Perjalanan

332 30 11
                                    

Keesokan harinya, Wan,Daus,Fara dan Aisyah telah berkumpul di KLIA dengan bagasi nya yg besar "wahhh besar nya kalian punya bagasi nk pindah ke apa?" Gurau Hirvan "hehehe tak ada lah aku just sedia kn pakaian yg cantik je" jawab Aisyah namun Daus hanya bergayut dengan telefon nya tanpa sambil mengabai kn gurau Hirvan kerana dia sedang menelefon Nazira yg sedang lewat bangun tidur dan datang ke KLIA ini. Manakala Wan sedang memesej kekasih nya namun kekasih nya sudah 5 hari tidak membalas mesej Wan lantas membuat kn Wan sedih dan Fara pula sedang berselfie. Perbuatan mereka lantas membuat kn Hirvan amat kecil hati. "Sorry aku lambat sampai" kata Nabila sambil berlari2 bersama Nazira membuat kn Daus tersenyum melihat kehadiran Nazira. "Tak apa, kalau mcm tu kita dh boleh berangkat lah sekarang" jawab Hirvan "yeahhhhhh kita akan berangkat ke thailand" kata Fara yg sedang kegembiraan.

Perjalanan mereka bermula dengan menaiki kapal terbang namun kegembiraan Fara masih kekal "wieeee best nya" kata Fara sambil melihat pemandangan luar melalui tingkap "wieee korang apa kata kalau kita beramai2 mengambil gambar untuk kenangan2 kita dalam kapal terbang" kata Daus "ok juga tu jom" jawab Wan lalu mereka pun mengambil gambar di dalam kapal terbang namun mereka semua kelihatan gembira.

Setelah sampai ke thailand fara dengan lantas mengambil gambar di sekeliling kawasan tu lalu Hirvan pun mengajak mereka pergi ke sebuah homestay yg berdekatan di situ lah tempat mereka tinggal sepanjang sepuluh hari mereka di Thailand.

Arahan Dari OUIJA 4: The Last Series (Complete)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora