אנבת'

1.7K 92 36
                                    

אנבת' תהתה מי עוד יגלה על הזהות הסודית שלהם, אם אפשר לקרוא לזה ככה עדיין. אוקיי, אז שלושה אנשים זה לא כזה הרבה, אבל זה היה יותר על העובדה על איך הארי לא יודע איך להישאר מחוץ לעניינים של אנשים אחרים. הוא לא הבין כמה דברים 1 לא הייתה עוד שום דרך אחרת להציל את ניקו, ו-2 הם יכולים להסתדר בעצמם. אוקיי, אולי זה היה הפגם הקטלני שלה שדיבר.

"חסר להם אם הם יופיעו כשוולדמורט מגיע", פרסי העיף מבט ברגע שהארי ורון הלכו.

"אני בטוחה שזה יהיה בסדר", גרובר אמר, בהרגעה.

"בואו פשוט נחזור לתכנון של מה אנחנו הולכים לעשות מחר כשהוא יופיע", אנבת' אמרה.

"מה יש לתכנן? אנחנו ניכנס, נענה על השאלה המטומטמת שלו, ונקבל את ניקו בחזרה", פרסי אמר.

אנבת' נאנחה. "פרסי, ברגע שהוא יקבל את התשובה שלו, הוא לא הולך ל... הוא לא יצטרך יותר את ניקו בחיים. הוא יידע את מה שהוא רוצה לדעת, אם נספר לו את האמת או לא. ברגע שיש לו את זה הוא ינסה להרוג גם אותנו. מה אם...." תמונה של אלות הגורל עלתה במוחה. היא עצמה את העיניים שלה ולקחה נשימה עמוקה. תירגעי, אנבת'. אף אחד לא עומד למות.

"אל תדאגי, אנבת'. הכול יהיה בסדר", פרסי אמר, מניח את ידו סביב כתפה. אנבת' הסתכלה למעלה לתוך העיניים הירוקות והאכפתיות שלו וניסתה לחייך, כדי להגיד לו שהיא הייתה בסדר, כשבאמת, היא לא הייתה.

הלילות שלה הפכו להיות גרועים יותר. היא לא יכלה לישון. היא הייתה שוכבת במיטה ומוחה הסתחרר על ידי מחשבות נוראיות מתי יופיעו אלות הגורל שוב, מתי הם יחתכו את שני החוטים ואת החיים של מי הם ייקחו.

היא לא סיפרה לפרסי וגרובר כמה גרוע זה הפך להיות. גרובר היה מתחיל בהתמוטטות משלו, ופרסי היה דואג לגביה ללא הפסקה, כשהם צריכים להתמקד בניקו.

"אני הולך חזרה למעונות שלי. אני חושב שכולנו זקוקים לקצת שינה. חוץ מזה, אני בטוח ששניכם רוצים רצת זמן לבד, אה?" גרובר אמר, קורץ ותוקע בפרסי מרפקים בזרוע. פרסי גלגל את העיניים שלו ודחת את גרובר קלות בפניו.

"ביי, ילד-עז", פרסי אמר.

"זה גבר-עז בשבילך", גרובר אמר. אנבת' נענע את ראשה לכיוון השניים וחייכה, שמחה לדעת שעדיין יש קצת נורמליות בחיים שלה.

"לילה, גרובר", אנבת' אמרה כשהוא התחיל להתרחק.

פרסי שם את הזרוע שלו סביב הכתף של אנבת' ומשך אותה קרוב אליו. הם התחילו ללכת במורד המסדרון לאט. אנבת' הרגישה את החום של הדוף שלו וניסתה להירגע, לעצור את המחשבות שלה מלהסתחרר ולהתמקד בפרסי.

"את חושבת שניקו ייתן לנו לחזור למחנה אחרי שכל העסק עם ניקו ייגמר?" פרסי שאל לפתע.

"למה? אתה רוצה לחזור?" אנבת' שאלה. פרסי משך בכתפיו.

חצויים מכל הסוגיםWhere stories live. Discover now