אנבת'

3.1K 144 125
                                    

אנבת' הייתה צריכה תשובות. בתור בתה של אתנה, היא שנאה שאלות ללא מענה. לצערה, היו מאות שאלות שצפו במוחה של אנבת'.

פרסי פער את פיו לעבר כירון. "אתה צוחק, נכון? קוסמים ומכשפות קיימים רק בסיפורי אגדות",

"זה מה שאנשים חושבים על האלים היוונים, ועדיין, הנה אנחנו כאן", כירון אמר, רוקע בפרסה שלו בשביל האפקט הדרמטי.

"אתם תעלו על מטוס-"

"בעיה!" פרסי אמר מיד, קופץ מהכיסא שלו. "אני לא טס במטוסים. סירות, לגמרי, מכוניות ורכבות, למה לא, אבל מטוסים, נא אה. אין סיכוי", הוא נענע בראשו והלך מצד לצד בעצבנות.

"פרסי, תירגע," אנבת' אמרה, מניחה את ידה על כתפו. "אתה רק עכשיו הצלת את האולימפוס. אני לא חושבת שזאוס הולך להעיף אותך מהשמיים. חוץ מזה, אני לא חושבת שאבא שלך, או אמא שלי, ייתנו לו",

"וגם, יהיה לך את לורד הפרא איתך", גרובר אמר לו מצחקק, מנסה להתבדח.

נראה שהמילים של אנבת' וגרובר הרגיעו את פרסי. הוא התיישב חזרה בכיסא. אנבת' הנהנה לכירון, כאילו אומרת לו להמשיך, ולחצה את ידו של פרסי בחוזקה.

"ב- 31 לחודש, אתם תטוסו..." כירון עצר והביט קלות על פרסי. "... לתוך לונדון. אתם תפגשו מישהו בשם רובאוס האגריד והוא ייקח אתכם לקנות את כל הציוד שאתם צריכים לבית הספר. אתם תבלו את הלילה עם משפחת וויזלי, ואז תעלו על רכבת להוגוורטס. אתם תעמידו פנים שאתם סטודנטים מתוכנית לחילוף תלמידים מבית ספר פרטי לקוסמים באמריקה. האנשים היחידים בבית הספר שיודעים על הזהות האמיתית שלכם הם המנהל, אלבוס דמבלדור, והאגריד, שומר הקרקעות",

המחשבות של אנבת' הסתחררו בפראות, מוכנה לפרוץ בשאלות. איך הם יקראו ספרים? האם הם ימצאו זמן להתאמן? איזה מן שם זה הוגוורטס בכל מקרה?

"איך אנחנו אמורים להסוות את עצמנו בתור קוסמים? אין לנו יכולות קסומות, אנבת' שאלה, שואלת את אחת מן השאלות הרבות שרצו לה במוח.

"ביקשתי מהקטה שתתן לכם שרביטים מזויפים שתוכלו לעשות איתם קסם. הם יהיו מצוידים עם כל הלחשים שאתם צריכים לדעת ויופעלו על ידי הקול שלכם, אז רק אתם תוכלו להשתמש בהם",

אמרת שאנחנו הולכים להגן על כמה סטודנטים; מי הם? אנבת' שאלה עוד שאלה.

שלושה סטודנטים בגיל שלכם; רון וויזלי, הרמיוני גריינג'ר, והארי פוטר,

"למה הם צריכים הגנה?" אנבת' ביררה. היא זרקה את השאלות שלה אחת אחרי השנייה.

"אמרתי לך, יש הרבה כוחות מרושעים בעולם הקוסמים", כירון אמר. "החבר שלי שלח את הגזירים האלה מהעיתון שלהם בתקווה שזה ייתן לך הבנה טובה יותר של המצב הנוכחי בעולם הקוסמים", כירון שלח יד לגיסו והוציא ערימה של ניירות. הוא מסר אותם לאנבת'. ברגע שהם היו אצלה ביד, היא כבר דפדפה בין הכותרות.

חצויים מכל הסוגיםWhere stories live. Discover now