פרק 15

142 4 0
                                    

אני לא מצליח להתאפק, מחדיר את אצבעותיי לתוך שיערותיה ומושך את פנייה אל פני עד שהשפתיים שלנו מתנגשות אחת בשנייה. בלי לבזבז זמן מיותר אני דוחק את לשוני לתוך פיה בדחף שאני לא מצליח לעצור. כאילו מישהו מבחוץ ביטל כל שליטה עצמית שהייתה בי.

טעמה מטורף. הווניל מעורב בחמיצות קלה ואני רוצה לטעום ממנו עוד. לטעום מכל נוזלי גופה.

ידי השנייה מטיילת לאורך גבה, יורדת אל המותן הצרה שלה ומלטפת את העכוז הרך דרך הבגדים. אני מרשה לעצמי להכניס את היד מתחת לחולצה ולגעת בעורה החמים. צמרמורת חולפת בידי. כאילו היא זאת שמלטפת את כף ידי בגופה המושלם.

אני מרים אותה טיפה ומושך אותה לכיווני. היא עוצרת אותי, פוקחת את עיניה ומביטה עליי. לחייה סמוקות ופייה שואף ונושף אוויר במהירות מסחררת.

"מה אני עושה? האנרגיה שלו מטורפת אבל אסור לי להמשיך," אני שומע אותה חושבת, "אני חייבת להפסיק את זה," היא מנסה לשכנע את עצמה, אבל אני מרגיש את התשוקה שנודפת ממנה. אני מרגיש את גופה זועק אלי. אסור לי לתת לה זמן להתחרט. אני חייב להרים הילוך.

אני שוב מתקרב אל שפתייה ומלקק אותן באטיות מבלבלת. היד שלי עוברת אל קידמת גופה ומתקדמת במעלה הבטן שלה אל החזה המושלם. אצבעותיי חופנות את השד מעל החזייה ואני מוחץ אותו טיפה. אגודלי מוצא את הפטמה שכבר הספיקה להזדקר לכבודי ואני מלטף אותה באטיות.

היא גונחת לתוך פי, והזין שלי קופץ בתגובה כנגד הג'ינס הלוחץ. אני מת להשתחרר ממנו, להשתחרר לתוכה. אבל אני מחליט לקחת את זה לאט. אם אלחץ חזק מדי היא תתפוצץ עליי כמו בפעמים הקודמות. היא לא כמו כולן. לא. היא לא דומה לאף אחת.

סופרבייב משתלטת על הנשיקה כאילו מישהו הפעיל אותה על תדר אחר. היא טורפת אותי, נושכת ומוצצת את לשוני. ידיה מרימות את החולצה שלי ותולשות אותה מעל ראשי. היא מטפסת מעליי, אגנה נצמד למפשעה שלי ומשתפשף מעל הזקפה. השדיים שלה מול פניי. היא מטריפה אותי.

אני מושך את החולצה שלה למעלה, מוריד את החזייה, ומוצץ את הפטמה שלפני רגע מוללתי באצבעותיי. היא שוב גונחת ומגבירה את המהירות שבה היא מניעה את עצמה מעליי. האדרנלין שעדיין לא שכח מהמאבק שניהלנו קודם, יורד כולו אל הזין שלי ומאיים להתפרץ החוצה. בקצב הזה אגמור במכנסיים כמו ילד בן שש עשרה.

אני אוחז במותניה ועוצר אותה. מנסה להירגע בזמן שאני מעביר את לשוני ברפרוף לכיוון הפטמה השנייה. פניי נדחפים בין שדיה ואני מדמיין איך אני מכניס את הזין שלי בדיוק למרווח הזה. זה לא עוזר לי להירגע. אני עובר לשד השני שלה, ונושך בעדינות את האזור הנוקשה. היא נאנקת, אך מצמידה את השד קרוב יותר לפניי. השליטה חזרה אליי. אני מרגיש שהיא כמעט ולא נושמת. עכשיו היא שלי.

התמונה/ selfieWhere stories live. Discover now