פרק 25

1.3K 92 10
                                    

הארי

"אתה מאמין במכשפות?"

הסתובבתי כדי לראות את בעל החנות בוהה בי. העיניים החרוזיות שלו לעולם לא עזבו את פניי בזמן שאני פשוט הסתכלתי סביב לפני שהבטתי בו.

"אה, אני לא יודע?" 

"הן כולן פה. הרובע הצרפתי מלא בהן וגם באנשי זאב וערפדים." 

הבחור הזה מטורף. אני לא הולך להאמין לכל המיתוסים והאגדות העל טבעיות של המקום המפגר הזה. זה דברים שהמבקרים האמינו לו. לא אני. 

הוא צעד קרוב יותר, מסתכל מעלה אליי כי הוא היה כל כך נמוך מזדיין, "בוא בוא, אני אראה לך את הספרים!" 

"לא, תודה, בחור קטן," טפחתי לו על הכתף, והוא הביט בי במבט לא משוכנע. "אני רק באתי להסתכל." 

"אתה לא רוצה לראות את הספרים? יש להם את כל הסיפורים של המכשפות והערפדים מהעיר," הוא זז הצידה ולקח אחד מהספרים מהמדף, דוחף אותו לעברי. "זה לא ספר רגיל!" 

גלגלתי את עיניי אליו, מנסה למצוא תירוץ לעזוב את החנות. הוא הזכיר לי את הבחור מאלאדין בהתחלה. אתם יודעים, האחד ששר "אלף לילה ולילה" ומנסה לדחוף את המנורה הקסומה אלייך. זה מה שהוא הזכיר לי. חרא קטן ומלחיץ. 

"אני חייב ללכת," הנחתי את ידי על הכתף שלו והלכתי סביבו. 

אולי פליסיטי תרצה ללכת למקום אחר. היא עזבה את החנות לפני כמה דקות בגלל שהטלפון שלה התחיל לצלצל, ויש לי התערבות קלה שזה היה החבר שלה. איזה זין. אולי כדאי לי ללכת לבדוק מה איתה, רק למקרה שהיא חווה זמן קשה בטלפון איתו. אני תמיד יכול לראות את זה בעיניים שלה כשהשיחה שלהם נהיית גרועה. אולי היא יכולה להסתיר חלק מזה בהבעות הפנים שלה, אבל זה העיניים שאומרות הכל. 

כשיצאתי החוצה, ראיתי אותה עומדת מעבר למעבר הולכי הרגל. היא דיברה עם איזה בחור, ומאיזושהי סיבה הוא נראה מוכר. הוא עמד גבוה יותר ממנה, והוא היה לבוש נחמד. זה היה נראה כאילו הוא מסתיר את הגוף הרזה שלו עם מעיל גדול שהוא לבש, אבל הרגליים הקטנות והרזות שלו אמרו הכל. 

לקח לי רגע לפני שהבנתי את הפנים המוכרות היחידות שהייתי מכיר בניו אורלינס. זאין. איך היא פגשה אותו כבר? 

הלכתי אליהם, סקרן למה שהם דיברו עליו. פליסיטי חייכה אליי, גורמת לזאין להסתובב לכיוון שלי. יכולתי לראות את הבעת הפנים שלו שאומרת שהוא זיהה אותי בזמן שחיוך זחוח התפשט על פניו. 

"הארי סטיילס!" הוא משך אותי אליו לחיבוק קצר, נותן לי טפיחה מהירה על הגב לפני שמשך בחזרה אחורה. "אתה יודע, אני לא ממש האמנתי לפליסיטי כאן כשהיא אמרה שהיא מכירה אותך. ואו, עבר זמן מאז שפגשתי אותך לאחרונה. נייל אמר לי שאתה תהיה בעיר! לא חשבתי שזה יהיה כל כך בקרוב." 

Road Trip // HebrewWhere stories live. Discover now