פרק 45

6.1K 339 51
                                    

נכנסו אל בייתו של כריסטיאן, כשאנחנו פוגשים במבטה הזועף של אמו. כריסטיאן הוביל אותי אל חדרו לאחר שהעיף מבט כועס לכיוון אמו. נכנסו אל חדרו והוא סגר את הדלת אחריו. "כמו שאמרתי, תתעלמי מאמי." הוא אמר והנהנתי בהבנה.

התיישבתי על מיטתו הנוחה ונשכבתי עליה לאחר מכן. כריסטיאן התקדם אליי ונשכב לצידי, כשהוא מביט בי לאורך כל הדרך. "מה כל כך מצחיק?" שאלתי לאחר שחיוך גדול נפרס על פניו. "סתם," הוא השיב, עדיין מחייך. "נו מה?" שאלתי שוב. "אני נהנה להסתכל עלייך, זה לא טוב?" הוא ענה בגיחוך. "אתה מעצבן," מלמלתי בעצבים והסתובבתי לצד השני כשאני עם גבי כלפי כריסטיאן.

לפתע שמעתי את צחוקו המתגלגל, שגרם לי לכעוס. "סתום כבר," מלמלתי בעודי זורקת עליו כרית. "ככה?" הוא שאל ולקח את הכרית שהניח עליה את ראשו וזרק אותה אליי. אח. "אני ארביץ לך." איימתי לאחר שקיבלתי מכה בראש מהכרית. "נראה אותך," הוא ענה בעודו קם מהמיטה. מבלי לחשוב פעמיים, תפסתי את הכרית שהייתה לצידי והשלחתי אותה על כריסטיאן.

בין רגע התפתחה בינינו מלחמת כריות שנמשכה עד השעות הקטנות של הלילה ועוד הרבה אחרי.

*****

למחרת התעוררתי מכאבי צוואר שתקפו אותי לפתע. "אח..." מלמלתי כאשר התיישרתי משכיבה על הרצפה לישיבה. הסתכלתי מסביבי והבחנתי בבלאגן ששרר בחדר של כריסטיאן. כל הכריות היו מפוזרות על הרצפה, השמיכה גם היא הייתה נפולה על הרצפה והסדין של המיטה לא היה מסודר.

הבחנתי בנוסף לכך, שגם כריסטיאן לא היה נוכח בחדרו. קמתי מהרצפה תוך כדי שאני משפשפת את צווארי התפוס. כשהושטתי את ידי לכיוון הדלת, היא נפתחה במקום וכריסטיאן עמד בפתחה. "הו, התעוררת," הוא אמר לאחר שנכנס.

"בואי." הוא הוסיף כשהוא תפס בידי והתחיל למשוך אותי מחוץ לחדרו. כריסטיאן הוביל אותי אל השירותים שהיו על יד חדרו והושיט לאחר מכן מברשת שיניים ומשחה. "תשתמשי במברשת הזאת ותזרקי את המברשת שבאת איתה." הוא אמר והנהנתי בחיוב.

"אוקיי." השבתי ומרחתי לאחר מכן משחה על המברשת. "אני למטה." הוא הודיע ויצא מהשירותים. צחצחתי את שיניי ושטפתי את פניי. לאחר מכן התחלתי לסדר את שיערי הפרוע שיראה יחסית נורמאלי ולא מבולגן. לאחר שסיימתי ירדתי למטה ופגשתי בברטה שהחזיקה סל כביסה בידיה.

"בוקר טוב, ברטה." אמרתי לה בחיוך. "בוקר טוב, אמור. ארוחת הבוקר מוכנה וכריס הקטן שלי מחכה לך למטה." היא אמרה והנהנתי אליה בחיוך. אפשר לראות שהיא אוהבת את כריסטיאן. הוא זכה, היא באמת אישה מדהימה.

המשכתי ללכת לכיוון המטבח, ולאחר שנכנסתי אליו פגשתי בכריסטיאן שישב על אחד הכיסאות סביב השולחן ושיחק באוכל שלו. "היי, מה יש?" ניגשתי אליו בשאלה ונישקתי את לחיו לאחר מכן. "סתם, אני קצת בלחץ מהיום." הוא ענה והכניס חתיכה מהשקשוקה לתוך פיו.

Forbidden LoveWhere stories live. Discover now