פרק 47

837 101 19
                                    

הארי

"אוקיי, אז מה את חושבת על ללכת למועדון הלילה?" שאלתי את פליסיטי אחרי שאמרתי לה את הוראות ההגעה.

זה עכשיו היה תורי להיות בכיסא הנוסע, בכנות, אני אפילו לא יודע למה ניסיתי לומר לה לאיפה לנסוע. אני בכלל לא יודע על מה אני מדבר חצי מהזמן. אני לא ממש טוב בכיוונים, אני נשבע. בדרך כלל אני משתמש בסירי שבטלפון שלי כדי לכוון אותי, אז כשפליסיטי התחילה לשאול אותי כמה שאלות מאוד ספציפיות, נהייתי לחוץ מידי מכדי לענות. היא יכולה להיות כזאת מסובכת לפעמים.

"אתה מתכוון למועדון של ליאם?" היא הסתכלה עליי וצחקה כשהנהנתי בראשי. "אני חושבת שאנחנו צריכים ללכת. זה יהיה ממש כיף."

"הוא הולך להיות כל כך מאושר בגלל זה."

"טוב אני אהיה שמחה, גם, אם הייתי פותחת מועדון והחברים שלי היו רוצים לבוא אליו," גבותיה התחברו כשהיא נתנה לי את אחד המבטים של זה-ברור-מאליו שלה. "אתה יודע איך קוראים לו?"

"לא, אין לי מושג. אבל הוא אמר שזה באם-ג'י-אם, אז זה יהיה קל לחפש אותו בגוגל. או שיהיה יותר קל פשוט לשאול את האנשים בדלפק מכיוון ששם אנחנו לנים."

"בסדר. טוב אני צריכה להתקלח קודם. לא התקלחתי מאתמול בבוקר, ואחרי מה שעשינו אתמול בלילה, אני לגמרי צריכה את זה."

"מגניב, אני אקח אחת איתך."

"הו לא אתה לא."

"אוו למה לא?" שרבבתי את שפתי התחתונה כשניסיתי להסתכל עליה בעיניי הכלכלב הכי טובות שלי. אני אפילו לא יודע אם אני טוב בחרא הזה, אבל זה לא יכאב לנסות. "זה לא כאילו שלא ראינו אחד את השניה עירומים או משהו כזה."

"כי."

"כי למה?"

"אני לא יודעת."

"אוח, בסדר," התנשפתי, משלב את ידי על חזהי. אני עכשיו יודע שעיניי הכלכלב שלי לא מובילים אותי לשום מקום. סימן שאני צריך לעבוד על זה. "פעם הבאה אז?"

היא הסתכלה לעברי וצחקה כשהפנתה את מבטה בחזרה לכביש. "אולי."

נסענו בכביש המהיר לעוד קצת. היינו כבר בנוואדה, ואני חושב שאנחנו ממש קרובים לווגאס. לפחות, אני מקווה שאנחנו איפה שאני חושב שאנחנו כי הרגליים שלי התחילו לכאוב שוב והייתי צריך למתוח אותם. לא אכפת לי לעשות טיולים כאלה, אבל אני חושב שבעתיד אנחנו חייבים לקחת הפסקות בתדירות יותר גבוהה.

ישבתי שם עם ראשי שמוט מטה, בוהה בטלפון שלי כשחיפשתי באינטרנט את המועדון של ליאם. זה לא יכול להיות כל כך קשה, נכון? אם אני פשוט רשום אם-ג'י-אם, אני בטוח שהמועדון יהיה באתר שלהם. אני תוהה כמה זמן יש לו את המועדון הזה שהוא כל כך מצליח. או שהוא קיים המון זמן, או שהמועדון ממש מדהים.

Road Trip // HebrewTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon