Dear god - 97

9.7K 605 460
                                    

בבוקר הארי עדיין ישן. בדרך כלל אנחנו מתעוררים אותו זמן וזה כיף אבל כשאחד מאיתנו מתעורר קודם שלרוב זה אני אז זה מבאס. יצאתי מהחדר תוך כדי ששפשפתי את עיניי , המשכתי למטבח אך עצרתי כששמעתי צחוק של בחורה , פקחתי את עיניי וראיתי את סטייסי חותכת ירקות וזרקה על מייקל חתיכה בזמן שהוא מבשל משהו. אלוהים הוא פה ? ברור , הוא גר פה. אתמול דיברנו קצת , זה היה מוזר , פעם יחידה שהוא לא התייחס אליי בצורה כלכך מיוחדת , כמו אל ילד קטן. לא חשבתי שהוא יישאר לישון פה... אלוהים אדירים.
״בוקר טוב״ לבסוף אמרתי ושתיהם הסתובבו והסתכלו עליי
״בוקר טוב״ מייקל חייך , הסטתי לרגע את מבטי ״אנחנו מטגנים ביצים , תרצה שנכין לך ?״
הוא הציע לי ארוחת בוקר. אני לא יודע מה הארי אמר לו אתמול אבל אני מודה לו. ״לא תודה״ השבתי בחיוך קטן ״א-אני אחזור לחדר , אני צריך לסדר משהו״
״בסדר״ מייקל פלט והסתובב חזרה לאוכל , בלעתי רוק והסתובבתי לחזור לחדר. אין לי באמת מה לסדר אבל אני לא מרגיש בנוח פשוט להיות שם איתם. נכנסתי לחדר וסגרתי אחרי את הדלת , נאנחתי בשקט והסתכלתי על הארי , הוא לבוש רק בבוקסר , גופו מחוטב ושרירי , לבי פעם בחוזקה ונשכתי את שפתי התחתונה , זה לא מוזר להסתכל עליו נכון ? לעזעזל עם זה , מותר לי , הוא החבר שלי. חייכתי והלכתי לארון שלו , לקחתי את המצלמה שלי והדלקתי אותה , התקרבתי למיטה והסתכלתי עליו , שיערו פרוע , פניו רגועות ושלוות ושפתיו התפוחות פרודות , הבוקסר צמוד לגופו כמו חלק ממנו , ובכן אם להיות כנה אין בזה דבר אומנותי לצלם אותו ישן אבל אני רוצה לצלם את זה בשבילי , אראה לו את זה , הוא בטח יגיב מצחיק. כיוונתי את המצלמה אליו , כיוונתי את הפוקוס בשביל שזה ייראה מושלם. נשימתי נחתכה בגרוני , זה היה מדהים בעיניי איך אפשר לראות מישהו כמושלם. צילמתי והסתכלתי על התמונה , חייכתי והרמתי את ראשי להסתכל עליו , כופר יפה. הנחתי את המצלמה על השידה והתיישבתי על המיטה. ליטפתי את פניו באיטיות , החלקתי את אצבעותיי מהסנטר שלו אל הלחי וכלפי מעלה לשיערו , הסטתי את השיער שלו מפניו , שהפסקתי ללטף את פניו הוא השמיע קול לא מרוצה ואז הניח את ראשו על ברכיי כמו כרית. חייכתי והמשכתי ללטף את שיערו , נראה שאהב את זה.
״בוקר טוב אנדי״ לחשתי וראיתי שחייך , אני בטוח בגלל שהוספתי אנדי.
״זה מוכר...״ מלמל בציניות ובקול עמוק וצרוד , הרכנתי נשיקה לשפתיו והוא חייך , לבי פעם בחוזקה ״מה השעה ?״
״אני חושב שעשר״ אמרתי בזמן שהסתכלתי מסביב לראות שעון קיר אך אין כזה בחדר של הארי. ״למה ? קבעת משהו ?״
״אל תגיד לי ששכחת״ אמר בקולו העמוק , אני אוהב את הקול שלו בבוקר.
״לגבי מה ?״ שאלתי בחיוך והעברתי ברכות את אצבעותיי לאורך עצמות לחייו
״הפגישה״ אמר והתיישב ״הבחור שהתעניין בתמונות שתלו באותו יום במוזיאון בצרפת , סיפרתי לך שהשגתי את הרשימה של כל האנשים שרצו ליצור איתך קשר לגבי התמונות״
״נכון״ אמרתי , הייתי קצת מודהם שהוא קבע את הפגישה הזו , הוא תמיד גורם לי לאושר. אני מרגיש שהוא עושה יותר מדי למעני ואין לי דרך להודות לו. אני גם לא רגיל שאנשים מנסים לשמח אותי , הארי הוא האושר שלי. ״תודה על זה דרך אגב״
״זה בסדר״ לחש בחיוך , הוא קם מהמיטה אל הארון שלו ושראיתי שלקח סיגריה מיד קמתי אליו וחטפתי אותה מידו ״היי-״
״בלי עישון !״ קטעתי אותו וקרעתי את הסיגריה לחצי , הוא גיחך ולקח סיגריה נוספת מהחפיסה , הניח אותה בין שפתיו וכשהסתובב לקחת מצית חטפתי את הסיגריה במהירות וקרעתי אותה לחצי
