הרמיוני

1.3K 77 4
                                    


הרמיוני חיכתה בקוצר רוח ליד השולחן. כבר עברו עשר דקות מתחילת ארוחת הערב ולא הארי או רון או פרסי עדיין לא הופיעו. כשהיא הסתכלה מסביב לחפש את אנבת' וגרובר בשולחנות הבית שלהם, היא לא יכלה לראות גם אותם גם. היא קיוותה ששום דבר רע לא קרה.

סוף סוף, הדלתות לחדר האוכל נפתחו והם נכנסו פנימה, צוחקים והולכים אחד עם השני, חוץ מרון שהיה מכוסה כולו בבוץ. פרסי נישק את אנבת' על הלחי לפני שעקב אחרי רון והארי לשולחן גריפינדור, מתרחק מגרובר ואנבת.

"זה לא מצחיק", רון התעקש, מתיישב ליד הרמיוני ומשלב את ידיו.

"אחי, זה היה די מצחיק", פרסי צחק.

"מה היה מצחיק או לא מצחיק, בדיוק?" הרמיוני שאלה, מרגישה קצת מחוץ לעניינים.

"ענק המוות של פרסי הפיל אותי לתוך ערוגת הדלעות", רון התלונן. הרמיוני קימטה את מצחה בבלבול.

"זה איזה שהוא סוג של שם קוד?" היא תהתה. פרסי צחק.

"ניקו זימן את כלבת שאול המחמד שלי גברת אולירי כדי לבוא ולהקפיץ אותנו כדי שנוכל לחזור חזרה למחנה במסע צללים במקום לטוס במטוס הביתה", פרסי הסביר.

"זה לא היה יותר הגיוני ממה שרון עכשיו אמר", היא נאנחה.

"יש לי את הכלב הזה, נכון? חוץ מזה שהיא יותר גבוהה מהאגריד, והיא מגיעה מהשאול. היא יכולה לעשות את הדבר הזה שנקרא מסע צללים. בגדול, היא יכולה לשגר אותנו לכל מיני מקומות. ו... כן, זהו זה", הוא משך בכתפיו. הרמיוני קימטה את מצחה, מנסה לעכל את כל המידע החדש.

"פרסי לקח אותנו היום לראות אותה. היא נשארת אצל האגריד", הארי אמר.

"ואז רון נפל לתוך הבוץ", הרמיוני אמרה, מנחשת את המשך הסיפור. הארי ופרסי צחקו ורון זרק עליהם אוכל. זה עבר יש בין שניהם ופגע באיזה ילד משולחן רייבנקלו. רון קילל מתחת לנשימה שלו וכופף את הראש.

הרמיוני חייכה. למרות שחלק ממנה קינא שהארי ורון הפכו להיות חברים טובים עם חצויי הדם (וגרובר), זה היה משהו שהיה חדש להרמיוני, היא החליטה במקום זה להיות אסירת תודה על זה שהם מסתדרים יחד.

"אז החלטתם כבר מתי אתם עוזבים?" הרמיוני שאלה את פרסי.

"עדיין לא, ממש בקרוב. כמה ימים?" הוא העריך. "גברת אולירי עדיין צריכה זמן לנוח. זה הולך לקחת ממנה המון אנרגיה לשגר אותנו כל כך רחוק עם כל כך הרבה אנשים",

"אני אשמח לראות אותה", הרמיוני אמרה, חיוך תוהה פרוש על פניה.

"בטח, למה שלא תבואי איתנו מחר לבקר אותה", הוא הציע.

"מושלם".

הרמיוני דמיינה ביגל פלאפי מתוק וחמוד בגודל של פאנג, אולי קצת יותר גדול. היא ידעה שפרסי אמר שגברת אולירי יותר גבוהה מהאגריד, אבל היא פשוט הניחה שזאת הייתה הגזמה. בגלל זה ביום שלמחרת, ביום האחרון של השבוע, היא הייתה כל כך מופתעת לראות את שגברת אולירי הייתה גוש ענק של פרווה שגדול פי שש מפאנג.

חצויים מכל הסוגיםWhere stories live. Discover now