פרק 39

5.6K 400 43
                                    

"על מה אתה מדבר?" קולי רעד. "זה סיפור ארוך, רוצה שאני אספר לך סיפור?" הוא שאל ולאחר מכן פתח בצחוק. "הכל התחיל בפגישה שלי עם ורוניקה. היא רצתה עזרה כדי שתוכל להשיג את כריסטיאן שהלך אחרייך כמו עיוור." הוא הוסיף בגיחוך.

הוא התחיל להלחיץ אותי. "ואז שמעתי ממנה שהיא התחילה להידבק אליו, ובסופו של דבר המציאה את ההיריון." הוא הוסיף ונצמד אליי יותר. ניסיתי להזיז אותו ממני, אך הוא לא אפשר לי. "ותוסיפי לזה שכשחזרתי, גיליתי על הפגישה שלך עם מייקל, והחלטתי לנצל את ההזדמנות." הוא החל להסביר.

"איזו הזדמנות?" שאלתי בחשש לאחר שהוא הועיל בטובו לזוז ממני. "דיברתי עם מייקל, הוא הסביר לי מה הוא מתכנן איתך. אמרתי לו שזה גאוני ואני מוכן לעזור לו בזה." הוא ענה ופערתי את עיניי. הוא לא שפוי. "ואז," הוא המשיך וליבי החל לדפוק חזק. "חזרתי אל ורוניקה ואמרתי לה מה התוכנית, שהייתה בעצם לאחר ששמעת על ההיריון, אז תלכי אל מייקל ובסוף הוא יפגע בך." הוא הוסיף והתחיל לצחוק. שלושתם בני זונות.

רציתי להרוג אותו ואת ורוניקה. רציתי להרוג גם את מייקל המפגר הזה. רציתי לצרוח. הדמעות עמדו כבר בעיניי וכעס הציף אותי. "אני שונאת אותך," סיננתי בכעס וקמרון הביט בי בחיוך, כאילו הוא נהנה לראות אותי ככה. "הו, כמה חבל." הוא אמר כאילו הוא מתבכיין. "טוב, הבנתי את הקטע, אתה מוכן לתת לי ללכת?" הייתי חייכת לעוף מהמקום הזה.

הוא הניד בראשו לשלילה ונצמד אליי יותר. לעזאזל, עד שהוא התרחק. "אני דווקא נהנה, את לא?" הוא שאל והתחיל לגעת בקצוות שיערי. "את יודעת מה עוד?" הוא הוסיף והבטתי בו לחוצה.

מה עוד יש? "אף אחד, לא למייקל ולא לורוניקה, היה אכפת ממך. תביני את המצב, שניהם רצו לפגוע בך, ואני הייתי העוזר החכם. זה לא מדהים?" שאל כשהוא חושף חיוך גדול. לא עניתי וניסיתי להשתחרר מקמרון שהיה צמוד אליי.

שיכור חסר חיים. נהנה לגרום לסבל לאחרים. שילך לעזאזל. קמרון ניסה לנצל את המצב ולגעת בי, אך כעסתי עליו כל כך, ובגלל שאני שונאת את החרא הזה, עזרתי אומץ מכל בכעס שנאגר בי והעפתי אותו ממני כשבעטתי במפשעתו.

יצאתי בריצה מחדר הכביסה ישר אל האדם היחיד שרציתי לראות עכשיו. יצאתי אל החצר ורצתי אל מאחורי הבניין, מחפשת את חדרו של כריסטיאן. נעצרתי כאשר ראיתי את חדרו ולמזלי החלום היה פתוח.

הנחתי את ידיי על אדן החלון וקפצתי, כאשר אני מושכת את עצמי כלפי מעלה. הנחתי רגל אחר רגל על עדן החלון וקפצתי פנימה. איזה מזל שחדרי המורים נמצאים בקומת הכניסה. התהלכתי בחדרו שהיה מבולגן מהרגיל.

רעשים נשמעו מכיוון המנעול וחיפשתי מקום להתחבא בו. מצאתי את הארון הגדול של כריסטיאן ופתחתי אותו. הוא עם מדפים אך יש שם מקום שבו אוכל להתחבא. נכנסתי לתוכו והתיישבתי בפנים. לא סגרתי את דלת הארון עד הסוף, אלא השארתי חריץ קטן, בו אוכל לראות את המתרחש.

כריסטיאן נכנס דרך הדלת וטרק אותה. "בת זונה." הוא סינן בכעס ובעט בכיסא שהיה בחדרו. הרעש מהעוצמה הקפיץ את הלב שלי והוא החל לדפוק יותר מהר. הוא התיישב על מיטתו בתבוסה והניח את ידיו על ראשו, כאשר ראשו מופנה כלפי מטה.

פתחתי את דלת הארון וראיתי שרצפת החדר מתחת לראשו מתחילה להירטב. "כריסטיאן?" שאלתי בדאגה וישר ראשו הועלה כלפי מעלה. הוא הביט בי וישר לאחר מכן, הדמעות התחילו לזלוג ברצף בלתי נשלט.

____
מצטערת על הפרק הקצר

Forbidden LoveWhere stories live. Discover now