פרק 7

204 8 0
                                    

הפאב שקט כשאני נכנס לתוכו. כיסאות העץ הישנים עומדים על השולחנות והרצפה האפורה מבריקה ומריחה מריח לוונדר. אני אוהב להגיע לכאן אחרי המנקה, ולפני שכל ההמון מתפרץ פנימה ומטנף את הרצפה באלכוהול ובדלי סיגריות. אוהב להסתובב כאן כמו בעל המקום, ולחלום שיום אחד גם לי תהיה פינה כזו. ההורים שלי פחות תומכים ברעיון. הם חוסכים כל שקל כדי לממן לי לימודים באוניברסיטה, הם בחיים לא יסכימו להשקיע את הכסף הזה בעתיד הרבה יותר מהנה ואולי אף רווחי יותר. אין יום שלא מזכירים לי שהגיע הזמן לשפר בגרויות, וללמוד לפסיכומטרי. אפילו איימו עליי שאם לא אתחיל בסתיו הזה, הם מעיפים אותי מהבית. אמא שלי עדינה מדי למעשה כל כך דרסטי, אבל את אבא שלי עדיף לא לעצבן.

אני מתחיל להוריד את הכיסאות ולסדר אותם סביב השולחנות הקטנים כשהדלת נפתחת מאחוריי. אלעד נכנס פנימה ומניח ארגז כבד של בירה על השולחן. צלצול הבקבוקים מרעיד את השקט סביבנו.

"זה התור שלי לפתוח היום. מה אתה עושה כאן?" אני מתמרמר על רגעי השקט האחרונים שנגנבו ממני. אלעד בוס מעולה, אבל הוא תמיד ימצא איך להפעיל אותי עד שהלקוחות יתחילו להגיע.

"החבר הזה שלך, הרוסי, קפץ לכאן אתמול וביקש שאשחרר אותך היום. הוא מלמל משהו על הפתעה שהוא מארגן לך. זה יום הנישואין שלכם?" אלעד לועג לי.

"אני מוותר, עוד לא חזרתי לעצמי אחרי ההפתעה הקודמת שהכין לי," אני מסנן וממשיך להוריד את הכיסאות.

צפירות חוזרות ונשנות נשמעות מכיוון הרחוב. אלעד מפסיק את סידור הבקבוקים במקרר, יוצא מהבר והולך לכיוון הדלת.

"היי מותק! בואי כנסי, נפנק אותך במשקה על חשבון הבית?" הוא צועק לכיוון הרחוב. אלעד מתחיל עם כל מה שזז, אבל הוא אף פעם לא מציע לאף אחת משקה בחינם, אחרת היה פושט את הרגל.

הסקרנות לראות עם מי הוא מדבר מנצחת ואני מצטרף אליו בכניסה. ברגע שאני נעמד בדלת אני מבין במה המקרה הנוכחי שונה. אופנוע בצבע אש עומד במרכז החניה ועליו רכובה דוגמנית שהוציאו ישירות ממגזין בלייזר. ירכיה המושלמות, עטופות במכנס שחור מבריק, נצמדות משני צדי המושב בתנוחה שמעוררת בראשי תמונות מסרטי פורנו. מה הייתי עושה כדי להפוך להיות האופנוע שמתחתיה.

הג'קט שלה פתוח וחושף לרווחה בטן שטוחה וחלקה ומותניים צרות שהייתי מת לאחוז בהם. את החזה השופע מבליטה חצי גופיה-חזייה לבנה, שדוחסת את השדיים אחד אל השני ומדגישה את החריץ הסקסי ביניהם.

היא מרימה את ידיה ומורידה את הקסדה השחורה שלראשה, מנערת קלות את השיער הבלונדיני שנשפך על כתפיה ומסובבת את ראשה לכיוונינו. סופרבייב. איך לא זיהיתי את הגוף המדהים שלה מהרגע הראשון? היא זורקת מבט מזלזל ומוכר לכיוונו של אלעד. ואז סוקרת אותי מכף הרגל ועד הראש.

התמונה/ selfieWhere stories live. Discover now