t i g a p u l u h e n a m

5.3K 224 26
                                    

Yang kat atas scene psiko. Yang kat bawah scene Aryan dan Tasha. Erm takde la sweet mana. Author tak pandai buat scene sweet. 😌💔 Tapiii yang tengah makan tu, author tak sarankan lah ye korang baca scene psiko😂 kalau korang tahan or memang suka baca scene psiko, ha dipersilaaaaakan. Anda pasti sudah lupa jalan cerita ini. Kekekeke. Tak mengapa lah. Author tak kisah🌙
____________________________________
Aryan menyiat kulit tangan Mia.

Dia membuka kasar mulut gadis itu dan memaksa Mia memakan kulit sendiri. Meronta-ronta gadis itu apabila dipaksa memakan kulit sendiri.

Aryan terus menyumbat kulit yang disiat itu ke dalam mulut Mia dan menggerakkan sendiri mulut gadis itu untuk mengunyah.

"Telan!" Menggeletar hebat tubuh badan remaja belasan tahun itu. Dia menggeleng dengan muka yang dipenuhi darah berserta air mata darah sendiri.

"Aku kata telan! Kalau tidak makin hilang anggota badan kau!" Takut akan ugutan Aryan, akhirnya Mia menelan juga kulit sendiri secara paksa.

Namun, dia memuntahkan kembali isi kulit tersebut apabila perut tidak mahu menerima kulit empunya badan. Walhal, tengkuk juga sudah berasa geli untuk menelan.

Oleh itu, isi muntah kulit tadi terkena kasut Aryan Shauki. Timbul urat-urat di tangan lelaki tersebut.

"Si*l!" Dilibasnya pisau rambo yang berada di tangan pada muka Mia. Mengerang sakit Mia gara-gara perbuatan spontan Aryan. Isi kulitnya hampir terburai keluar. Makin banyak darah melimpah keluar. Wajah Mia juga sudah hilang cantiknya.

Aryan mengambil kembali isi kulit yang telah Mia muntahkan menggunakan tangannya yang dipakaikan sarung tangan hitam.

Chow pula yang diterjah rasa mual apabila Mia dipaksa menelan muntah sendiri. Tapi dia tahankan saja diri sendiri daripada berlari keluar dari bilik seksaan. Dia harus setia memegang blood bag.

Isi muntah pada lantai itu disumbat pada mulut Mia. Sekali lagi, gadis itu muntah. Dia menggeleng bersama air mata yang semakin sakan mengalir.

Oleh kerana geram yang terlampau, lidah Mia dipotongnya. Lalu, dia Menuju ke arah Lucy.

"Open your mouth, Lucy" spontan anjing betina tersebut membuka mulut apabila ternampak lidah yang disangkakan makanan. Berselera sekali anjing tersebut mengunyah sehingga lidah Mia hancur dan memasuki perut.

"Rasa chewy je kan?" Anjing tersebut menyalak, seolah-olah memahami dan menyetujui apa yang Aryan katakan.

Aryan menuju pula ke arah alat seksaan yang lain. Dia berdiri lama dihadapan alat-alat seksaan, berfikir sejenak cara seksaan yang mampu memuaskan hatinya.

"Kapak." Membulat mata Mia apabila mendengar perkataan kapak.

"Dah selalu sangat guna." Aryan disumpah seranah oleh Mia. Hampir sahaja dia ingat kapak ialah penamat riwayatnya.

Namun, matanya kembali membulat apabila Aryan menhampirinya bersama gergaji di tangan.

"An-angan..."

" Apa kau cakap? Aku tak faham. Oh, lidah kena potong. Rehatkan je la mulut kau tu. Lagipun aku nak potong jari kau ni. Kesian Lucy. Dia lapar lagi tu." Walaupun Mia tahu bahawa Aryan tetap dengan pendiriannya, dia masih juga menggeleng.

Wajah kosong tanpa senyuman ditayangkan kepada Mia. Gergaji yang sederhana besar itu terus melaksanakan tugasnya.

Namun, bukan satu jari yang terpotong. Tetapi, keempat empat jari Mia menjadi mangsa sang gergaji.

Kali ini raungan Mia menjadi lebih kuat. Jari-jari Mia diambil lalu dilemparkan kepada Lucy. Pantas anjing tersebut memakan jari-jari Mia dengan begitu lahap sekali.

My Psycho HusbandWhere stories live. Discover now