פרק 49

460 41 12
                                    


הארי

"מתי הדבר הזה אמור להתחיל? אנחנו נמצאים פה כבר כמעט שעה," התלוננתי, מסתכל על ליאם.

"תהיה סבלני, אלוהים," פליסיטי חצי נזפה כשחבטה בזרועי. "לא עברה אפילו רבע שעה."

שלושתנו עמדנו מול מזרקות המים, מחכים שהמופע יתחיל. לא הייתי ממש בטוח איזה סוג של מופע זה. האם הם פשוט מפעילים מוזיקה וזורקים מים בכל מקום? האם האורות משנים צבעים? אני מתכוון, זה משהו שאני יכול לראות בדיסנילנד? כבר הייתי עייף מלחכות למופע הזה שנראה כאילו לא מתכוון להתחיל אף פעם.

עמדנו באמצע מול המזרקות, מה שנתן לנו נוף ברור של כל הבריכה. המקום היה ענק. אני לא יודע למה דמיינתי שהמזרקות נמצאות בתוך חדר, אבל כמובן שטעיתי כשעמדנו בחוץ באוויר החורף הקר. מי שאמר לי שהמזרקות נמצאות בתוך הבית מלון טעה לגמרי.

פליסיטי נשענה על חומת האבנים הקטנה כשידיה מונחות מעל החומה, וליאם עשה אותו הדבר כשעמד לידה. אני עמדתי בצד השני שלה, אבל גבי היה מופנה לכיוון המזרקות וידי היו משולבות מעל חזהי.

"הרגליים שלי כואבות מכל העמידה הזאת," התלוננתי, משרבב את שפתי התחתונה.

"הו באמת?" פליסיטי העבירה את מבטה אליי. "אני עומדת עם עקבים, ואם הרגליים שלי לא כואבות, כך גם שלך לא אמורות להיות. תסבול בשקט, וסתום את הפה שלך. אתה מתבכיין יותר מידי."

צחוק פרץ מליאם כשהוא נתנה לה אגרוף, אומר לה שהיא קורעת וכאלה. אני נשבע ששני אלה מתאגדים נגדי, ויש לי תחושה שזה הולך להיות ככה כל הלילה.

"הו הו!, זה מתחיל!" ליאם קפץ לפני שאמר לי להיות בשקט. אני אפילו לא דיברתי?

פליסיטי הסתכלה עליי וצחקקה כשנערה את ראשה, נשענת לכיווני ומנסה לסובב אותי לכיוון המזרקות. הסתובבתי בחוסר רצון והנחתי את מרפקיי על חומת האבן כמו פליסיטי. היא כרכה את ידה בידי והניחה את ראשה על כתפי לרגע קצר כשמופע המים התחיל.

מוזיקה של חג מולד החלה להתנגן, זאת שאומרת שזה הזמן הכי נפלא בשנה. האורות הלבנים במים נדלקו בדיוק באותו הרגע שהמים ירו באוויר. האורות נכבו ונדלקו כל הזמן והאירו רק את האזורים בהם המים עפו. הכל זז על פי הקצב של המוזיקה, שלושתם עבדו בתיאום מושלם. היו זרמי מים שעפו גבוה יותר מזרמים אחרים, הם זזו קדימה ואחורה, ונירו למעלה אחד אחרי השני. דווקא היה די מגניב לצפות בכל זה.

הסתכלתי על כל שאר האנשים שצפו במופע וראיתי כמה היו מודהמים מכל הדבר. היו כמה שהחזיקו את הילדים שלהם על הכתפיים כדי שיוכלו לראות, חלק תסרטו את המופע במצלמות שלהם, והאחרים פשוט נהנו ממנו. כמובן שהיו כמה אנשים שנראו לא מעוניינים בזה בכלל, כאילו שהיו מעדיפים לקחת את סבתא שלהם לקניות במקום.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 24, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Road Trip // HebrewWhere stories live. Discover now