פרק 24

139 7 0
                                    

המסדרון חשוך וריי מסרב להדליק את האור. בקומה השנייה אני מזהה את אחד מהגלדיאטורים מהמסדר עומד ליד דלת חומה סתמית. הוא מניד בראשו לשלום וממתין עד שנתקרב אליו. ריי מסמן לו להתחיל, והגלדיאטור דופק בחוזקה על הדלת שלפניו.

"רגע, רגע," קול חנוק נשמע מצידה השני של הדלת. ורעש פתיחת המנעול מגיע מיד אחריו.

הגלדיאטור דוחף את הדלת בפתאומיות, והבחור השמנמן שעמד מצדה השני נופל על הרצפה. בלי לבזבז שנייה מיותרת, הגלדיאטור מרים אותו, מצמיד אותו לקיר לבן וסותם לו את הפה.

עכשיו אני מבין איזה כוחות על יש לבחורים הללו. גם כן, מסדר מיסטי...

אנחנו נכנסים פנימה, וריי סוגר את הדלת אחרינו בשקט מופתי. אפשר לחשוב, שהרעש שהקמנו לפני רגע לא העיר את כל הבניין.

דירה טיפוסית של רווק. ספה אחת מאיקאה, טלוויזיה חמישים אינץ', ורמקולים שלא היו מביישים מועדון. מהצד השני של המסדרון יש כניסה למטבח שכל השולחן שלו עמוס בבקבוקי האלכוהול, כאילו הרגע הסתיימה כאן מסיבת סטודנטים. זה הדי ג'י שאמיר בחר לעצמו למסע בחירות?

אופק מושכת לי את היד ואני מבין שזה האות שלי לעשות את תפקידי. אני מביט לתוך עיניים חומות שמתרוצצות בבהלה לכל הכיוונים. אני לא צריך לקרוא את המחשבות שלו כדי להבין שאין לו מושג מי אנחנו. לא בטוח שיש לו מושג מי זה אמיר.

אני פוסע קדימה ומנסה להפנט את הבחור. "מחר במטה הבחירות של מפלגת עולם חדש," אני מתחיל לדבר אך לא רואה את עיניו של הבחור מתערפלות כמו תמיד. "בכל שיר שאתה תנגן אתה תגרום לכל המתפקדים להצביע ליונתן לוי." המבט של הבחור הופך למבולבל אף יותר וסדקי קמטים נוצרים על המצח שלו. הוא לא איתי. הוא אטום בפניי לחלוטין.

"הוא חסום," אני אומר ומביט בשאלה אל ריי. מה אני אמור לעשות עכשיו?

"תנו לי לנסות," ויק צועדת קדימה לפניי ונעמדת מול הבחור שעדיין מנסה לצאת מאחיזתו של הגלדיאטור. היא מוציאה קופסה קטנה ומצית ומדליקה עשבים מסריחים. היא מנסה לסמם את הבחור עם העשן שלה? אם זה ישפיע עליו כמו שזה השפיע עליי, הבחור גמור.

היא מתחילה לעביר את העשן מעל פניו, ולזמר בשפה לא מובנת. האוויר בדירה הופך לסמיך ומחניק ואני מנסה להתעלם מהרצון שלי להשתעל.

אופק מתקרבת אליי ומושכת לי את היד. "תנסה לקרוא לו את המחשבות," היא לוחשת לי.

אני שוב מתבונן לתוך האישון השחור שלו, מנסה לשקוע פנימה, לעבור את החומות, אבל לא שומע דבר. הוא אטום לחלוטין. אני מניד ראשי לשלילה.

"חרא, ברור שאמיר יחסום אותו, " אופק פולטת, "תני לי, יש רק דרך אחת." היא מזיזה את ויק הצידה ומתקרבת לבחור. צעדיה איטיים והיא מניעה את האגן שלה מצד לצד בתנועה מפתה.

התמונה/ selfieWhere stories live. Discover now