פרק 30

1K 88 3
                                    

פליסיטי

החזקתי את הטלפון בידי ורק בהיתי במסך. השם של אימי היה עליו, ואגודלי עברה בין כפתור ה'ענה' לכפתור ה'התעלם'. היא התקשרה אליי כמה פעמים אתמול בלילה, אבל הייתי יותר מידי שיכורה מכדי לשמוע אותו מצלצל. אני לא ממש רציתי לדבר איתה מפני שאני יודעת שאחרי השיחה האחרונה שלנו היא לא תהיה שמחה איתי בכלל, ועכשיו שפספסתי עשרות שיחות ממנה, היא בטוח עצבנית. לא הייתי במצב רוח לנזיפות שלה כרגע.

"את הולכת לענות לשיחה או שאת פשוט תמשיכי לבהות בזה?" הארי שאל, מסתכל עליי עם מבט שואל.

בצלצול האחרון, נאנחתי כשלחצתי על כפתור ה'ענה', "אמ, הלו?"

"פליסיטי ג'יין, יש לך דברים להסביר!" הקול של אימי התנגן דרך הטלפון.

זה הולך להיות כל כך מביך להיות בשיחה כזאת איתה כשישבתי במכונית עם הארי. הוא הולך לשמוע כל חלק מהשיחה הזאת, לא כמו הקודמת שהייתה לי איתה.

"אמ, למה את מתכוונת?"

"מי זה הארי, ולמה את נוסעת איתו? את מבינה מה את עושה ליחסים שלך עם קולטון? את לא צריכה לבזבז כל כך הרבה זמן עם בחור שהוא לא החבר שלך. מה הסכמי סידורי השינה שלכם? ישנתם בחדרים נפרדים? מה לעזאזל קורה איתך?"

היא הייתה עצבנית. יכולתי לשמוע זאת בכל מילה שאמרה. הקול שלה בטוח היה יותר מידי גבוה מפני שהוא הסתכל עליי כאילו הוא יכול לשמוע כל דבר. הו אלוהים, אני לא יודעת איך אני אצליח לצאת מהאחת הזאת.

"מ-מה?"

"קולטון התקשר אליי אתמול בלילה. הוא דואג לך, פליסיטי."

בשניה שהשם שלו יצא מפיה, הרגשתי שאני נהיית מאוד מאוד עצבנית. מי הוא שהוא מתקשר לאמא שלי רק מפני שאני לא מקשיבה לו יותר? מה לעזאזל?

"הוא התקשר אלייך?"

"כן, מפני שהוא דואג לרווחה שלך. את באיזשהי נסיעה שמחה עם מישהו שאף אחד מאיתנו לא מכיר, ואת חושבת שזה בסדר? מי את? לא לימדתי אותך להיות כזאת. גברת צעירה, יש לך חבר, ואת לא אמורה להתנהג כך."

היא המשיכה והמשיכה לדבר על זה, יותר מטיפה לי מוסר על איזה בחירות גרועות אני עושה ועושה דברים לא נכונים, אבל לא ממש התייחסתי למה שהיא אמרה. אני הייתי עדיין בשוק מזה שקולטון התקשר אליה.

"פליסיטי, את מקשיבה לי?!"

נערתי את ראשי, מחזירה את עצמי למציאות. "כן, כן אני כן."

"אז תסבירי את עצמך."

הארי פזל אליי לרגע, כנראה מנסה לצותת לשיחה שלי, אבל אני יודעת שזה מאוד קשה כשאתם במרחק שלושה צעדים אחד מהשניה. הוא נשאר בשקט כשהיא דיברה, מסתכל על הדרך שלפנינו כשאני ניסיתי להסתכל לכל מקום חוץ ממנו.

Road Trip // HebrewTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang