הארי

2.3K 110 76
                                    


הארי, רון, גרובר, ופרסי אמרו שלום לבנות ואז התחילו ללכת לחנות של ההוקוס מוקוס של פרד וג'ורג'.

"אז, איפה אנחנו שוב?" פרסי שאל.

"חנות ההוקוס מוקוס של האחים שלי", רון אמר, חופר בכיסים שלו. "הם עדיין גורמים לי לשלם מחיר מלא", הוא התלונן, מוציא כמה מטבעות וסופר אותם. "הם מוכרים כל מיני גאדג'טים. זיקוקים, אוזניות אוזני מעקב, שיקויים, וסוכריות שיגרמו לכם להקיא, לירוק אש, לדמם מאף כל דבר. הם באמת גאונים",

"אני מתערב איתך שטראוויס וקונור יעופו על זה", פרסי אמר לגרובר בחיוך רחב, גרובר שחרר צחוק מוזר ועצבני, ושם את היד שלו על פיו.

"אולי עדיף שהם לא יבקרו", גרובר אמר. "הם יגנבו את כל המלאי של החנות בפחות מעשר דקות", הארי ורון החליפו מבטים מבולבלים.

"אז, איך בית הספר שלכם?" הארי שאל בקלילות.

"הוא כמו כל בית ספר אחר לקסמים", פרסי משך בכתפיו.

"הו היי, בואו נקפוץ לחנות למוצרי קווידיץ!" רון קרא כשהם עברו ליד חלון הראווה של החנות.

"קווידיץ'?" גרובר שאל. הארי ורון הסתכלו על האמריקאים בחוסר אמון.

"אתה לא יודע מה זה קווידיץ'?" הארי קרא. הוא נענע בראשו.

זה רק המשחק הכי טוב בעולם!!" רון אמר.

"איך משחקים?" פרסי שאל.

משחק הקווידיץ' משוחק באוויר על גבי מטאטאים. בכל קבוצה ישנם שבעה שחקנים, ובכל משחק משחקות שתי קבוצות, אחת נגד השנייה. למרות היותו משוחק באוויר, מגרש המשחק תחום ויש לו גבולות מסוימים. מגרש המשחק הוא אליפטי וגדול, ובו יש שישה עמודים כשחישוק בראשם - שלושה בכל צד. הם מהווים את ה"שער" של כל קבוצה, ודרכם צריכה הקבוצה היריבה להעביר את כדור המשחק, הקוּאפל (כדור אדום הדומה בגודלו לכדור כדורגל). ישנם שלושה שחקנים הנקראים רודפים שתפקידם להעביר זה לזה את הקואפל, לקלוע אותו לחישוקים של הקבוצה היריבה ולצבור בעזרתו נקודות. העברת קואפל דרך שער מזכה בעשר נקודות. על חישוקים אלו שומר שחקן אחד בכל קבוצה, הנקרא "שומר", ותפקידו לעצור את הקואפל אם עומד להתבצע גול.

כדור הקואפל

מגרש קווידיץ' - בכל צד יש שלושה חישוקים, ויציעי צופים מקיפים את המגרש

מלבד הקואפל, ישנם עוד שלושה כדורים בכל משחק - שני מרביצנים וסניץ' אחד. תפקיד המרביצן הוא להפיל כמה שיותר שחקנים מהמטאטאים שלהם. המרביצנים הם כדורים שחורים, הקטנים יותר מכדור הקואפל. תפקיד החובטים הוא לחבוט בכדורים אלו כדי להסיט אותם ממסלולם, במקרה שהם עומדים לפגוע בחבר קבוצתם, ולחבוט אותם לעבר חבר קבוצה יריבה.

חצויים מכל הסוגיםWhere stories live. Discover now