11 Dorata

134 34 156
                                    

Song:Into you
Artist: Ariana Grande
✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅✅

دختره روبه روی دوراتا انقدر خوشگل بود که اون نفسش بند اومد و نمیتونست هیچ چیزی بگه، اون موهای صورتی پوست سفید و صافش به اضافه لباس های

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


دختره روبه روی دوراتا انقدر خوشگل بود که اون نفسش بند اومد و نمیتونست هیچ چیزی بگه، اون موهای صورتی پوست سفید و صافش به اضافه لباس های... دوراتا نمیدونست چی بگه انگار یکم مستهجن بودن.

-سلام من لارن ام، همین امروز به این آپارتمان اسباب کشی کردم.

-اوه چه خوب.

لارن توی بغلش سگه کوچیکه سفید رنگ از نژاد بیچون فرایز بود و مدام روی سرشو نوازش میکرد، دوراتا همینطوری سرتا پاشو نگاه میکرد و میخواست سر در بیاره اون دقیقا چرا اونجاست.

-من میتونم کمکی کنم؟

-شما سگ ندارید؟ بیچ خیلی دوست داره با سگای دیگه بازی کنه.

آخه کی اسم سگشو میزاره جنده؟ این اولین جمله ایی بود که توی ذهن دوراتا شکل گرفت. دوراتا میتونست با خوده دومش شرط ببنده که اگه اون دختر خم میشد راحت باسنش دیده میشد، نمیفهمید دقیقا چی به چیه.

-من اینجا زندگی نمیکنم، دوستمم سگی نداره.

زین وقتی احساس کرد رفتن اون خیلی طولانی شده کنجکاو شدش و جلوی در رفت، اونم مثل دوراتا از دیدن اون دختر تعجب کرد و راستش یکم خیره به چشماش نگاه کرد.

-دوراتا مشکلی پیش اومده؟

-سلام من لارنم همسایه جدیدتون، تازه اینجا اسباب کشی کردم.

زین با یه لبخند به اونا نزدیک تر شد ، دوراتا قبل از اینکه برای زین جلوی در جا باز کنه برگشت و به چهره اون که چشماش توش داشت برق میزد نگاه کرد.

-زین.

اون دستشو برای لارن دراز کرد و دختره سودجو هم از این فرصت استقبال کرد و دست زین رو گرفت خیلی آروم فشارش داد، البته لبخند سکسی و مسخرشم دریغ میکنم.

-میخوای بیای تو؟

دوراتا با تعجب به زین نگاه کرد وقتی که اون لارن رو به خونه دعوت کرد، انگار نه انگار همین تازگیا از دست سامانتا خلاص شده بود. دوراتا اونجا متوجه شد که زین هم اصلا بی تقصیر نیست.

Still my MAN [Zayn]Where stories live. Discover now