BAB 27

14.5K 790 119
                                    


Nazim berjalan menuju ke keretanya. Dia memarkirkan keretanya di lorong agak terpencil dan gelap. Sedang dia berjalan menghampiri keretanya, seseorang telah menariknya masuk ke dalam sebuah kereta. Nazim pengsan.

Tidak lama kemudian, Nazim tersedar. Penglihatannya samar samar. Dia membuka sepenuhnya matanya. Dia kini di dalam sebuah rumah yang agak kecil.

Di dalam rumah itu terdapat beberapa buah almari yang menyimpan banyak balang. Di dalam balang itu pula terdapat organ dan anggota badan manusia dan haiwan.

Nazim meronta ronta melepaskan diri. Namun percubaannya gagal. Dia sudah diikat dengan sekuatnya di sebatang tiang.

"Kau jangan mimpi la nak lepas Nazim".kata seorang lelaki yang muncul bersama bakul di tangannya.

"Adam..kau nak apa?!"tengking Nazim.

"Kau dah banyak tahu pasal aku kan. Sudah tiba masanya untuk kau Nazim".mata Adam mulai merah.

"Adam..jangan la. A..aku akan buat apa sahaja yang kau suruh. Aku janji". Nazim terketar ketar berkata .

"Dah terlambat Nazim. Bertambah la koleksi aku nanti". Adam tersenyum jahat. Adam mengambil sudu yang ada di dalam bakul itu.

"Adam..jangan la".

"Kau diam!"marah Adam.

Adam mencungkil mata Nazim dengan sudunya tadi. Sebelah mata Nazim sudah terkeluar. Adam mencungkil mata sebelah pula. Kedua belah mata Nazim itu Adam letakkan di dalam sebuah balang yang diisi dengan air.

Mata Nazim kini berlubang. Adam mengambil pisau pula. Dia menoreh mulut Nazim.

"Nganga mulut. Doktor nak check gigi".kata Adam.

Adam membuka mulut Nazim seluas luasnya. Dia mengambil gunting lalu memotong lidah Nazim. Dia meletakkan lidah itu ke dalam balang.

Adam pergi ke stor belakang. Dia mengambil parang kesayangannya. Dia memotong kepala Nazim. Kepalanya kini terpisah dari badannya.

Adam memotong kepala Nazim lagi untuk mengambil otak. Otak itu turut diletakkan di dalam balang. Kepala Nazim diletakkan di atas almari bersama kepala haiwan.

Adam membelah badan Nazim. Dia mengambil jantung,hati dan usus. Dia meletakkan semuanya di dalam balang. Darah mengalir dengan banyak. Tangan Adam kini dipenuhi darah. Dia melapah daging Nazim seperti singa sedang melapah daging rusa.

Dengan seleranya dia makan, darah Nazim tadi dijadikan air untuk diminum. Dia meneguk darah itu sehingga licin gelasnya.

Badan Nazim yang hancur itu dibawa ke belakang. Adam menyalakan api. Dia mencampakkan badan Nazim ke dalam api itu. Adam tersenyum jahat. Badan Nazim sudah menjadi abu.

Adam mengumpul semua abu itu dan meletakkannya di dalam sebuah bekas. Dia mencampakkan bekas itu ke dalam sungai. Rumah Adam itu terletak jauh dari bandar. Rumahnya di tebing sungai.

Adam kembali masuk ke dalam rumahnya. Dia menjilat baki darah yang ada pada semua peralatan yang dia gunakan tadi.
Adam mengambil sekeping gambar. Gambar tersebut ialah gambar Asyraff. Dia membakar gambar itu.

"Giliran kau tak lama lagi Asyraff Daniel. Kau tunggu la. Tak sabar rasanya aku nak makan daging kau tu".kata Adam.

Adam menyediakan rancangan untuk membunuh Asyraff Daniel.

********************

MY BODYGUARDOn viuen les histories. Descobreix ara