פרק 21

1.6K 86 12
                                    

הארי

עמדנו מחוץ ל"טד דרוס" אחרי שהזמנו את הפודינג הקפוא שלנו. אני אפילו לא ממש יודע מה זה הפודינג הזה, אבל זה לא היה נראה כל כך רע. זה פשוט היה נראה סוג של גלידה דקה או משהו. אולי זה מה שזה היה. אין לי מושג. אבל זה היה די טעים. 

אני ופליסיטי סיימנו בכך שרצינו עוד מהדבר הזה שהזמנו, אז פשוט חלקנו אחד ביחד. זה היה סוג של חמאת בוטנים עם שוקולד, אחד שהיא אוטומטית בחרה. לא הייתי המעריץ הכי גדול של העוגיות חמאת בוטנים בקצה של הפודינג שלנו, אבל היא ממש רצתה לקנות את זה. כל עוד היא אכלה את זה ולא אני, זה היה בסדר מבחינתי. 

"אז," היא התחילה, מסיימת את הכפית שהייתה בפה שלה. "כמה זמן זה ייקח לנו להגיע לניו אורלינס?"

"הרבה זמן. זה יכול לקחת לנו כל היום אם נרצה."

"ובכן, אני לא רוצה לשבת במכונית כל היום." 

"גם אני לא. אני חושב שזה בערך 10 שעות נסיעה לשם. העיר חיה לפחות כל הלילה, אז אנחנו יכולים להגיע לשם באיזה שנרצה ועדיין נוכל ללכת להסתובב ב"בורבון סטריט". 

"ולפגוש את החבר שלך."

"הו, נכון. את לא חושבת שזה יהיה קצת מוזר לבלות עם הבחור הזה? אנחנו אפילו לא מכירים אותו."

שלא תבינו אותי לא נכון, כשהכרתי את הבחור הזה פעם, הוא היה די מגניב. אבל עברו כמה שנים מאז, ולא דיברתי איתו עדיין. אני מנחש שפשוט נייל שמר איתו על קשר, אבל נייל שומר על קשר עם כולם. זה כאילו שהוא אוסף חברים. או שהוא פשוט בן אדם מאוד חברותי. זה יכול להיות גם זה, באמת. בכל מקרה, הזאין הזה הוא בחור מגניב. אני פשוט לא רוצה שיהיה מבוכה בנינו כי לא דיברנו תקופה ארוכה. אין לי אפילו את המספר טלפון שלו.

פליסיטי עשתה לי פרצוף מצחיק כשהיא לקחה את הכוס של הפודינג מהיד שלי, "אני לא הכרתי את החבר שלך נייל, וזה עדיין היה כיף ולא מביך." 

"אוקי, אבל אני חבר טוב של נייל. זה שונה."

"לא כל כך. אתה לפחות מכיר את הבן אדם הזה. זה יכול להיות כיף. הוא יכול להיות מדריך הטיולים שלנו."

"אוקי, בסדר," לקחתי את הכוס בחזרה מהידיים שלה. "אנחנו נלך לפגוש אותו." 

היא ניסתה לקחת את הכוס, אבל אני משכתי את זה אחורה. התחלתי לגרות אותה, צופה בה כשהיא ניסתה לקחת את הכוס ממני ונופלת בכל פעם. אפילו החזקתי את הכוס מעל הראש שלי כדי שהיא לא תוכל להגיע אליה. זה היה ברור שהיא התחילה להתעצבן עליי, לפי ההבעות פנים שלה והאנחות המאוכזבות. היא הייתה יותר מידי חמודה ככה.

"הארי סטיילס, תן לי את הכוס! אני רוצה עוד."

"את צריכה להגיע אליה קודם."

Road Trip // HebrewWhere stories live. Discover now