Bonus

6.7K 355 3
                                    

Keturunan Ndra sebenarnya lahir sebagai penguasa Air dan Cahaya. Apabila dua kuasa itu bergabung, maka semua elimen secara automatik akan dapat dikawal kecuali kuasa tanah.

Diandra Advilent adalah anak kelahiran keturunan Ndra dan keturunan Tanah. Dan akibat daripada itu, satu sumpahan hebat telah berlaku. Diandra adalah salah satu keturunan Ndra yang terhebat kerana mempunyai semua elimen kuasa termasuk tanah.

Apabila Diandra dilahirkan semula, serta merta semua elimen kuasa yang terkunci terbuka kecuali kuasa cahaya iaitu kuasa kebanggaan keturunan Ndra.

Kuasa cahaya memang banyak campuran. Tetapi hanya keturunan Ndra yang dapat menguasai kuasa cahaya dan air. Jika keturunan lain, mereka hanya dapat menguasai kuasa cahaya tanah, cahaya api, cahaya angin, cahaya spirit dan lain lain.

Sebarang persoalan tentang cerita ni dapat ditanya di ruang comment.. ni saje saje je author buat. Semua soalan akan dijawab. Thnks yang sudi sokong dan baca cerita ni dan kepada reader yang setia vote and comment cerita ni thanks.. dan kepada silent reader.. thnks yg bca.

Diandra Advilent: A True Self Of Princess Diandra✔Όπου ζουν οι ιστορίες. Ανακάλυψε τώρα