״לואי , מחיר הסיגריות לא זול !״ צעק ונראה מעוצבן , צחקקתי והסתובבתי לזרוק את הסיגריות החצויות לחלון , הוא כועס עליי וזה לא משהו שקורה הרבה.
״תפסיק לעשן״ אמרתי , הוא זרק את חפיסת הסיגריות לארון ושילב את זרועותיו החזקות בזמן שהסתכל עליי במבט זועף ולא יכולתי לשלוט בעצמי אז צחקתי ״תיזהר ממני דתי קטן״
״תשתוק״ התגריתי בו וצעדתי אליו בביטחון ״אני לא מפחד ממך.״
״באמת ?״ שאל וזקף את גבותיו , צחקתי , הוא התקרב ונשארתי במקומי עם חיוך מטופש
״באמת״ לחשתי , הוא עמד קרוב והסתכל לתוך עיניי , לבי פעם בחוזקה וגופי בער בתחושה שחיכיתי שתכה בחוזקה ״פחדן...״ לחשתי , הוא חייך ואחז עם ידו בעורף שלי לפני שתקף את שפתיי לנשיקה שגרמה לחבלים להימתח בבטני ולהיקרע במכה מתעתעת , ידו החליקה לגבי התחתון והוא הצמיד את גופי לשלו , קרבה שהייתי זקוק לה , זה השלים כל חלק חסר. הוא סינן את שפתי התחתונה בין שיניו לפני שנישק , הפיל אותי איתו למיטה וחייכתי נגד שפתיו , והחיוך הפך לצחוק פרוע.
״תעזוב אותי חתיכת אידיוט״ דחפתי אותו ממני והוא נפל לצד השני של המיטה והסתכל עליי בחיוך. סידרתי את שיערי שהרגיש פרוע ואת החולצה שמעט עלתה וחשפה את הבטן שלי , גם אם זה מולו אני מקפיד לשמור על מעט הצניעות שאני יכול. הבחנתי שהוא עדיין מסתכל עליי באותו חיוך , כאילו הוא נתקע ככה וזה גרם לי לצחוק שוב. ״מה ?״ שאלתי.
הוא משך בכתפיו והניד את ראשו , ואז שוב הסתכל עליי ונשך את שפתו התחתונה ״אני שמח שיש לי אותך״ אמר ולבי הלם בחוזקה ובטני התהפכה במכה אחת. ״באמת...״
״הארי...״ חייכתי והתקרבתי בשביל לנשק נשיקה קטנה לשפתיו. לאחר מכן קמתי מהמיטה וזרקתי עליו כרית וזה גרם לו לצחוק את הצחוק היפה שלו. ״קדימה תקום. נלך לאכול, מייקל וסטייסי בחוץ... התביישתי להיות בחברתם משום מה אבל אולי אם תהיה איתי זה יהיה שונה.״
״אני רוצה להיות איתך עכשיו, לא איתם״ פלט ועצם את עיניו. יש לו אותי כל הזמן. הוא הסתכל עליי ולבי החסיר פעימה, התיישבתי במיטה לידו וליטפתי את פניו בעדינות, הוא תפס את היד שלי ונישק אותה.
״איך ישנת ?״ שאלתי בשקט, הוא הסתכל עליי מלמטה בחיוך
״ישנתי מצויין.״ השיב ״עד שהחבר שלי העיר אותי-״
״תשתוק״ צחקתי והוא חייך אליי. ״מה אתה חושב שיקרה בפגישה ?״
״למה אתה מתכוון ?״ שאל
״מה אם שוב יקרה משהו רע ? אין לי כוח לדרמות״ אמרתי בעייפות. הוא התיישב וליטף את פניי, הסתכלתי לתוך עיניו חש את לבי הולם בחוזקה.
״לא הפעם.״ לחש עם חיוך ואז שחייכתי הוא נישק אותי ״לא מפחד ממני, אה ?״ לחש וזה גרם לי לצחוק נגד שפתיו ומיד נישקתי אותו, הייתי שמח. מייקל בסדר עם הזוגיות שלנו, זה שינה משהו.
״אתה אמור לפחד ממני הארי...״ לחשתי בציניות והוא חייך ומיד הפיל אותי על המיטה ״ה-היי !״
״תחזור על דבריך !״ הוא קרא ואז דגדג אותי וזה גרם לי לצחוק חזק, שיפסיק !
״הפסק !״ קראתי וצחקתי ״חוזר ! אני חוזר על דבריי !״ צעקתי והוא הפסיק וזה גרם לי לצחוק, הוא אידיוט. הוא התקרב ונישק את שפתיי, חייכתי רגע בין שפתיו לפני שנישקתי אותו חזרה. הדקות הבודדות שלנו יחד באמת עדיפות על פני להיות עם מייקל וסטייסי.
הפרדתי את שפתיי משלו והסתכלתי לעיניו כמה שניות, רק להעיר את עצמי למציאות, לזכור שזה אמיתי, ולהזכיר לעצמי עד כמה בר מזל אני שיש לי אותו.

,

 ,

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Dear god - Larry StylinsonWhere stories live. Discover now