פרק 10

1.6K 63 1
                                    

פליסטי

אני לא יודעת מתי התעוררתי, אבל זה לא יכול להיות יותר מידי מאוחר. זה נראה כאילו השמש רק התחילה לעלות. לא יכולתי להיות בטוחה כי הווילונות על החלונות חסמו את רוב האור.

לקח לי רגע להיזכר איפה הייתי. בטח הייתי ממש עייפה אתמול בלילה שלא שמתי לב מה קורה. כן זכרתי שהגענו לאטלנטה ועצרנו בבית של מישהו, איפה שהייתי עכשיו, אבל לא יכולתי לזכור את שמה. היה לה שיער בלודיני כסוף, ואני זוכרת שהיא הייתה מאוד יפה. אני אורחת כזאת נוראית.

אף אחד לא שכב במיטה הנפתחת, אז או שהארי היה בשירותים או שהוא היה כבר ער וירד למטה. אני אפילו לא שמעתי אותו מתעורר. למה לעזאזל הייתי כל כך עייפה?

יצאתי מהמיטה ועשיתי את דרכי לתיק שלי. החלפתי לחולצה ושורט לפני שהלכתי לשירותים ושטפתי את פניי. יכולתי לשמוע קולות שיחה מלמלטה, ואני יכולה להישבע ששמעתי את הקול של הארי.

אחרי שנראיתי נורמלי, העברתי את ידיי בשיער המבולגן שלי ונסיתי לסדר אותו. ירדתי למטה, וזה היה קצת מבלבל למצוא את המטבח, אבל עקבתי בכיוון הצחוק של הארי.

הוא ישב על רצפת המטבח עם רגליים פתוחות. ילדה קטנה, משהו כמו בת שנתיים, צחקה ורצה סביבו כשהאישה עמדה ליד הכיריים. הארי קלט אותי נכנסת לחדר וחיוך אמיתי היה על פניו.

"היי, ישנוני. ישנת טוב?" הוא צחק כשהוא נעמד, לוקח את הילדה הקטנה בידיו והיא צחקקה.

"אמ, כן. המיטה מאוד מאוד טובה."

"כן, נכון?" האישה חייכה. אני לא יכולה להאמין שלא הצלחתי לזכור את שמה. "אני תמיד אהבתי את המיטה הזאת, אבל טום תמיד אהב את שלנו יותר. אין לי מושג למה."

אין לי מושג מי טום היה, אבל אני מניחה שהוא היה בעלה או משהו.

הארי הלך ישר אליי, מדגדג את הילדה הקטנה שבידיו. זה היה מקסים איך שהוא שיחק איתה. החיוך שלו היה אמיתי, ויכולתי לראות את זה בדרך שבה הגומות שלו הופיעו ואיך שעיניו התקמטו בצדדים.

"זאת לוקס," הוא הציג את הילדה הקטנה, מבקש ממנה לומר לי שלום. היא בביישנות הניחה את ראשה על כתפו ונופפה את ידה אליי.

"שלום, לוקס," חייכתי, מנפנפת אליה בחזרה. היא סובבה את ראשה מגופו של הארי, מציצה אליי בזהירות. רכנתי אל הארי ובאופן דרסטי המנכתי את קולי. "אמ. מה השם של הבחורה?"

הוא התחיל לצחוק עליי והלך, מניד את ראשו. "היי, לו," הוא אמר, מסתכל ישר אליי כך שיכלתי לקלוט את שמה. "תכננת משהו היום?"

לו, מי שעכשיו אני יודעת את שמה, הנידה את ראשה כשהיא מילאה צלחות באוכל. "לא ממש. יש לכם משהו שאתם רוצים לעשות?"

"אנחנו יכולים ללכת לאקווריום? היית שם כבר?" הארי שאל, מתיישב עם לוקס בחיקו.

"זה יהיה נהדר! לא היינו שם עדיין. לוקסי תאהב את זה."

Road Trip // HebrewWhere stories live. Discover now