d u a p u l u h l a p a n

6.9K 275 22
                                    

"Apa along ni?! Pergi! Keluar dari sini! Le... Lepaskan Tasha!" Jeritku sambil cuba menolak tubuh sasa Qalif. Buka sahaja pintu, terus Qalif memelukku dengan erat. Gila!

"Baby~" hidung ku dapat menangkap satu bau dari mulutnya. Bau arak! Sememangnya aku mengenali bau arak kerana dahulu Tasnim pernah meminum arak dihadapan ku. Bukan itu sahaja, dia turut menyimbah air kencing syaitan ini ke arah muka aku. Sudah semestinya aku arif akan bau air haram ini.

"Along mabuk ni..."

"Mabuk? Eiii, mana ada. Aduh sayang Qalif ni. Comel~" gumamnya sambil mencubit pipi aku. Ah sudah. Lain macam dah ni.

"Teruk betul sayang ni kan? Qalif dah lama suka sayang. Tapi sayang kahwin dengan Aryan tu pulak. Senang-senang dia rampas sayang dari Qalif." Terus dia memeluk aku sekemas mungkin sambil mencebik ala budak kecil.
Aku sudah mula menggigil. Apa aku nak buat ni Ya Allah. Sudah lah dia peluk aku dekat depan pintu.

"Jom ikut saya. Come to me baby~" Qalif terus mengangkat aku gaya bridal style secara mengejut.

Aku menjerit sekuat hati. Dada sasanya aku tumbuk sekuat hati. Namun sia-sia sahaja. Tidak mendatangkan kesan langsung.
Aku dapat menangkap arah yang ingin dia bawa aku pergi.

Ya.

Tepat sekali jangkaan aku.

Bilik tidur aku dan Aryan menjadi tempat persinggahannya. Dia mendaki tangga, membuka pintu bilik dan meletakkan aku di atas katil.

Air mata sudah mula jatuh membasahi pipi. Aku cuba untuk bangun dari terus ditindih oleh abang angkat sendiri. Tetapi tenaga lelaki lebih kuat berbanding tenaga perempuan. Jadi, pegangan tangan dia juga sungguh kuat.

Meraung.

Itu sahaja yang aku mampu lakukan.

____________________________________

"Bos!"

"Apa?" Aryan memandang jengkel ke arah Fiqri. Sudah lah dia serabut memikirkan cara untuk membunuh Aniq. Fiqri pula terus menerjah masuk tanpa mengetuk pintu.

"Isteri bos! Puan Tasha hampir kena rogol dengan Qalif!"

"Hah!? Siapa yang ada dekat rumah aku sekarang!?" Aryan terus bangun dari duduknya sambil berjalan ke arah Fiqri. Mukanya berkerut seribu.

"Budak-budak yang lain dah sampai ke rumah bos."

"Budak-budak yang mana ni?"

"Spy yang bos bayar untuk awasi Puan Tasha. Diorang tengok rakaman CCTV rumah bos. Qalif datang rumah bos dalam keadaan mabuk rasanya. Sebab dia macam jalan terhuyung-hayang." Mendengar penjelasan daripada Fiqri, bertambah panas lah hati Aryan.

"Nampaknya anjing-anjing belakang rumah akan mendapat makanan yang amat lazat." Selepas mengucapkan ayat psiko, Aryan terus berlari keluar dan menuju ke arah kereta Lamborghini miliknya. Enjin dihidupkan, lalu dia memecut laju bersama beberapa StarKillers yang lain.

____________________________________

"Puan Tasha okay?" Aku mengangguk tanda okay. Padahal tadi, hati ini sudah resah dan berasa amat takut.

"Awak semua ni siapa?" Soalku. Terkejut juga kerana mereka menyerbu masuk dan terus menendang Qalif dari menindih aku.

"Kami orang suruhan Tuan Aryan. Dia arahkan kami untuk jaga puan." Secara tiba-tiba aku berasa bersyukur kerana dikurniakan lelaki seperti Aryan sebagai suami. Dulu mengutuk, sekarang bersyukur pula. Tak sangka yang dia begitu prihatin terhadap aku. Ingatkan dia sudah tidak kisah pasal aku. Iyalah, pagi tadi bukan main badmood lagi.

My Psycho HusbandWhere stories live. Discover now