Dear god - 83

7.9K 637 404
                                    

הבטתי בתמונתו של ישו שממול מיטתי , אני לא יודע כמה זמן אני שוכב כך ולא עושה דבר. אני עצוב , אני מודה בזה. אני שמעתי את הארי אומר שניסה לנשק את ג׳ייקוב ולא אכפת לי מה הסיבה זה לא מתקבל אצלי. אני כלכך מאוכזב , זה בגידה , פשוט כך. נשמתי עמוק והסתובבתי לשכב על צד גופי , הסתכלתי על הטלפון שמונח על השידה , אני כלכך כועס ועצוב ומלא חרטה ! אני לא צריך לשבת ולדבר איתו על זה כי שמעתי מספיק , אני שמעתי אותו בבירור אומר זאת והמבט המבוהל שהיה לו כשנכנסתי לשיחה רק העיד על זה שזה נכון , הוא נתפס. ועכשיו כשאני פה לבדי בחדר החשוך והבית הריק אני פשוט רוצה לפרוץ בבכי שאני מתאמץ להחזיק , אני הייתי עם הארי בזמן שמשפחתי התפרקה , אני הייתי עם הארי כל הזמן בלי להבחין בשאר הדברים מסביבי , והוא ניסה לנשק את ג׳ייקוב. אם זה היה את זאין זה היה פחות נורא כי זאין סטרייט וזאין מעולם לא יצא איתו , אז זה יכל להיות חסר משמעות. אבל ג׳ייקוב והארי יצאו , מה אם להארי יש רגשות כלפיו ? מה אם הם יצאו מאחורי גבי ? כשג׳ייקוב אמר לי בטיול שביער שהוא יוצא עם מישהו מה אם הוא דיבר על הארי ? הוא אמר שאין לו דבר עם הארי אבל כמובן שיאמר לי את זה ! מדוע הוא עשה את זה ? נשכתי את שפתיי וחשתי את ההתכווצות בגרון ולבי נחצה במכה. אני לא מספיק לו ? זה בגלל שאני דתי ?! מה אם זה כי אנחנו לא שוכבים ? אני הבנתי מליאם שיש זוגות ששוכבים קבוע... א-אבל הארי לא הראה שרצה לשכב איתי. מה אם זה כי מישהו אחר סיפק את צרכיו ? מה אם הוא לא נמשך אליי בכלל ? לבי התכווץ בכאב ועיניי בערו , המחשבות רק מטרידות אותי , אני מגיע למסקנות רבות. ידעתי שזה לא היה רעיון טוב לצאת עם כופר ! אבל... אני לא בחרתי להתאהב בו , לא בחרתי בכל מה שקרה , עברנו מסע משוגע יחד בזמן מועט , ואם הייתי יכול לבחור אז עדיין הייתי בוחר שזה ייקרה. כי למרות מה שקרה אולי אני עדיין בלי חרטה. שמעתי דלת נסגרת ומיד קמתי מהמיטה , אבא הגיע. יצאתי מהחדר ועברתי במסדרון אל הכניסה עד שראיתי אותו
״אבא-״
״תכין לי תה בבקשה״ הוא קטע אותי תוך כדי שהתיישב , הנהנתי והלכתי למטבח למרות שלא היה לי כוח להכין תה , אבל הוא כל היום היה בכנסייה , למען ישו הוא זקוק לשתייה חמה. הדלקתי את הקומקום ופתחתי את הארון בשביל לקחת תה. ״מה עשית כל היום פה לבד ?״ שאל.
״הייתי בחדר...״ השבתי ואז הבנתי שזו תשובה לא מספקת מספיק. ״והתפללתי לישו כמובן״
״בסדר״ אמר. בלעתי רוק והסתובבתי , הוא ישב והסתכל עליי וזה כלכך הלחיץ אותי כי תמיד הרגשתי כאילו הוא יכול לדעת אם אני משקר או לא , הרגשתי כאילו הוא תמיד יודע את האמת. אף פעם לא דיברתי איתו על רגשותיי , ועכשיו אני כלכך עצוב והוא היחידי שנמצא פה. אבל גם לא אוכל לשתף , אסור שהוא יידע על הארי. נאנחתי בשקט והסתובבתי להמשיך להכין את התה , כשסיימתי הרמתי את הכוס והלכתי להביא לו
״תודה״ אמר ולקח ממני , לא ידעתי אם להתיישב לידו או ללכת , להציע להכין משהו ? אני לא יודע לבשל אבל. ״אתה נראה לא במיטבך״ אמר
״מ-מה ?״ זקפתי את גבותיי בבלבול ולבי נחת
״שב בני״ אמר והסתכל לכיסא שלידו , בלעתי רוק וישבתי בכיסא לידו ״מה מטריד אותך ?״
״הו... שום דבר״ אמרתי וגירדתי בקצה אפי ״אני בסדר״
״לואי״ הוא גלגל את עיניו כאילו ויודע שאני משקר ״תספר לי״
״זה שום דבר...״ מלמלתי בלי ליצור איתו קשר עין ״אני פשוט עצוב קצת לאחרונה , זה הכל״
״זה לא שום דבר״ אמר ״מה קרה ?״
״אני לא יודע להסביר. אני מרגיש שאני הולך לאיבוד ולא מוצא את עצמי , משהו מבולגן בחיים שלי״ אמרתי והופתעתי שאמרתי את זה לאבא.
״אולי כי מנעת מכמה דברים להתרחש״ הוא אמר , צמצמתי את עיניי בבלבול והסתכלתי על נקודה באוויר , אני לא חושב שהוא הבין את המקרה... ״אני יכול לעזור לך.״ אמר.
גיחכתי ושנזכרתי שאני מדבר עם אבא מיהרתי להתאפס על עצמי. ״איך ?״
״אתה חשוב לי ומאוד חשוב לי גם שתלך בדרכי״ אמר , זה משהו שקשור לדת ? ״אבל לא אוכל להציע את זה אם אתה לא בזה במאה אחוז. בלי לסגת לאחור , פשוט להחליט״
״להחליט ?״ שאלתי בבלבול והסתכלתי לעיניו האפורות
״כן.״ אמר. זה קשה לי לקבל החלטות , אני מפחד שבהחלטות שאני מקבל אז אני מפספס משהו. אני פוחד להפסיד משהו ואז להתחרט על זה.
״מה זה ייתן לי ?״ שאלתי , עלה לו חיוך
״זה ייתן לך שקט , ריחוק מהכל אבל לטובה.״ אמר , הרמתי גבה , נראה שהוא מחכה ממני לתשובה , אבל הייתי רוצה לדעת מראש על מה אני מקבל החלטה. למרות שאני חושב שידעתי בדיוק על מה אנחנו מדברים.
״ואם ארצה לצאת מזה ?״ שאלתי בקול שקט
״זה בלתי אפשרי״ אמר , הסתכל עליי בציפייה והרגשתי מתח באוויר , לא ידעתי... זה קשה להחליט כלכך מהר , אין לי זמן. אני אמור להחליט עכשיו. ״מה אתה אומר ?״ שאל.
מחשבותיי רצו ומלא סיבות למה לא וגם למה כן , צליבה מוחית קשה ! שנשמתי עמוק והסתכלתי מסביב , חשתי בכאב , באכזבה , ולא היה היסוס מיותר.
״כן. השבתי והוא חייך , ניסיתי לחייך חזרה ולבי התכווץ מבפנים , אני רוצה להתרחק , אני מסכים. אני לא צריך את הדרמה הזאת , מעולם לא היה לי קשר לזה.

Dear god - Larry StylinsonWhere stories live. Discover now