פרק 12

1.5K 64 2
                                    

אוקי יש רק הערה חשובה לגבי הפרק ובכללי לגבי הפאנפיק; זוכרות בפרק 8 את המשפט שהארי אמר לפליסטי "'בחיים אתה או נוסע או נהג, זאת הבחירה שלך." ? אז בעיקרון באנגלית זה גם מדבר על נהגת ונוסע וגם על קפטן(טייס של מטוס) ולנוסע במטוס. בפרק הזה זה מדבר על טייס ונוסע במטוס.

פליסטי

הדבר האחרון שאני זוכרת, הוא שנרדמתי על הספה עם הארי, ועכשיו אני שוכבת על המיטה. אני לא הכי בטוחה איך הגעתי לכאן. או שאני עליתי למעלה בכוחות עצמי או שסחבו אותי לכאן. המחשבה שהארי סחב אותי למיטה גרם לי להרגיש פרפור מוזר בבטן שלי, ואני לא בטוחה איך הרגשתי לגבי זה.

זה היה קצת אחרי 7 בבוקר, והארי שכב על בטנו, מנמנם על המיטה הנפתחת לידי. השמיכה שהוא השתמש בה הייתה עד למותנו, מראה שהוא חסר חולצה. הוא נראה כל כך שליו כשהוא ישן. השיער שלו היה מבולגן, הוא היה שרוע על מצחו וליד עיניו. הסתכלתי במרחק קצר, בנשימות האיטיות שלו ובגבו שעולה ויורד כשהוא נשם.

הושטתי את ידי והזזתי את שיערו מעיניו, לאצבעותיי לוקח יותר זמן מכרגיל להחליק תחת עורו הרך. הפעולה שלי גרמה לו להתעורר משנתו לפני שהוא באיטיות רפרף את עיניו. נפגשתי עם עיניו הירוקות שבהו ישר אליי. חיוך עצל החל לעלות פניו לפני שידו הונחה מעל שלי בעדינות. "בוקר טוב, ישנוני," צחקתי בשקט, משתמשת בשם שבו הוא קרא לי אתמול.

הוא גנח בעייפות כשהוא התגלגל לצד אליי, עדיין מחזיק את ידי, "בוקר טוב גם לך. זה הזמן ללכת?"

"טוב לא עכשיו. יש זמן להתלבש ולהתארגן."

"מגניב," הוא סגר את ידיו והניח את ידו על ראשי. "תעירי אותי ככה כל הזמן. אל תורידי את השמיכה. יום אחד אני בטח אהיה עירום." גילגלתי את עיניי אליו וצחקתי, "אם אתה אומר." באיטיות הרחקתי את ידי ממנו, כשהוא הזעיף את פניו בתסכול.

"אני הולכת להתכונן. אתה צריך, גם." כשקמתי מהמיטה והלכתי לתיק שלי, הארי הרים את עצמו על מרפיקו, משפשף את פניו עם ידיו.

"אנחנו יכולים לישון עוד קצת? אני מכיר את נייל, אנחנו הולכים להיות בחוץ כל הלילה ונשתה כל הזמן. אנחנו נצטרך את כל המנוחה שנשיג." הוא עצר לרגע כשהוא חשב על משהו. "את יכולה בכלל לשלוט בשיכרון שלך?"

"אני חושבת שכן? אני אף פעם לא שתיתי יותר משתי משקאות."

"אוו לא. את לא תשרדי לילה איתו."

"מי אמר?" שאלתי, משלבת את ידיי על חזהי.

"אתה אף פעם לא יודע. אני יכולה להפתיע אותך. אני יכולה להיות מכונת אלכוהול רזה ורעה."

הארי פרץ בצחוק, נשכב על גבו ומכסה את פניו עם ידיו. הזעפתי את פניי אליו כשעמדתי שם, מחכה שישתוק.

Road Trip // HebrewWhere stories live. Discover now