🧵قبل از هر چیزی🧵

11.3K 880 64
                                    

سلام؛ ناریا هستم.

وقتی که‌ به بچه‌ها خبر به‌دنیا‌اومدن بچه‌ی عزیزم، برایم عشق بدوز، رو دادم، تولد بکهیون توی سال ۲۰۱۹ بود. روز تولد اکسوالِ همون سال هم مقدمه‌ای نوشتم و به بچه‌ها اعلام کردم که آپش شروع شده.

حالا تولد چانیول توی سال ۲۰۲۳ شده و من بعد از آپ‌کردن چپتر آخر، تصمیم گرفتم مقدمه‌ی جدیدی برای اشخاصی که تازه شروع به خوندنش می‌کنن و درحال‌آپ کنارمون نبودن بنویسم.

اول از همه خیلی ممنونم که این فیکشن رو برای خوندن انتخاب کردین و می‌خوام بگم که واقعا نظرات و ووت‌هاتون حتی بعد از اتمام آپ، برای من خیلی ارزشمند و مهمه.

دوم این‌که قلم من، سبک نگارش و نوشتنم در طول داستان تغییر چشم‌گیری می‌کنه که به‌‌خاطر کسب تجربه و یادگیری خیلی از چیزهاست و شما هم متوجهش می‌شید. پس خواهش می‌کنم چند چپتر اول رو ملاک خودتون قرار ندید.

سوم این‌که توی این فیکشن بهتره هیچ کاپل یا بخشی رو جلو نزنید چون توی درک شما از قصه، قطعا تاثیر می‌ذاره.

چهارم این‌که خواهش می‌کنم شرط سنی رو رعایت کنید، نه فقط به‌خاطر صحنه‌ها که نباید جلو بزنید بلکه به‌خاطر این‌که برای آرامش روان و تاثیر مخربی که می‌تونه اتفاقات یه داستان بزرگسال روی شما بذاره، رعایت کنید. بهتون قول می‌دم که چیزی رو از دست نمی‌دید و حتی لذت بیش‌تری می‌برید و تجربه‌ی درست و متفاوت‌تری خواهید داشت. [نویسنده هم خودش بعد ۱۸سالگی شروع به خوندن این فیکشن‌ها کرده]

و در آخر که این‌ کار برای من خیلی ارزشمنده و برای این‌که بنویسمش و به این نقطه برسونمش خیلی تلاش کردم امیدوارم شما هم دوستش داشته باشید و از خوندنش لذت ببرید.
دوستدار شما، ناریا.

Sew Me LoveWhere stories live. Discover now