבא. אבא הציג את הארי בפני אמא ואמא נראתה שמחה , הסתכלה עליי כאילו ועשיתי מעשה טוב.
״זה נחמד להכיר אותכם״ הארי אמר ועיניו לשנייה היו עליי
״תרצה לשתות משהו ?״ אמא הציעה והארי גיחך וגירד בראשו
״למען האמת אני מאחר לבית. אני צריך לישון מוקדם בשביל להתעורר מחר לכנסייה , נכון ?״ הארי שאל תוך כדי שצעד לאחור ״להתראות !״
חייכתי רק והודיתי לו ללא מילים. הוא חייך ויצא מהבית. אבא הניח את ידו על כתפי וזה גרם לי להסתכל עליו.
״אני גאה בך״ אמר , אבל הרגשתי צביטה בלב... הכל שקר , הארי לא ילך לישון מוקדם בשביל להתעורר לכנסייה , הוא בטח יצייר גראפיטי עכשיו עם חבריו.
״תודה״ לחשתי והשפלתי את מבטי
״זה מוזר... לא ראיתי אותו נכנס״ אמא אמרה ולבי נחת
״הו... זה מכיוון שהיית במטבח כשבא״ משכתי בכתפיי וחייכתי לשתיהם ״אלך להתקלח ולישון״ אמרתי , אבא הנהן. הסתובבתי ללכת ויכולתי לשמוע את אבא אומר משהו.
״ידעתי שהוא עדיין צדיק״.
ושוב לבי התכווץ מתחושת האשמה שהייתה לי. נאנחתי והמשכתי ללכת לחדר , כשנכנסתי לקחתי את הטלפון והייתה הודעה מהארי

׳ניפגש בכנסייה׳

חייכתי ונשכתי את שפתיי , התכוונתי לשלוח לו הודעה לפני שאכנס להתקלח ואז לישון.

׳תודה אנדי , הצלת אותי׳

לאחר ששלחתי הנחתי את הטלפון על השידה והתכוונתי לקחת בגדים מהארון , אם הארי כמו תלמיד שלי זה אומר שנצטרך להתראות הרבה בזמן הקרוב ולא נצטרך להסתתר , הרי כל מה שאבא ואמא יחשבו יהיה ששתינו צדיקים שקוראים בתנ״ך , מה שלא כלכך יהיה נכון.

Dear god - Larry StylinsonWhere stories live. Discover now