פרק 2

386 14 14
                                    

הפארק חשוך, מלבד למספר מבני אבן שמוארים באור חלוש, האזור המיוער מכוסה באפלה מחניקה.  בת זונה חסרת אחריות האריאל הזאת, אם זה בכלל השם האמיתי שלה. מי נפגש בתוך יער חשוך עם בחור שפגשה באפליקציה? או שאולי אני הדפוק והיא שלחה אותי למרדף עקר.

הלב שלי דופק במרץ, כאילו גם הוא רוצה לברוח מכאן. מזמן לא זרם בו אדרנלין כזה. אני נשאר.

רבע שעה עוברת עליי בשעמום, אפילו הדם מתחיל לזרום באטיות מרדימה בעורקים שלי. איזה שטויות, הגיע הזמן להבין שהבדיחה הייתה על חשבוני ולמחוק את האפליקציה מהמכשיר שלי.

אני מתניע את הרכב ומדליק את האורות. האלומה שמתחילה כעיגול קטן בגודל הפנס הקדמי מתרחבת ומאירה על הדמות שעומדת לפניי. היא נראית כהזייה, מלאכית בלבן, מוקפת באור ושיערה השחור מסתיר את הפנים. היא מתחילה להתקדם לכיווני וזרמים לא נעימים חולפים בעמוד השדרה שלי. זו כנראה ההתרגשות. היא זאת שצריכה לחשוש ממני. בחור זר באמצע שום מקום. חסרת אחריות.

דלת הרכב נפתחת והיא מתיישבת במושב לצדי.

"את לא מפחדת להיפגש כאן עם גברים שאת לא מכירה?"

"יש לי גז מדמיע," היא מודיעה.

"טוב שהודעת לי. פעם הבאה תשמרי את המידע הזה בסוד, הוא יעזור לך יותר אם התוקף שלך לא ידע על קיומו," אני מסנן ומנסה להחליט אם אני באמת רוצה לזיין מטומטמת כזאת. מצד שני נסעתי לכאן חצי שעה, המתנתי נצח והיא באמת נראית לא רע.

"אתה הולך לתקוף אותי?" היא שואלת בחיוך והצורה המלוכסנת של עיניה נראית לפתע שובבה יותר.

"זה מצחיק אותך?"

"לא. האמת שזה די מושך." היא מורידה את החולצה הלבנה ונשארת לשבת מולי בחזייה וחצאית. אני פותח חלון ומכבה את המנוע. מאפשר לחושך ולריח העצים להיכנס לתוך הרכב.

"אתה הולך להמשיך לשבת שם?" היא שואלת בקול שמהדהד בשקט כמו נקישות כוסות זכוכית.

"את ממהרת?"

"כן. אני רוצה לגמור עם זה כמה שיותר מהר."

התשובה שלה מפתיעה אותי. ואני מבין לפתע עד כמה זה הזוי מכדי להיות אמתי.

"למה?"

"בלי סיבה. הגעת כדי לדבר או לזיין?"

"האמת, לא יודע למה הגעתי. תתלבשי." משהו נראה לי מסריח. אבל ממש. מזל שהעיניים שלי עדיין לא התרגלו לחושך. אם הייתי ממשיך להסתכל על החזה המושלם שלה, לא היו לי ביצים להפסיק ככה.

"למה?" אני לא מצליח להבין את נימת קולה, אכזבה הפתעה ופחד מהולים כמו שייק לא מוצלח.

אין לי תשובה טובה. אני דפוק. יושבת מולי פנטזיה בהתגלמות ואני מהסס בגלל תחושות בטן.

התמונה/ selfieWhere stories live. Discover now