פרק 35

96 1 0
                                    

אריאל נכנסת לחדר בגב זקוף ומטרה ברורה חרוטה על פניה. לא היה לה את הביטחון הזה בימים שהייתה כלואה איתנו. היא ניגשת לדלת ומניחה את ידה הצנומה על הידית.

הכלבה משתפת איתו פעולה!

"אריאל לא..." אופק מנסה לעצור אותה בתנועת יד חדה ששולחת כדור אנרגייה היישר אל מרכז הבטן שלה. אריאל מתקפלת ומתחילה להשתעל.

שוב דפיקות בדלת, "היה לי עוד חזיון, באתי לעזור לכם!" דימה צועק מהצד השני.

"עזרת לנו מספיק!" אופק צועקת וידיה מופנות אחת כלפי השנייה, יוצרות כדור אנרגיה נוסף שמוכן לפגוע מכל מי שיעז לאיים עליה. הלסתות המכווצות שלה מדגישות את עצמות הלחיים הבולטות שבוערות מזעם. היא כל כך סקסית ככה שאני מתקשה להתרכז.

"תנו לי להסביר, כל מה שעשיתי היה כדי לעזור לכם. עובדה שהנבחר הצליח במקום שבו נכשלנו." קולו של דימה מאחורי הדלת הופך לרגוע. כמעט מהפנט. העיניים של ריי מתחילות להתרכך עם כל מילה. זה הכל טריק נוסף שלו. אני חייב לעצור אותם לפני שהם פותחים לו.

"הוא חטף את ההורים שלי!" אני מזכיר להם, "הוא שיתף פעולה עם אמיר. הוא עדיין משתף איתו פעולה."

"הוא לא," אריאל ממלמלת ממקומה על הרצפה לצד הדלת. "זאת הייתה התוכנית שלו מהיום הראשון. הוא סיפר לי." היא מרימה אליי את עיניה ואני מרגיש שאני מתחיל לשקוע לעוד אחד מהחזיונות שלה.

אני מנער את ראשי ומתנתק. זה לא יעבוד עליי הפעם. "את סתומה אם את חושבת שאני אאמין לך..." אני מתחיל לומר אך קולו של דימה קוטע אותי.

"תגידו לוויקה שתיצור חומת הגנה. אם אני בא בטוב אני אצליח לחדור אותה, ואם לא, היא תחסום אותי. תנו לאנרגיית העולם להחליט."

וויקה עדיין מנסה להיבלע בקיר הסלון, היא נושכת את השפה שלה ומתבוננת על ריי בבילבול.

"אני מאמין לו," ריי מזדקף, "הוא צדק בתיאורית הנבחר שלו. הוא צדק כשאמר שראה חיזיון שהנבחר יהיה זה שיציל אותנו. אולי הגיע לשמוע גם את הצד שלו."

"הצד שלו?" אני מתעצבן, "אני אספר לך את הצד שלו. הוא אינטרסנט שנדבק לחזקים יותר. זאת הסיבה שהוא נדבק אליי בתיכון, זאת הסיבה שהוא עבר לצד של אמיר כשהבין שאתם נכשלים, וזאת הסיבה שהוא כאן עכשיו."

"נבחר," וויקה נוטשת סוף סוף את הקיר שלה ומתקרבת אלינו. "דימה לא כזה. הוא אחד מחוזי העתיד הכי חזקים שיש היום בעולם. יש לו יכולת לראות לא רק את מה שעומד לקרות, אלא לכוון את זה כך שזה יתגשם באמת. זה יותר מסתם קריאה בטארות שיכולה לחשוף מסלול חיים אחד רגעי. דימה רואה את כל המטריצות. את אלפי ההסתעפויות השונות ואיך תסתיים כל אחת מהן. את כל הבחירות שכל אחד יכל לעשות בכל רגע בחייו ואת המסלולים השונים שהחיים יכולים לקחת אותו."

התמונה/ selfieWhere stories live. Discover now