פרק 30

70 2 0
                                    

הזקן השמן קופא במקומו פעם נוספת. פניו מסתובבות לכיוון הדלת. גבותיו מתקרבות אחת אל השנייה ושרירי הלסת שלו מתכווצים. הוא עצבני. זה עובד!

ככל שהשניות עוברות הגוף שלו מתכווץ יותר ויותר כאילו מישהו חובט בו באגרופיו. לפתע הוא מנער את ראשו ומזנק לכיוון הדלת ונעלם.

זה הזמן שלנו לפעול.

"תשחררי את אופק. ותרוצו אל ההורים שלי!" אני מצווה על אריאל.

היא מתקרבת אל רגליה של אופק ומתחילה לפרום את הקשרים מתחת לרגליה. אצבעותיה הקטנות מסתבכות בחבל ונראה שהקשר מתהדק חזק יותר עם כל ניסיון.

"יותר מהר! תמשכי בכיוון השני!" אני צועק בראשי.

"נבחר," קולו של רון שוב חודר לתוך התמונות ומזכיר לי היכן אני נמצא באמת, "תדריך אותי, מה אתה רואה?"

אני מתעלם ממנו. רק אופק חשובה כרגע.

החבל הארור סוף סוף נפתח. אני רואה את משענת המיטה ומבין שאריאל מתרוממת. זה סיוט להביט דרך עיניים של מישהו אחר, כמו סרט שהמצלמה בו זזה באיטיות ליצירת אפקט ואתה רוצה להעביר קדימה ולראות מה קרה לגיבור הראשי. בהדרגה גופה של אופק נגלה בפניי. ידיה מקובעות אל קצות המיטה, אבל רגליה המשוחררות נעות לכל עבר כמו חיה שמנסה להימלט מהמלכודת.

"תגידי שאת מנסה לשחרר אותה. שתרגע." אני אומר לאריאל, ורואה את עיניה של אופק מוצרות בחשדנות. זה הדבר האחרון שהיא ציפתה מהכלבה הזאת.

הכעס בוער בבטן שלי, השנאה לזיקית הזאת מפריעה לי להתרכז. אם הייתה לי אפשרות אחרת, הייתי נוקם בה. אבל אין לי. היא היחידה שיכולה לעזור לי כרגע.

"נבחר?" קולו של ריי שוב מפריע לי לראות איך אריאל משחררת את היד השמאלית של סופרבייב שלי. "נבחר! אם אתה לא עונה עכשיו אנחנו מנתקים אותך משם. תדריך אותי!"

זין. רק זה חסר לי.

"אמיר חונק את איתן מרחוק," אני פולט במהירות את הדבר שמעסיק את רון. עדיף שלא ידע שכבר מזמן התנתקתי מהתוכנית המסתורית שלו.

"נהדר," רון עונה. "תשאיר את אריאל שם. זה עוד לא הכל. יש לנו הזדמנות לחסל את אמיר מבפנים."

על הזין שלי ההזדמנות שלהם. אני כאן כדי להציל את סופרבייב וההורים שלי!

אופק מזנקת מהמיטה ונעמדת בעמידת לחימה מול אריאל. אני נדהם מהעוצמות של הבחורה הזאת. מישהי אחרת הייתה מצטנפת עכשיו כמו כדור ומתחילה להתייפח. אבל לא הסופרבייב שלי.

"תסבירי לה שאתן משחררות את ההורים שלי ובורחות. מהר. אין לכן זמן!"

אני לא שומע את אריאל אך אופק משחררת את ידיה הפונות אחת לשנייה. היא כנראה הייתה בשלבים אחרונים של יצירת כדורי אנרגיה. אם היא הייתה פוגעת באריאל, מי היה עוזר לה לברוח?

התמונה/ selfieWhere stories live. Discover now