Dear god - 89

9.5K 687 251
                                    

נכנסתי לסטוסיו הצילום והיה רעש מכל עבר , המון צלמים , פינת איפור , סט הצילום , יש פה הרבה אנשים. הלכתי והסתכלתי על כולם , חיפשתי את הארי מבין כל האנשים , מי הצלם שמצלם אותו ? אצלוב אותו... אלוהים אדירים רק אני אמור לצלם אותו. ראיתי דוגמן שלצידו יש שתי בנות שלא לובשות הרבה , זה לא אומנות... זה לא אמיתי גם , זה תפאורה מגעילה ואיך שהוא אוחז באגן שלהן כאילו שתיהן שלו , זה דוחה. אין בזה דבר מרגש או מושך , זה לא אומנות. המשכתי ועצרתי כשראיתי את הארי , הוא לובש חולצה עם משבצות ומכנס לבן , זה לא הסגנון שלו בכלל. לדגמן בגדים זה מטופש. הוא פה משש בבוקר... אלוהים אדירים עברו שבע שעות. ראיתי מהצד את אוליבר או שאוכל לקרוא לו ריי , הוא מביט בהארי בשילוב ידיים. צעדתי באיטיות לכיוון הצלם ושהארי הבחין בי הוא בא אליי במהירות ועלה לו חיוך , לבי החסיר פעימה וחייכתי חזרה
״מה אתה עושה פה ?״ שאל וליטף את פניי , הוא נישק אותי ויכולתי לטעום את הסיגריה שעישן , אבל התגעגעתי אליו כלכך עד שלא ייחסתי לזה חשיבות. איבריי התכווצו והתאווה פעמה בכל גופי , נישקתי את שפתיו וקשרתי את זרועותיי מסביב הצוואר שלו , הלשון שלו החליקה בין שפתיי ושפקחתי את שפתיי לתת לו להיכנס הוא חייך כאילו רק התגרה בי. חייכתי והסתכלתי לעיניו הירוקות , נשימתי נחתכה בגרוני וקפאתי מהמבט שלו , אני לא מאמין שנישקתי אותו כך בפומבי...
״אני עשיתי את זה״ אמרתי בשקט ״אמרתי לאבא שלי הכל , פרשתי מההתנזרות כי ה-״
״הארי תחזור לסט !״ ריי צעק מהצד וזה גרם לי לכעוס כרגע
״אני לוקח הפסקה של חצי שעה !״ הארי צעק חזרה
״שתי דקות״ ריי אמר
״עשר״ הארי אמר
״חמש ולא יותר״ ריי אמר , הארי נאנח וכרך את זרועו מאחורי כתפיי בשביל ללוות אותי בעקבותיו
״חמש דקות הפסקה ? אתה פה משש בבוקר״ אמרתי בדאגה ״שאלך לקנות לך משהו לאכול ?״
״אסור לאכול בזמן צילומים בשביל שהגזרה שלי לא תשתנה״ אמר בגלגול עיניים.
״זה לא מתאים לך... למה אתה מקשיב להם ? למה אתה בכלל בא הנה ? אתה לא נותן לאנשים לשלוט עליך״ אמרתי , הוא עצר והביט בי
״זה אח שלי. נראה לך שאני נהנה להצטלם כך או לעשות את זה יותר משתים עשרה שעות ? ברור שלא. אני בא הנה לראות אותו , גם אם הוא כרגע חרא , אני שמח שהוא בסדר״ הוא אמר ולבי התכווץ , כאב לי לראות שהארי כלכך אוהב אותו וריי רע אליו. נכנסנו למטבח קטן של הסטודיו והיו שתי בנות שנראו יפהיפיות , כנראה דוגמניות , הן שתו משהו חם ודיברו ביניהן. ״חוץ מזה יש לי חוזה איתו , אי אפשר להפר חוזה.״
״טכנית יש לך חוזה עם אוליבר הוא בכלל לא אמיתי״ מלמלתי וחיפשתי כוסות , אני צמא , אני מקווה שיש להם מיץ גזר-
״אתה גאון !״ הארי צעק , הרמתי גבה בבלבול והוא חייך ״חתמת את החוזה איתו , אבל הזהות האמיתית שלו זה ריי״
״מה זה אומר ?״ שאלתי בבלבול
״שאין חוזה״ אמר
״אז מה אתה מתכוון לעשות ?״ שאלתי בבלבול
״כרגע להתעלם , אבל יש לי תוכנית. זה די נקמני ומרושע אבל אני בטוח שריי יסתדר הרי הלך לו די טוב בשלוש שנים האלו״ הוא אמר וניסיתי לחשוב מה התוכנית , הארי גאון מרושע.
