רון

1.5K 95 17
                                    

אז מסתבר שהעליתי את הפרק החדש לספר ממים של הארי פוטר שלי במקום לפה 😅😅😅(שאתם ממש מוזמנים לקרוא הוא ממש מצחיק, יש לי גם שלושה ספרים של ממים ובדיחות על פרסי ג'קסון למי שמעוניין...) 

בכל מקרה תודה רבה רבה ל-EmilE7633 
שמצאה את הטעות
הנה הפרק בדיוק כמו שהעליתי אותו לספר הלא נכון...(סורי)

קודם כל אני רוצה לבקש משהו, בבקשה תצביעו ותגיבו יותר זה ממש חשוב לי אני עובדת מאוד קשה על כל פרק 😅😟

קודם כל אני רוצה לבקש משהו, בבקשה תצביעו ותגיבו יותר זה ממש חשוב לי אני עובדת מאוד קשה על כל פרק 😅😟

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ודבר שני אני עוברת עכשיו דירה אז אני לא יודעת מתי אני אעלה את הפרק הבא. אני ממש מקווה שתבינו....

ועכשיו לסיפור

רון עדיין היה יכול להרגיש את החום של הניצוצות מהקללות קופצים מעל פניו כשהוא ישב על הרצפה מחוץ למשרד של דמבלדור. הוא דיבר עם כל אחד באופן נפרד, וזה הרגיש כמו נצח, הארי, הרמיוני, גרובר, ופרסי כבר סיפרו את הצד שלהם בסיפור, ואנבת' הייתה במשרד.

"רון, אתה בסדר?" הרמיוני שאלה. רון הסתכל עליה מלמטה, אבל העיניים שלו לא היו ממוקדות עליה, הוא הסתכל ישר עליה , אבל לא עיבד שום דבר ממה שהוא ראה.

"אני לא יכול להאמין לשום דבר מזה", הוא התנשם. לא היה לו ממש זמן לעצור ולחשוב על כל מה שקרה קודם. אולי הוא חשב שהכול היה בעצם בדיחה, או שאולי הוא חלם את כל מה שקרה. אבל עכשיו הוא ידע שלא, שהכל היה נכון. לפרסי היה כוחות שליטה במים. היה לו עט שבעצם היה חרב. הוא אפילו ראה את הרגליים המממש השעירות של גרובר.

הרמיוני התיישבה לידו. "אני מצטערת שלא סיפרתי לכם מוקדם יותר. לא ידעתי-" הוא קטע אותה.

"זה בסדר. את רק ניסית להגן עלינו", רון אמר, מסתכל עליה. הוא הרגיש חמימות מתפשטת לו על הלחיים והסתכל הצידה, לא מצליח להבין למה הוא לפתע היה לחוץ.

"רון, אתה בסדר?" הרמיוני שאלה.

רון הנהן. "כן, בסדר, ממש בסדר, לגמרי בסדר".

"רון, תורך", אנבת' אמרה, מתקדמת לעברם. העיניים שלה היו מעוצבנות וסוערות. בלי מילה נוספת, היא הלכה במורד המסדרון לאיפה שפרסי נרדם על הרצפה במסדרון.

חצויים מכל הסוגיםWhere stories live. Discover now