פרק 20

184 6 0
                                    

שפתיה הרטובות מנצנצות בהזמנה.

במקרה שלה, גם חוסר ההתנגדות היא הסכמה. אני מתנפל שוב על השפתיים. הן רכות וחמות. חודרות בין שלי, מוצצות, מלטפות וטועמות.

אני מתנתק מעט. נותן לה זמן להתגעגע, להיטרף בתשוקה להרגיש אותי שוב. רק כשהנשימות שלה הופכות לנזקקות אני מתקרב מעט, מלטף את פיה במגע מזערי.

ראשה עולה כדי להתקרב אליי, ואני מתרחק מעט יותר. אני אוהב לשגע אותן כל כך עד שהרצון לטרוף אותי הופך להיות כל מה שהן חושבות עליו.

היא דוחפת אותי, ובתנועה מיומנת הופכת אותי שוב על הגב ומתיישבת על האגן שלי. ריח הדשא מקיף אותי, וריח הפרחים שלה משגע אותי בכל פעם שהיא מתקרבת.

אני שולח את ידיי כדי לאחוז בראשה, ולחזור להיות בשליטה, אך היא תופסת באמצע הדרך ומקבעת לרצפה לצידי ראשי. כל כובד משקלה שעון על ידיי. ועדיין, אם אתאמץ אוכל להזיז אותן. אני מחליט לשתף פעולה. היא זקוקה היום לשליטה הזאת יותר ממני. נוותר לה הפעם. רק הפעם.

היא מנשקת אותי בתשוקה חסרת רסן. כמו חיה שהחזיקו אותה שבועות מול הטרף, וברגע ששחררו היא לא מסוגלת לשלוט בעצמה. גם אני מתקשה לשלוט בעצמי. מגיל שש עשרה נשיקה לא הביאה אותי לרמות כאלו של גירוי.

אם זה לא היה מספיק, היא מתחילה להניע את האגן שלה מעל המפשעה שלי. משפשפת את עצמה מעל הזקפה המשוחררת בתוך מכנסי הבד הרחבים.

אני על סף פיצוץ.

החיוך שלה על שפתיי מעיד שהיא מרגישה את זה. היא מגבירה את הקצב.

אני מרים את האגן שלי בפתאומיות, דוחק אותו כנגדה, ומתחיל להניע אותו במהירות גבוהה יותר.

"אני עומדת לגמור…" היא לוחשת אל שפתיי.

אני עוצר ומוריד את הישבן בחזרה לדשא. "לא ככה, תני לי לפנק אותך כמו שצריך. תשחררי לי את הידיים." אני דורש.

"אין מצב," היא ממלמלת וחוזרת לנוע מעליי ולגנוח תוך כדי. עינייה עצומות וראשה מורכן לאחור. הפה שלה מוציא באקסטזה קולות של סרט פורנו, והחיכוך שלה מקרב גם אותי לקצה.

ריכוז, ושינוי מיקוד. אני לא יכול לגמור מולה ככה כמו איזה נער חרמן. אני חושב על ההורים שלי שנמצאים כרגע על המטוס. אך התחושה שלה נעה על הזין שלי מחזירה אותי מיד למציאות.

כל תחושות גופי מתנקזות למקום אחד. אני מת להיות בתוכה, מת לדפוק אותה כל כך חזק עד שתתפוצץ עליי. אבל אני עוצר בעדי. זה מה שהיא צריכה ממני עכשיו. סבלנות משתלמת. על מי אני עובד? סבלנות אף פעם לא הייתה הצד החזק שלי. היא צריכה לגמור עליי, גם אם זה רק על האצבע שלי.

אני מושך יד אחת מהאחיזה שלה, ובמהירות משחיל אותה בינינו. מחדיר אותה לתוך המכנסיים והתחתונים שלה ונעצר. מתענג על הרטיבות הנעימה ועולה בחזרה לדגדגן. הזין שלי יכול היה להחליק עכשיו לתוך הרטיבות החמה הזאת. אני עומד להשתגע. אני חייב להתרכז.

התמונה/ selfieWhere stories live. Discover now