פרק 6

286 14 0
                                    

"מה אתה עושה? מטומטם אחד!" היא צועקת בזמן שכף ידה מצליפה בצליל רועם בלחי שלי. זיין. גיבורת העל הזו חזקה, כמעט שברה לי את הלסת. אני משפשף את הלחי הבוערת ומנסה להחזיר תחושה לשרירים. הנשיקה הזו הייתה שווה את זה לחלוטין.

"את זאת שנצמדת אליי כאילו אין מחר."

"בקצב הזה באמת לא יהיה מחר. רק ניסיתי לבדוק אם אתה בסדר," היא ממלמלת ואני מצליח לקלוט חצי חיוך מבעד למסכת הקשיחות שהיא מנסה לעטות על פניה. אני נשען על המרפקים שלי ופניי שוב מתקרבות לשלה. היא נרתעת לאחור ומתרוממת. גופה מתנוסס מעליי בשיא תפארתו ואני נהנה מהנוף המושלם שמסתיר בפניי את כל מה שמאחוריה.

"קום כבר, אין לנו את כל היום," היא רוטנת.

"את יכולה לעזור לי? אני מרגיש קצת מסוחרר?" אני מושיט אליה את ידי, מתכנן כבר איך אני הולך להפיל אותה בחזרה על גופי ברגע שתאחז בה.

"טיפש שמסתחרר מנשיקה, אנחנו אבודים," היא קוראת ביאוש זזה הצידה וחושפת את חבורת המוזרים שעומדים מאחורינו ובוהים בנו. לרגע שכחתי שיש לנו קהל, אך המציאות מכה בי שוב כשאחד מההרקולסים ניגש אליי ומושיט לי את היד.

אני מעיף את ידו הצידה וקופץ על רגליי, אני מתעלם מהתחושה שהעצים מסתחררים סביבי וכשהם נעצרים במקום אחד אני מודה שהצלחתי לא ליפול.

"אז זה מה שמקבלים כשמנשקים אותך? סטירה?" אני שומע קול צוחק מהקהל.

"אתה חושב שלהרוג את הנבחר יעזור לנו? אותך לעומת זאת, הייתי רוצחת ברגע שהיית מניח עליי את היד." סופרבייב עונה בנוקשות, ולרגע אני מרגיש מיוחד. התחושה חולפת ברגע שאני מבין מה היא אמרה כרגע.

"הנבחר?" אני ממש מקווה שהיא מתכוונת שבחרה בי לבלות איתה את הלילה, אבל כל הרמזים מעידים שלא בזה מדובר.

דימה יוצא מהמעגל וניגש אלינו. אני כנראה עדיין בהשפעת סמי ההזייה כי צבע סגול יוצא מקודקוד הראש שלו ומיתמר לשמיים. אני ממצמץ מספר פעמים, והצבע פוחת בכל פעם.

"אל תלחם בזה. אתה צריך לפתח את הראיה הזאת, לא לחסום אותה," הבחור שלובש גאלביה צועק לכיווני. הדבר היחיד שאני מוכן לפתח זה את הנשיקה עם סופרבייב, השאלה אם לשם כך אני צריך לזרום עם שאר הבולשיט כאן, ולתת להם לשחק לי במוח על ידי עשן לא ברור.

"דימה מה הולך כאן?" אני מקווה שלפחות ממנו אקבל תשובות אמינות. מצד שני, הוא זה שהכניס אותי למצב הזה.

"נתן, אתה נבחרת להציל את העולם," הוא קובע בשיא הרצינות ואני לא מצליח להתאפק ופורץ בצחוק משחרר.

"זה אחד טוב. תקשיב, אני לא מבין איך הצלחת לארגן את המתיחה הזאת, אבל התעלת על עצמך בגדול." אני טופח על כתפו בין פרצי הצחוק שלי שמסרבים לגווע. כולם מחליפים מבטים ומתלחששים סביבי.

התמונה/ selfieWhere stories live. Discover now