Kematian Di Rumah Karsha

55 10 0
                                    

Di hadapan rumah Karsha Azmi dan Aira telah pun menuggu namun mereka tidak dapat masuk kerana rumah itu berkunci dan hanya Kara saja yg mempunyai kunci rumah itu. "Aira betul kerr kau nk masuk rumah ni?" Tanya Azmi "yerr lahh aku nk bakar papan tu" balas Aira. Jimin pun tiba dengan membawa minyak tanah dan kotak mancis "ok guys kita masuk sekarang" arah Jimin kepada mereka berdua "tapi macam mana nk masuk?" Tanya Aira "kita kena panjat pagar and pecah kn pintu masuk" jawab Jimin, lalu mereka pun mula memanjat pagar.

Kara telah sampai ke rumah lalu masuk, namun hati Kara seperti tidak tenang jika Jimin melakukan hal yg bodo "kakak? Kakak ok" tegur Kaila yg baru keluar dari bilik nya, namun Kara masih termenung kn sesuatu "kakak ada sesuatu berlaku kerr?" tegur Kaila lagi "tak ada apa2 lahh dh aku nk tidur, kau ni tak tidur kerr?" Tanya Kara "Adik tengah study" balas Kaila lalu Kara masuk ke dalam bilik nya.

Di rumah Karsha, Jimin telah berjaya memecah masuk ke dalam rumah Karsha namun Azmi mula berasa tidak sedap hati "apa kita nk buat sekarang?" Tanya Azmi "sekarang ni kita kena cari papan Ouija and then kita kena bakar" kata Aira "ohh kalau macam tu, kau masuk dulu lahh aku nk tengok2 kt luar" kata Azmi, lalu Aira beranjak masuk.

Azmi berjalan menuju ke kolam renang sambil melihat pemandangan ke sekeliling2 nya "Danish, Alqish, Sara, Karsha semua nya dh mati, macam tak sangka mereka boleh mati dengan teruk begitu" kata Azmi dengan nada sedih. Tiba2 langkah Azmi terhenti setelah melihat sesuatu yg berenang ke arah nya dari dalam kolam "apa benda tu?" Bisik hati Azmi lalu Azmi melihat dengan lebih teliti namun ketika dia melihat ke arah kolam renang, satu lembaga yg berada di belakang nya memegang muka Azmi dari belakang lalu menarik bahagian kulit mulut Azmi di bahagian kanan meyebab kn kulit nya itu terkoyak dan mengeluar kn banyak darah, lalu Azmi jatuh ke dalam kolam renang itu.

"Ni dia papan tu" kata Aira sambil menunujuk kn papan Ouija itu pada Jimin "ok sekarang kita kena cari tempat untuk bakar benda ni" kata Jimin. Tiba2 mereka terdengar bunyi benda jatuh menyebab kn mereka terkejut "bunyi apa tu?" Soal Aira "tak apa lahh kau cari tempat bakar tu biar aku cari bunyi apa tu" kata Jimin lalu beranjak pergi.

Arahan Dari OUIJA 4: The Last Series (Complete)Where stories live. Discover now