24. سوهو

1.7K 280 184
                                    

فصل بیست و چهارم

از دید بکهیون

تو فاصله ی قبل از ورود عادی به مهمونی نگران حضور این "سوهو" که همه حرفش رو میزدن بودم برای همین از چن در موردش پرسیدم و جوابش مسلما چیزی نبود که توقعش رو داشته باشم.

" سوهو هم یه مدله. در واقع شاید معروف ترین مدل این کمپانی در خاص ترین زمینه ای که این شرکت محصول داره."

یه ابروم رو از تعجب بالا بردم:" منظورت چیه؟"

چن آب میوه ش رو تموم کرد و ادامه داد:" خب اون مدل کاتالوگ های خصوصی شرکته. کاتالوگ هایی که حق خرید ازش رو فقط یه تعداد معدود دارن و برای کسانی که تاییدیه نداشته باشن غیر قانونیه... اون مدل لوازم.. خب..."

" خب چی؟ چه لوازمی هستن که میتونن فروش خصوصی داشته باشن؟" این چن ته و توی این کمپانی رو از نوجوانی در آوره بود پس خوب می دونست اون سوهو چیکاره س.

یه نفس عمیق گرفت:" سوهو مدل فروش ابزار های بازی توی اتاق خواب، ابزار های سکس و نوعی از مدله که به اسم "وسوسه" شناخته میشه."

آب دهنم توی گلوم پرید ولی قبل از اینکه خفه بشم یا آرایشم خراب بشه چن سریع کمی آب به دستم داد.

چن گوشیش رو از جیبش بیرون آورد:" این ها بهترین کارهاشه که رو کاتالوگ پارسال کار شدن... و شنیدم مجله ی PlayBoy چند ساله داره تلاش میکنه ازش وقت فتوشوت بگیره. "

مجله ای با آروم معروف خرگوش، که لوگو ش نشونه ی جذبه ی جنسی هم میتونه باشه


اون زیبا بود

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


اون زیبا بود. و مسلما خواستنی... و من چیزی نمی تونستم بگم. انگار یه رقیب برای زندگی حرفه ایم پیدا شده بود که باید شکستش می دادم!!!

چن نفس کوتاهی کشید:" شرط میبندم امشبم به شکل Wenet لباس می پوشه. اون خدای مصری به شکل خرگوشه که لباسش بهم پیشنهاد شد اما ردش کردم چون دلم نمی خواست تو اولین مدلینگم شبیه هرزه ها بنظر بیام! اما سوهو حد و مرزی نداره."

چی؟؟ اون حد و مرزی نداره یا من؟؟!! اما این من بودم که تصمیم گرفته بودم حد و مرزی نداشته باشم!! این انصاف نبود! همه باید من رو به عنوان فردی می شناختن که حد و مرز نداره!!

Getting Under Chanyeol ✒Where stories live. Discover now