פרק 18

1.6K 75 20
                                    

פליסטי

"למה את פשוט נתת לו לענות לטלפון שלך?"

גילגלתי את עיניי כשקולטון הרגיש שהוא צריך לגעור בי מהקו השני.

"זאת הייתה תאונה. התבלבלנו בטלפונים."

"איפה את עכשיו? את קרובה ללוס אנג'לס כבר?"

"לא, אני אמרתי לך שאנחנו חוקרים."

הארי שכב על המיטה כשראשו היה בקצה רגליי. ידיו היו על פניו, עוברות דרך השיער שלו כל כך הרבה פעמים. הוא אפילו לא הסתכל עליי כשהוא שכב שם, אבל פתאום הוא נעמד מהמיטה ולקח את מפתח החדר לפני שיצא. אין לי מושג לאן הוא הולך או מה הוא עושה. אני די קיוויתי שהוא ישאר בחדר בזמן שאני מדברת עם קולטון. 

אני לא יודעת מה קרה בינינו, במיוחד לא לפני שתי דקות. רגע אחד אנחנו רק ישבנו ביחד, ורגע אחריי אני שכבתי מתחתיו, חושבת כמעל כמה אהבתי שהוא מחזיק אותי ככה.

באמת, מה לעזאזל? אין לי שום מושג מה עובר במחשבות שלי מאז שהתחלתי את הטיול הזה איתו. אבל ברגע שהיינו רק כמה סנטימטרים אחד מהשניה, אני התווכחתי עם עצמי אם לנשק אותו או לא. אני רציתי לשים את שפתיי על שלו ולשכוח כל דבר אחר בעולם הזה. המשיכה שהרגשתי כלפיי הארי הייתה כל כך חזקה. אני אף פעם לא עברתי משהו כזה, אני אפילו לא זוכרת אם זה מה שהרגשתי כשפגשתי את קולטון לראשונה.

המערכת יחסים שלי ושל קולטון נראתה לי כל כך זרה עכשיו. אני לא יודעת אם זה בגלל הארי או בגלל כל הזמן הזה שהיינו רחוקים אחד מהשניה. אנחנו אף פעם לא היינו מרוחקים כל כך; הזמן הכי ארוך שהיינו בנפרד היה אולי שבוע. מה שזה לא יהיה, אני התחלתי להרגיש פחות קשורה אליו כמו שהייתי רגילה להרגיש. אני תמיד רציתי להיות סביבו, לדבר איתו ולעשות איתו דברים, אבל עכשיו זה כאילו לא אכפת לי יותר. ואני לא יודעת איך אני מרגישה לגבי זה.

להיות סביב הארי זה מהנה ומרגש. הוא ההפך הגמור מקולטון; הוא פשוט כל כך משוחרר ורגוע לגבי הכל. עברתי זמן נהדר איתו כמו שלא עברתי זמן רב, מאוד, ועברו רק חמישה ימים. עם הארי, תמיד יש לי את ההרגשה הזאת להיות יותר קרובה אליו, אם הוא מחזיק לי את היד או מחבק אותי או כל דבר אחר, את זה לא הרגשתי כשהייתי עם קולטון וזה מדאיג אותי. קולטון הוא מערכת היחסים היחידה שהייתה לי אי פעם, אז כל הדברים שהרגשתי עם הארי ולא איתו הפחידו אותי.

"פליסיטי, מתי את מגיעה לכאן?" קולטון דיבר דרך הטלפון והוציא אותי ממחשבותיי. "אני עייף מרק לחכות לך להופיע פתאום ואז את לא מופיעה בכלל. או שאת באה לכאן לחופשה או שאת לא. תסדרי את המחשבות שלך."

"אני באה! זה פשוט לוקח לי המון זמן להגיע לשם."

"זה לא אמור לקחת לך יותר משלושה ימים! את כבר יומיים יותר ממה שצריך."

Road Trip // HebrewWhere stories live. Discover now