פרק 35

983 94 14
                                    

הארי


הולי פאקינג שיט
 

זה באמת קורה עכשיו? שמישהו בבקשה יגיד לי שזה לא רק חלום מזדיין כי אני עלול להרביץ למישהו אם זה חלום. 

השפתיים של פליסיטי היו על שלי, וזאת הייתה הפעם הראשונה שהרגשתי הלם רץ בגופי מנשיקה. הייתה הרגשה ממגנטת כששפתינו זזו יחד. ידייה זזו מצידי פניי ונעטפו סביב צווארי. היא משכה אותי אליה, דוחפת את עצמה בעדינות על החזה שלי. זרועותיי פחדו לאבד את הרגע הזה, ולא רציתי לשחרר. 

הנשיקה בלבלה כל מחשבה שלי, כל רגש, כל תנועה. זה כמעט הרגיש כאילו רק אנחנו נמצאים בחדר. אף אחד לא היה סביבנו, לא שמעתי שום דבר חוץ מדפיקות הלב שלי, ולא יכולתי אפילו להרגיש שום דבר חוץ ממנה. העור שלה מנגד לשלי, התסכול שהרגשתי היה בגלל המרחק בנינו. זה היה כל כך הרבה וכל כך פתאומי, לא הייתי בטוח שזה בכלל אמיתי. 

וכמו שזה קרה מהר, הנשיקה הופסקה מהר. הנחתי את מצחי מנגד לשלה כששנינו הסדרנו את נשימתינו. התנשמנו, כאילו עכשיו עברנו ריצה ארוכה.

ופתאום, זה הרגיש כאילו החושים שלי חוזרים לעצמם. המוזיקה גברה, ושמעתי את כל האנשים סביבנו. האורות המהבהבים נראו קצת יותר ברורים עכשיו. הדבר היחיד שנשאר כרגיל הוא פליסיטי עומדת מלפניי. עינייה הסתכלו עליי, והלב שלי התחיל לפעום מהר יותר. היא משכה את שפתייה אל תוך קו ישר לפני שבקושי התרחקה מפניי. היא השאירה את זרועותייה נעולות סביבי, ואני לא נתתי לה ללכת עדיין. 

"א-אני מצטערת," היא דיברה, מסתכלת הצידה. 

"אל תצטערי."

היא הסתכלה מעלה אליי עם מבט עיני איילה, ולא יכולתי לעצור את עצמי מללחוץ את שפתיי על שלה שוב. אני פשוט לא יכול לעכל אותה. פאק, עברו רק שמונה ימים מאז שהכרנו אחד את השנייה, שמונה ימים מזדיינים, ואני מרגיש כאילו אני צריך אותה. זה כל כך פתטי מצידי. זה מרגיש הרבה יותר זמן מאז שהכרנו, אבל עבר רק שבוע. איך מישהו יכול לגרום לי להרגיש ככה בזמן כל כך קצר? מי ידע שזה אפשרי? 

פליסיטי נישקה אותי בחזרה, הפעם עמוק יותר ומלא תשוקה. אצבעותייה הסתבכו עם שיערי בעורף שלי ובעדינות משכה אותם. ניסיתי לא להוציא את הגניחה הזאת שמתה לצאת, אבל שמעתי גניחה ממנה, וחשבתי שאני הולך לאבד את דעתי. 

לפני מה שאני זוכר, היא ניתקה את הנשיקה שוב, והאחיזה סביב צווארי ושיערי נעזבה. ידייה החליקו מכתפיי מטה אל החזה שלי לפני שהיא נעלה את עינייה עם עיניי. 

"הארי-" 

"חברים!" מאז בפתאומיות הפריע, רץ אלינו. "אנחנו צריכים כנראה ללכת." 

להגיד שהייתי מאוכזב באותה השנייה יהיה שקר. רציתי לדעת מה פליסיטי רצתה להגיד לי, לפני שמאז רץ אלינו. רציתי לדעת מה הלך בראשה, מה גרם לה לנשק אותי פתאום? אם זה קרה רק בגלל האלכוהול ולא מרגשות אמיתיים, אני די בטוח שזה יהרוג אותי. 

Road Trip // HebrewWhere stories live. Discover now