״אתה מתכוון להישאר פה עכשיו ?״ שאלתי בתסכול , הוא ליטף את פניי ונישק את שפתיי לנשיקה קצרה ועדינה
״רק עוד קצת״ אמר בשקט והסתכל עליי בציפייה
״כן , בסדר״ אמרתי. מישהו נכנס וניגש אלינו
״אוליבר היה צריך להעיף אותך מפה כשהייתה לו ההזדמנות״ הוא אמר בקול מתנשא ושילב את ידיו , שיערו מסורק לצד ויש לו משקפי ראיה. מדוע אמר את זה להארי ?
״אל תגיד לי שאתה עדיין כועס״ הארי אמר לו בחיוך מתגרה , הסתכלתי עליו בבלבול ״הו , לואי זה מקס״ הארי אמר , מקס בחן אותי וגיחך. גס רוח.
״ומה בדיוק הקשר ביניכם ?״ שאלתי בבלבול , אם זה בחור נוסף שהארי ניסה לנשק אצלוב את שתיהם !
״פלרטטתי איתו בשביל שייקח אותי למשרד של ריי״ הארי הסביר בפשטות , כן בטח זה בסדר גמור , גם אני מפלרטט עם אנשים בשביל להשיג את רצונותיי למרות שיש לי חבר ! חתיכת אידיוט ! אלוהים אדירים זה קשה לסמוך עליו , אני בטוח שלא קרה דבר אבל ברור שיפריע לי שהוא יפלרטט עם אחרים גם אם זה לא מוביל לשום כיוון.
״למשרד של אוליבר״ מקס תיקן אותו ״אז זה החבר שלך ?״
״כן״ הארי השיב והניח את ידו באגני , גלגלתי את עיניי והתרחקתי ממנו
״אנחנו לא חברים , אני חושב שהבהרתי את זה טוב מאוד אתמול בלילה״ אמרתי להארי שהיה עם חיוך מטופש
״אם זה נקרא להבהיר שאנחנו לא זוג אז תבהיר את זה טוב יותר״ אמר בחיוך פלרטטני ולבי החסיר פעימה , אני לא בטוח שאני מבין. ״אני אוהב שאתה מבהיר כך״
״הארי תשתוק...״ מלמלתי והוא גיחך , מקס גלגל את עיניו והסתובב לצאת בלי לומר מילה
״מצטער לא חבר שלי״ אמר וזה גרם לי לצחוק , הוא לגמרי אידיוט ואני סוג של אוהב את זה. הסתכלתי עליו ושקעתי בעיניו הירוקות שגרמו לחום להתפוגג בבית החזה שלי , הוא חייך והתקרב לנשק את שפתיי , נשאבתי לתחושה הזו תוך רגע , זה היה ממכר. יכולתי לשמוע את הצעדים של שתי הבנות שהיו פה יוצאות , וכשהדלת נסגרה הבנתי שאנחנו לבד. הוא החליק את היד שלו לישבן שלי והתכווצתי בזרועותיו ובטני התהפכה , כשלחץ על הישבן שלי נפלטה לי גניחה רכה וחלשה בין שפתיו ואז הוא חייך
״א-אלוהים אנחנו במקום ציבורי״ פלטתי במבוכה אך לא נראה שחש מובך , למרות שאנחנו במטבח לבד וזו רק נשיקה תמימה , אני מעדיף שזה יהיה פרטי בלי חשש שמישהו ייכנס.
״ואתה מנשק מישהו שהוא לא החבר שלך״ אמר. צחקתי מכיוון שזה נראה שממש הפריע לו מה שאמרתי , הוא אמור לדעת שזה מתוך כעס. אני רק מתגרה בו.
