Permainan Ouija

82 11 4
                                    

Kara berjalan melihat setiap gambar2 kenangan mereka bersama tiba2 Kara terlihat satu gambar yg menunjuk kn Karsha yg sedang bermain Ouija "apa benda ni?" Kata Kara yg mula kehairanan lalu Kara terlihat papan Ouija yg seperti nya Karsha telah bakar pada malam itu berada di atas meja di bilik Karsha "apa benda ni sebenarnya" kata Kara yg semakin kebingungan lalu Kara mengambil papan Ouija dan bawa keluar dari bilik itu.

"Kara jemput minum dulu" ajak Mak Karsha membuat kn Kara terkejut lalu dengan segera dia menyembunyi kn papan Ouija itu di belakang nya "ehh tak apa lahh Mak Cik" balas Kara lalu dia segera meninggal kn rumah itu dengan menaiki kereta nya.

Malam itu ketika Kara sedang study, Kara teringat tentang kematian Karsha "bunuh diri? tak, mustahil Karsha buat semua itu, lagi pun malam tu Karsha kn berangkat ke luar negara, tapi kenapa dia buat semua tu" kata Kara yg kebingungan, tiba2 pandangan Kara teralih ke papan Ouija yg di ambil nya tadi. Kara mengambil papan Ouija itu namun dia berasa pelik dengan papan itu. Kara segera pergi ke komputer nya lalu pergi ke google untuk membuat carian tentang permainan Ouija. Setelah membuat carian Kara mendapat satu laman yg bertajuk arahan dari Ouija lalu Kara mengklik untuk mengetahui tentang papan itu. laman itu terdapat cerita yg mencerita kn tentang kematian 7 orang sahabat dan 12 orang murid yg di translate kn dari bahasa thailand ke bahasa melayu, namun Kara mengabai kn cerita itu lalu dia memcari cara menggunakan papan ini. Kemudian Kara mendapat satu laman yg mencerita kn cara permainan ini yg membuat kn Kara tertarik dengan kegunaan papan ini.

"Kakak tak apa?" Tanya Kaila yg membuat kn Kara terkejut kerana kedatangan Kaila yg tidak di sedari nya "pagi tadi kakak menangis dengan teruk" kata Kaila lagi "siapa yg benar kn kau masuk bilik ni haa" bentak Kara "sorry kakak tapi Kaila risau kn kakak" kata Kaila dengan nada kecewa "aku tak suruh kau untuk risau kn aku" bentak Kara lagi yg membuat kn Kaila begitu berasa kecewa lalu Kaila pun keluar dari bilik nya namun langkah nya terhenti setelah mendengar kata2 yg menyakit kn dari kakak nya "di sebab kn kau lahh ayah kita mati, kau tahu tak" kata Kara, Tiba2 bekalan elektrik di rumah mereka terputus membuat kn mereka semua ketakutan. Kebetulan pula mak mereka tidak berada di rumah pada masa itu

Arahan Dari OUIJA 4: The Last Series (Complete)Where stories live. Discover now