פרק 22

141 6 0
                                    

אני מסובב את ההגה ונכנס עם הרכב לחנייה בין שני בתים ישנים. אני בין הבודדים שיודעים, שמתוך החניה הזו יוצא רחוב קטן ונטול שם, ובסופו יש בית עזוב. מקום מעולה ומוסתר מהעין. ניצלתי אותו עשרות פעמים לזיונים. מקום מושלם להתחבא בו.

אני חונה מאחורי הבית כך שהמכונית שלי מוסתרת לחלוטין תחת צילם של העצים. הלב עדיין פועם במרץ ומזרים את האדרנלין לכל חלקי גופי. נדמה שאפילו בראשי הדופק מתרוצץ במקומן של המחשבות. תחושת חיות מטורפת ממלאת אותי. כמו אחרי נחיתה מצניחה חופשית בה המצנח נפתח רק ברגע האחרון.

"את בסדר?" אני שואל את אופק ומחייך.

היד שלה מונחת על הלב. אולי גם היא מנסה לעצור את פעימות לבה המשתוללות. הפה שלה פתוח מעט והחזה עולה ויורד במהירות מפתה. מזכיר לי את הדרך בה היא התנשפה אחרי שהזדיינו בפעם האחרונה.

אני רוצה אותה. כאן ועכשיו. שיתפוצץ העולם, הארוס שלה וכל מי שרודף אחרינו. שיתפוצצו המחשבות על העתיד. הייתי יכול להתנגש בפגוש של משאית ולמות. אבל אני חי, ואני רוצה לנצל כל רגע מהחיים האלה.

היא מסובבת את ראשה לכיווני. שאריות חרדה מבצבצות בעיניים המציצות כל פעם לכיוון הדרך שממנה באנו. הפנים שלה נוקשות והיא מתאמצת בכל כוחה לשמור על הבעת הסופר-בייב מלאת הביטחון.

העוצמה שלה גורמת לי להמשך אליה אפילו יותר.המילים מרגישות מיותרות, הן רק בונות בינינו חומות שקופות. כרגע, אני זקוק למעשים.

אני תופס בראשה בשתי ידיי ומושך אותה אליי לנשיקה חסרת מעצורים. שפתיי מכסות את פיה. מוצצות את העור הרך. טעם גן עדן שלמרבה הפלא, גורם לי להרגיש אפילו חי יותר.

צליל קרקוש עדין נשמע מכיוון החגורה שלה. זה הסימן שהייתי זקוק לו. אני אוחז במותניה ומושך אותה אלי בלי לנתק את פיותינו האחד מהשנייה. אופק מצליחה להזדחל ביני לבין ההגה ומתיישבת על הירכיים שלי. אני מקרב אותה אליי. מצמיד אותה לאיבר המין שהאדרנלין פועם עכשיו גם בתוכו.

חום בוער מבין רגליה בעודה נעה מעליי. שורף את כל יכולות האיפוק שלי. אני רוצה לשקוע לתוך החום הזה ולא לצאת מתוכו לעולם. מה היא עושה לי?

ידיה נדחפות בינינו ומנסות לפתוח את המכנסיים שלי. חוסר היכולת שלה לכבוש את יצריה רק מלבב את שלי. אני יודע שהיא נלחמת בעצמה כרגע. נלחמת במחשבות שמנסות לשכנע אותה נגדי. נלחמת בתחושה שמגיע לה יותר. אבל התשוקה אליי מנצחת. אני מנצח.

"בואי נעבור לאחור. צפוף כאן." הלחישה שלי יוצאת חרוכה כאילו עישנתי עכשיו חפיסת סיגריות שלמה.

היא מנשקת אותי חזק יותר בתגובה ומשחררת את הזין שלי החוצה. ידה העדינה עוטפת אותו ומתחילה לטייל מעליו עד הקודקוד ובחזרה. אני שוכח את מה שהצעתי, מושך בידית ומנמיך את משענת המושב למצב הכי קרוב לשכיבה.

התמונה/ selfieWhere stories live. Discover now