s a t u

30.3K 808 88
                                    

Tasha menuju ke kelas. Cermin mata bulatnya dibetulkan beberapa kali.

Setibanya dia di kelas, dia terus mengambil tempat duduk. Telefon pintarnya di ambil lalu aplikasi Wattpad dibuka. Dia terus membaca salah satu cerita psycho yang berada di dalam library nya.

"Seronoknya ada lelaki yang caring pasal kita. Kan best kalau aku dapat boyfriend yang macam ni." Tasha mengomel sendirian. Masih awal lagi. Mood rajin ke kelas on pulak hari ni. Hanya ada beberapa orang pelajar di dalam kelas.

"Eiii, nerd and also noob. Tak habis baca buku,baca cerita dalam telefon pulak." Ejek Alysha. Tak sedar yang diri sendiri turut sama mempunyai aplikasi Wattpad.

Tasha hanya mengendahkan ejekan Alysha. Dia sudah mula berangan yang dia mempunyai teman lelaki yang kacak dan caring fasalnya.

"Weh, kau tahu tak aku terserempak dengan Aryan tadi? Hemsem sia." Tasha sekadar memasang telinga. Aryan Shauki? Malas nak dengar gosip jejaka kacak tu. Dia broken sebenarnya. Crushnya selalu melayan gadis-gadis gedik di universiti. Budak nerd? Pandang pun tak ingin agaknya.

____________________________________

"Awak... Tasha Shazrina right?" Tasha mendongakkan kepalanya. Aryan?

"Ya saya. Kenapa?" Tasha tidak jadi menyuapkan mi rebus ke dalam mulutnya. Tumpuannya kini di fokuskan kepada Aryan.

"Sa-saya Aryan Shauki." Tasha memandang Aryan dengan riak aneh. Muka putih Aryan sudah mula memerah.

"Kenapa awak cakap tergagap-gagap dan kenapa awak blush?"

"Tak-takde pape. Saya nak rehat dengan awak boleh?" Tasha mengangguk. Dia menyambung aktiviti makannya yang terhenti tadi.

"Awak dah ada teman lelaki?" Tasha pantas menggeleng.

"Saya nak jadi boyfriend awak boleh?" Tasha tersentak. Crush mintak couple mestilah kena happy kan. Tapi bila difikirkan balik,dia kan nerd.

"Kalau setakat awak nak game saya... Baik tak payah."

"Saya tak game awak. Saya ikhlas cintakan awak. Semenjak kali pertama kita jumpa." Kali pertama berjumpa? Mustahil.

"See you." Tasha terus bangun dari duduknya. Dia membayar mi rebus yang dimakannya tadi,lalu berlalu keluar dari Cafeteria.

Aryan mengeluh. Cinta hatinya nerd. Tapi dia bukan peduli pun.

____________________________________

-TBC-

-TBC-

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

KIM SHIN YEONG AS TASHA SHAZRINA

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


KIM SHIN YEONG AS TASHA SHAZRINA

Maaf readers. Author cuma boleh cari Tasha versi Korea je.

-TBC-

My Psycho HusbandWhere stories live. Discover now