פרק 25

151 7 1
                                    

"נתן..." קולה מתקרב אליי ואני מתחיל להחיש את צעדיי. אני חייב מרחק. חייב להתנתק מההשפעה שלה. במיוחד עכשיו כשראיתי איך היא משחקת בקלות עם גברים. האם זה מה שהיא עושה לי? לכל הזיונים, בחיים אף אחת לא הצליחה להשתמש בי. חשבתי שאני חסין לכל החרא הזה.

צעדי ריצה נשמעים מאחוריי. אופק עוקפת אותי נעמדת לפניי ודוחפת אותי לאחור. "תעצור כבר!" היא צועקת עליי. העיניים שלה רושפות בזעם ושפתייה מכווצות.

היא כועסת עליי? הבחורה הזאת משוגעת. ואני כנראה דפוק על כל הראש שחושב שאלו הפנים הכי סקסיות שראיתי בחיי.

"למה אתה בורח?! דווקא כשאני זקוקה לך!" אופק דוחפת אותי שוב ואני מועד לאחור מעוצמת המכה. "אתה חושב שנהניתי מזה!" היא צועקת, "עשיתי את זה בשבילך! עשיתי את זה בשביל המטרה." היא דוחפת אותי שוב ושוב. "אתה חושב שהיה לי נעים להחזיק את הזין המגעיל שלו בידיים שלי? עכשיו התחושה נשארה לי על העור והיא לא נשטפת!" היא מרימה את היד שלה לכיווני כאילו אני אמור לראות את הכתמים שנותרו עליה.

חריקה צורמת של תריסים נגררים נשמעת מהחלון מעלינו. אישה בעלת שיער שיבה מציצה מתוכו ומתחילה לצעוק, "אתם יודעים מה השעה? פושטקים מסוממים! הביתה!" היא סוגרת את התריסים בחזרה והאור מאחוריהם כבה.

אופק אוחזת בידי ומושכת אותי לגומחה קטנה בין שני בתים צמודים. היא מצמידה אותי לקיר וידיה מלטפות את החזה הנוקשה שלי.

עורי מצטמרר למגעה. אני יודע מה היא עושה לי. הזין שלי מתעורר שוב ועוד רגע ולא אוכל לסרב לה.

אני אוחז בידיה ומנתק אותן ממני. מחזיק אותן באוויר בינינו.

עיניה מתרוצצות על פניי. כחול סוער ועמוק שנראה שעוד רגע יגלוש החוצה.

"אני צריכה אותך!" אופק לוחשת בתחינה, " צריכה שתחבק אותי! שתגיד לי שהכל יהיה בסדר. אני צריכה לגעת בך כדיי שהתחושה הזאת תעבור..." דמעות מתחילות לזלוג מעיניה.

....עוד הצגה במיוחד בשבילי?

"למה?" אני משחרר את ידיה והן צונחות בפתאומיות לצד גופה , "כי זה מה שאמיר היה עושה? שולח אותך לגעת בגברים אחרים ואז מחבק אותך כדי שתשכחי?" אני מתריס לכיוונה.

היא סוטרת לי בשיא הכוח. עיניה ננעצות לתוכי ואני לא מצליח להתנתק ממבטה החודר. אולי הגזמתי הפעם.

היד שלה מתרוממת אל פניי ואני מסיט אותן הצידה. אך במקום לסטור להם היא מרפרפת עם אצבעותיה העדינות על הלחי הבוערת. "אני מצטערת..." היא לוחשת, "לא חשבתי שתגיב ככה. לא חשבתי שיהיה לך איכפת."

"חשבת שלא יהיה לי איכפת לראות אותך עושה ביד למישהו אחר?"

"היה מפריע לך לראות במצב הזה את נטלי?" היא מבהירה את הנקודה שלה היטב. לא. לא איכפת לי את מי הג'ינגית מזיינת. היא אף פעם לא הייתה חשובה. למה אופק בכלל זוכרת אותה?

התמונה/ selfieWhere stories live. Discover now