פרק 24

1.4K 96 13
                                    

פליסיטי

כשנסענו ברחובות ניו אורלינס, בהיתי בנוף שנשקף מחוץ לחלון. היו כל כך הרבה מבנים ואנשים שהלכו סביב. הארי היה מרוכז בכביש, לא ממש מסתכל על הכל סביב. הוא המשיך קדימה עוד שני רחובות ולבסוף נכנס לחניה. לא ידעתי למה הוא עצר פתאום מפני שהוא לא אמר מילה. ישבנו במכונית בשקט לכמה שניות לפני שהחלטתי לדבר.

"אתה בטוח שאתה בסדר?"

הארי הסתכל עליי וחייך, "אני בסדר. היו לי רק כמה דברים בראש, זה הכל."

"משהו שאתה רוצה לדבר עליו?"

"נופ," הוא ניער את ראשו, מדגיש את ה 'פ' בסוף.

"אוקיי אז," הסתובבתי ממנו ופתחתי את הדלת. "איפה אנחנו בעצם?"

"שני בניינים מבורבון, אני חושב."

הלכתי לעברו והוא הושיט לי את ידו להחזיק בשלי. התחלנו ללכת ברחוב ביחד, מסתכלים על המראה המרהיב של העיר וצופים באנשים שעוברים לידנו. היה די קר בחוץ, אבל לא קר כמו שהיה בסנט לואיס. בכל מקרה, מכיוון שהיינו רק כמה רחובות מנהר המיסיסיפי, הייתה בריזה קלה שהלכה וחזרה כל כמה זמן.

נכנסנו לכמה חנויות קטנות. היו כמה שהיו ממש מוזרות, שהעיפו את הארי מהן, וכל האחרות היו חנויות תכשיטים קטנות. האטמוספירה בעיר ובכל רחוב שהיינו בו הייתה מדהימה. זה היה רועש ומרגש וכיף, ולהסתובב שם יחד עם הארי עשה את הכל יותר משעשע.

הוא המשיך להצביע על דברים ובניינים, אומר כמה מגניב הם נראו, ומצביע על אנשים רק מפני שהם הצחיקו אותו. נכנסו לחנות קטנה וחמודה שמלאה בדברים מאוד מעניינים. זה היה כאילו הם ניסו לגרום לך להאמין שכישופי מכשפות ודברים על-טבעיים קיימים. היו כמה דברים שדי הלחיצו אותי, והייתי מאושרת כשהטלפון שלי צלצל כי השתמשתי בזה כתירוץ לעזוב את החנות. סימנתי להארי שאני אהיה בחוץ, והוא הנהן בראשו, עדיין מסתכל סביב. כשיצאתי מחוץ לדלת, שמתי את הטלפון באוזני.

"אמ, הלו?"

"החלטת מה את הולכת לעשות?"

גלגלתי את עיניי כששמעתי את קולו של קולטון. איך אני הולכת להסביר לו מה קורה מבלי שהוא יכעס עליי? בעצם, לא הייתה שום דרך שזה יקרה. הוא הולך לכעוס עליי לא משנה מה אעשה. אני די קיוויתי שהארי היה פה איתי. אני לא יודעת למה הוא גרם לי להרגיש הרבה יותר בנוח כשדיברתי עם קולטון.

"כן, אני כן, בעצם."

"ו..? מה החלטת? את בשדה תעופה?"

"אמ, לא. אני בניו אורלינס."

"מה לעזאזל?"

"החלטתי להישאר. זה לא קורה הרבה שיש לי הזדמנות לטייל בארה"ב. ואני רוצה להמשיך לעשות את זה עד שאגיע ללוס אנג'לס."

Road Trip // HebrewWhere stories live. Discover now