פרק 41

6.4K 365 36
                                    

קמתי בבוקר עם הרגשה טובה. סוף סוף יש לי בוקר רגוע ואני שמחה. התארגנתי והכנסתי לאחר מכן את הציוד הנדרש לתיק. יצאתי אחר קרוליין מהחדר והתחלנו להתקדם אל הכיתה. "התחלת להתכונן למתמטיקה?" קרוליין שאלה אותי והנדתי בראשי לשלילה.

"עדיין לא. אני אמורה להתחיל עם כריסטיאן היום." עניתי והיא הסתכלה עליי בהבנה. "כן, שמעתי שהוא עוזר לך להתכונן." היא אמרה בזמן שנכנסנו אל הכיתה. הלכנו אל המקום שלנו והתיישבנו בכיסאות. "אני מקווה..." מלמלתי והוצאתי גיאוגרפיה מהתיק.

אני מקווה שאצליח במבחן הזה. לא עומדים לוותר לי עליו, לכן אני מקווה שלפחות אקבל ציון עובר. המורה לגיאוגרפיה נכנסה לכיתה והתחיל ללמד על גבולות המדינה ואיך הן נוצרו. נאנחתי וניסיתי להקשיב, אך החומר היה כל כך משעמם. רק חיכיתי לצלצול הגואל שיבשר כי עברה שעה. המורה נתנה שיעורי בית ורשמתי אותם במחברת. אני בטח לא אבין דבר מהשיעורים, אבל לפחות שהיא תבין שניסיתי ולא סתם לא עשיתי. בסוף הצלצול היא יצאה מהכיתה ובמקומה נכנס המורה לאנגלית. הוצאתי את הציוד של אנגלית והכנסתי את של גיאוגרפיה במקומם.

במהלך השיעור חשבתי איך יהיה לעבוד עם כריסטיאן. אני חושבת שלא כל כך נצליח מאחר ואנחנו זוג. תוך כדי המחשבות שלי על כריסטיאן, התחלתי להעתיק מהלוח. ושוב כרגיל, לא הקשבתי למורה כשהסבירה על החומר החדש, ולכן שמחתי שהצלצול שמבשר על ארוחת בוקר צלצל. הנכסתי את דבריי לתיק ויצאתי לאחר מכן מהכיתה.

התקדמתי לחדר אוכל וכשהגעתי לכניסתו, ישר חבורת ילדים דחפה אותי הצידה והפילה אותי על הרצפה. בהמות. ניערתי את בגדיי המלוכלכים ונכנסתי לחדר אוכל, עצבנית. לעזאזל איתם. הלכתי אל אזור המגשים ממנו לקחתי מגש.

המשכתי אל אזור של האוכל ולקחתי משם סלט, חביתה, לחם וגבינה. הלכתי אל המקום הקבוע שלי והתיישבתי על הכיסא. הייתי עצבנית על הילדים שדחפו אותי וחשק לאכול כבר לא היה לי. מאחר ואני צריכה לאכול, אכלתי טיפה מכל דבר והתייאשתי.

התחלתי לחשוב במקום לאכול, על כריסטיאן. שוב הוא מופיע לי במחשבות. מה יש לבן אדם הזה שסובב אותי ככה. אפילו בבית היתומים, כשנדלקתי פעם אחת על מישהו, לא הרגשתי את מה שאני מרגישה כשאני עם כריסטיאן. ככה מרגישים כשמאוהבים? לא יודעים איך להסביר את התחושה שאופפת אותי מכל הכיוונים.

הצלול שמבשר על חזרה לכיתות קטע את מחשבותיי. זרקתי את האוכל שנותר לי במגש והחזרתי את המגש לאזור של המגשים המלוכלכים. יצאתי מחדר האוכל והתקדמתי אל כיתתי. כשהגעתי אל הכיתה היה רעש גדול ששיגע אותי.

התיישבתי במקומי וחיכיתי שהמורה למתמטיקה תיכנס. כאשר היא נכנסה כולם התיישבו במקומותיהם ולאחר שהיא הניחה את תיקה על כיסא המורה, היא התחילה להסביר. "תלמידים, לקראת המבחן אני מבקשת שתוציאו את הדפים שקיבלתם ותתחילו לעבוד." היא אמרה והוצאתי את הדפים מתיקי.

Forbidden LoveOnde histórias criam vida. Descubra agora