פרק 6

1.5K 64 1
                                    

פליסיטי

גילינו שאין ממש משהו לעשות בהרשי. חוץ מדברים שקשורים לסוכריות הרשי.

הארי ואני מצאנו מלון זול לא רחוק מהפארק. היו כל מיני תחרויות ריקוד או משהו כזה, אז יכולנו לקחת רק חדר אחד. אסירת תודה, היו שני מיטות בפנים, אבל זה עדיין היה מביך לחלוק חדר עם בחור שהכרתי רק הבוקר. אני חושבת שלפחות אני לא צריכה לשלם את כל התשלום על החדר.

יצאנו מהמלון אחרי ששמנו את הדברים שלנו בחדר. היה מרכז קניות קטן בהמשך הרחוב מבית המלון, אז הארי הסיע אותנו לשם. זה היה מרכז קניות די עלוב. היה למקום רק עשרה חנויות, כולן היו חנויות די זולות.

עקבתי אחרי הארי לתוך אחד מהם לפני שיצאנו מהחנות אחרי שתי דקות. זה היה ככה בכל חנות שנכנסו אליה. חוץ מחנות אחת. הוא חשב שזה לא יהיה כזה גרוע עד שהוא הפיל מדף וברח החוצה במהירות, משאיר אותי עומדת שם לבד. יכולתי לראות אותו דרך החלונות צוחק עליי בזמן שאחד העובדים החל להוציא מהחנות. הוא המשיך לעשות ממני צחוק על זה. למרות שזאת הייתה אשמתו שהמדף נפל.

אחרי זה, החלטתי שזה יהיה טוב אם נקנה אוכל ונלך לחדר. ככה לא היו נגרמות עוד בעיות. אז מצאנו חנות כריכים, קנינו כמה,וחזרנו למלון. ואחרי הכל, ישבנו בחדר ללא מעשה.

טוב למעשה, אני ישבתי ולא עשיתי כלום. הארי נעלם לפני עשר דקות. הוא אפילו לא אמר לאן הוא הולך. אני חושבת שהטלפון שלו צלצל או משהו מפני שכשהוא יצא מהחדר, הוא החזיק את הטלפון שלו באוזן. נשארת לבדי, החלטתי להתקשר לקולטון.

"אה הלו?"

"היי."

"הו, היי, פליסטי," הוא אמר בזמן שנשכבתי על המיטה ועיינתי במגזין. "מה את עושה?"

"רק יושבת בבית מלון. מה איתך?"

"בית מלון? למה את בבית מלון?"

"כי אני נוסעת ללוס אנג'לס, ואני לא הולכת לנסוע בלילה. אמרתי לך שאני באה לבקר." הוא שכח? כבר?

"הו. כן, זה נכון. אז מתי תגיעי לכאן?"

"אני לא הכי בטוחה," אמרתי לו בכנות. בקצב שהארי נסע, אני לא בטוחה שנהיה שם בקרוב. לפחות, לא בזמן שהייתי רוצה להיות.

"איך את יכולה לא להיות בטוחה? זאת לא נסיעה ארוכה מידי, פליסיטי," הוא נשמע מרוגז, ולא אהבתי את זה בכלל.

כשהעברתי דף במגזין, הארי חזר לחדר, "טוב, מפני שהארי רצה לעצור בהרשי. והוא נוהג, אז אין לי ממש שליטה על משהו."

פזלתי לעבר הארי שהיה לו חיוך מעושה משועשע. הוא נפל לתוך המיטה, נשכב על בטנו, ומניח את הסנטר על הידיים שלו. הוא מסתכל עליי בריכוז, מקשיב לשיחה שלי. לא אהבתי שהוא עושה את זה, אז הרמתי את המגזין וזרקתי אותו על הפרצוף שלו, גורמת לו לצחוק בהיסטריה.

Road Trip // HebrewWhere stories live. Discover now