okey !

66.1K 1.3K 37
                                    


My new story : Gadis Kuliah Bakal             Isteriku .

Am , hi ? Nak khabar ni . Saya dah dapat cerita yang nak saya upadate . Banyak idea korang bagi , jangan risau saya akan gabungkan cerita semua orang . okey ?

Sinopsis :

Mengisahkan tentang Aimin gadis universiti yang telah diberi arahan oleh papanya bagi menghitung kesalahannya . sikapnya yang ganas untuk sukar didekati mana-mana lelaki . '' Kembali ke zaman sekolah menengah " . Itulah denda yang perlu dia laksanakan selama 4 bulan . Bukan susah , cuma Aimin berumur 23 tahun dan kembali pada umur 18 tahun (form6) Tak rasa akan terbongkar ? Dan dendaan ni tak masuk akal langsung . Pada ketika itu , Aimin bertemu dengan Fauzi Muazin yang menegurnya . Perjumpaan pertama mereka di kedai buku dan alat tulis . Fauzi berniat untuk mengenali gadis itu dengan lebih dekat . Kenapa ?

" siapa kau untuk tegur dan sentuh aku ! " - Aimin

" Bakal isteri saya. " - Fauzi

Hari pertama dia bersekolah , Firdaus Muazin ketua pengawas mengenali Gadis misteri (Aimin) , dia ditugaskan untuk mengganti tempat Azlina yang pergi ke kem uniform sekolah . Hari demi hari hati Firdaus mula menyukai Aimin . Walaupun egonya tinggi dia cuba mendekati Aimin dengan mengusiknya dengan kasar .

" Hoi , pengawas gila . kenapa kau buang beg aku dalam tong sampah ! Apa masalah kau , haaa ?! " - Aimin .

" siapa suruh kau , lambat . Miss late ?" - Firdaus

Disebalik pasangan ini , terdapat sebuah bilik larangan yang akan membawa konflik yang besar . Fauzi pula diberi tugas untuk menyelesaikan kejadian yang menimpa sekolah itu . Apakah kejadian itu ?  Kemarahan Aimin terhadap ibu tirinya mula menyentuh batas , layanan kasar dan percakapan kasar sentiasa digunakan setiap kali bersua muka termasuklah papanya .

Apakah kejadian itu ? Siapakah Fauzi , adakah dia seorang guru yang tulen dan siapakah yang akan Aimin pilih antara lelaki romantik (fauzi) atau lelaki ego disebalik romantik (firdaus) ?

P/s : saya tau la banyak typo , janganlah kecam saya . Maaf lahhh . . Tak apa sebelum saya siarkan saya semak balik ejaan saya ? Okey ? Jangan kecam k

Isteri 17 Tahun Where stories live. Discover now