אנבת'

2.2K 112 70
                                    

אנבת' עקבה אחרי פרופסור מקגונגל, אישה עם מבט חד, גלימה ירוקה וכובע מחודד, לאיפה שחבורה של ילדים בני אחד עשרה עמדו. אנבת' המשיכה להביט מאחורי כתפה, מחפשת לסימן של פרסי, אבל הפנים הידודיות היחידות שראתה היו של גרובר, שעקב אחריה לחוץ.

זה היה בדיוק כמו פרסי, תמיד עוקב אחרי משהו מטופש. הוא בטח נשאר מאחורה כדי לדבר עם הת'סטראלים, הוא שהוא צלל לאגם ודיבר עם היצורים הימיים.

התלמידים הבוגרים מילאו את האולם הגדול, הרבה מהם הסתכלו על גרובר ועליה מוזר. זה היה ברור שזה לא נפוץ לתלמידים מבוגרים לעמוד עם תלמידי הצעירים.

כדי להסיח את דעתה בזמן שהן עמדו, היא הסתכלה על הארכיטקטורה של הבניין. לונה צדקה, הבפנים של הבניין היה מהמם. תקרות גבוהות, קירות אבן מוארים בלפידים ומקושטים בציורים (שכולם זזו!), וגרם מדרגות יפהפה הוביל לשתי דלתות גדולות ומערכת מדרגות נפרדת.

כשהתלמידים הבוגרים האחרונים מילאו את האולם, צעדה קדימה.

"שלום לכולם. השם שלי הוא פרופסור מקגונגל, אני ראש הבית של גריפינדור. בעוד כמה תצעדו לאולם הגדול ותמוינו לפי' סדר האלף-בית לבתים שלכם על ידי מצנפת המיון. אני מצפה מכם להיות סבלניים ושקטים כשאתם מחכים לתור שלכם. עכשיו, תעמדו בשני שורות. טוב מאוד", היא אמרה. היא פנתה לדלתות ויישרה את הגלימה שלה.

היא דחפה את הדלתות הגדולות. חושפת אולם עצום עם ארבעה שולחנות ארוכים, ואחד נוסף בניצב לשאר. בהתחלה, אנבת' חשבה שהתקרה צבועה כדי להידמות לשמי הלילה, אבל כשהיא ראתה כוכב נופל עף על פניו, היא הניחה שמדובר באיזשהו קסם.

היה גל של לחישות כשגרובר ואנבת' נכנסו לאולם. אנבת' הרימה את ראשה גבוה, ואילו גרובר כופף את כתפיו ומשך את הכובע שלו שיכסה את אוזניו, כאילו הוא מנסה להיות כמה שפחות בולט.

בקדמת החדר, יושב על שרפרף עם שלושה רגליים, היה כובע מחודד ישן. לפתע, הכובע פרץ בשיר. מה הלאה? אנבת חשבה בסרקסטיות. הרהיטים עומדים לקפוץ לחיים ולהתחיל לרקוד?

"בימי עבר, בצעירותי/ כשהוגוורטס אך נוסד,

חשבו ארבעת מייסדיו/ לפעול יחדיו לעד;

הן מטרה רמה אחת/ איחדה, ליכדה אותם:

שבית ספרם הזה יהיה/ הטוב שבעולם.

'יחדיו נבנה ונלמד!'/ אמרו, מבלי שער

שיום יבוא, וברית רעים/ תופר ללא הכר.

כי סלית'רין וגריפנדור/ נדרו אחוות עולם

והפלפאף ורייבנקלו/ קרבו מקשר דם.

כיצד אם כן נכשל כל זה?/ רעות כיצד הכזיבה?

אני עדה הייתי אז/ ובפניכם ארחיבה:

חצויים מכל הסוגיםWhere stories live. Discover now