״צודק״ אמרתי בחיוך ולקחתי צעד לאחור ״תמצא את ג׳ייקוב כי בקרוב לא תקבל נשיקה״
״בחייך לואי״ הוא גלגל את עיניו , משכתי בכתפיי והסתובבתי לצאת מהמטבח אך נבהלתי כשהוא משך אותי חזרה אליו מהזרוע והטיח את שפתיו נגד שלי לנשיקה מהירה.
״ג-גס רוח״ אמרתי בשקט והוא חייך ותמך באגני בדרכנו החוצה , כשיצאנו מהמטבח היה די רועש בחוץ , גם המון צלמים משתמשים במוזיקה כנראה להכניס את הדוגמנים למצב הרוח המתאים. הכל פה כלכך מזוייף , זה דוחה אותי. הארי הלך למאחורי המצלמה , אני עמדתי ליד הצלם ושילבתי את זרועותיי , הצלם כיוון את המצלמה והסתכל בעדשה , הוא ביקש מהארי לעשות כל מיני פוזות שיבליטו את הבגדים של החברה. אם להיות כנה מאוד קינאתי שמישהו אחד מצלם אותו ואני יודע שזה מטופש. ראיתי את ריי מתקרב מהצד ומסתכל , איך הוא בסדר עם זה שהוא פוגע באחיו הגדול ? אני לא מבין. הוא נקמן , הוא שילם לנו המון על התמונות רק בשביל להשיג את הארי. אנחנו נחזיר את הכסף ונצא מזה. לפתע ראיתי מזווית העין שהוא צועד אליי ונלחצתי , רציתי להסתכל אבל הסתכלתי רק על הארי.
״השם שלך לואי , נכון ?״ ריי שאל ומיד הסתכלתי עליו
״כן״ השבתי בשקט והסטתי את מבטי במבוכה , מדוע הוא פונה אליי ? ״אתה רוצה משהו ?״
״אני חושב שלא הספקנו לדבר על להעסיק אותך בחברה שלנו״ הוא אמר בחיוך
״דווקא כן דיברנו אבל רימית אותי וגרמת לי לחתום על טפסים אחרים״ אמרתי בכעס ״אני לא רוצה לקחת חלק בחזרה הזאת.״
״אתה כועס...״ הוא מלמל בדרמטיות והסתכל על הארי
״אתה אמור להתבייש לך״ אמרתי והוא גיחך , כאילו למילותיי אין השפעה. ״תוריד את החיוך המטופש הזה״
״אני עושה לו בדיוק מה שמגיע לו״ הוא אמר בארסיות וזה כלכך הכעיס אותי ! הוא רציני ?! זה לא נורמלי לברוח ולגרום לכולם לחשוב שהוא מת ! 
״ובקרוב תקבל מה שמגיע לך״ פלטתי בשקט ושהוא הסתכל עליי בבלבול חייכתי , נהדר , זה מדאיג אותו. הלכתי להארי ולא היה אכפת לי שנכנסתי לסט של הצילום והפרעתי באמצע , אני לא מתכוון להישאר פה.
״אנחנו יכולים בבקשה ללכת ?״ שאלתי
״על מה דיברת איתו ?״ הוא שאל
״שום דבר , בוא נלך״ אמרתי והוא הנהן ותמך באגני שאלך בעקבותיו
״הארי אתה באמצע צילומים !״ ריי צעק אך הארי התעלם וזה גרם לי לחייך , אני אוהב את זה שהוא לא נותן לאף אחד לשלוט עליו. לא מקשיב לאף אחד , זה מושך בעיניי בדרך מוזרה.
״לאן הולכים ?״ הוא שאל , באמת שמחתי איתו. הייתי מאושר.
״נטייל בעיר ואתה הולך לקנות לי מילקשייק גזר״ אמרתי בחיוך , בדרך כלל אני לא אוהב לבקש שיקנה לי אבל הוא בעצמו אמר שאבקש ממנו הכל ושזה בסדר. חוץ מזה אין לי כסף , אצטרך למצוא עיסוק בקרוב... זה בסדר , הארי יעזור לי. הוא פה איתי.

Dear god - Larry StylinsonWhere stories live. Discover now